وبلاگ

تامین کننده غذای سازمانی

آتیسا تهیه غذایی است که به تامین کننده غذای سازمانی نیز معروف می باشد و با ظرفیت تولید 10 هزار پرس از غذای سازمانی توانسته جایی مطمئن در عرصه کترینگ برای خود باز کرده باشد با ما همراه باشید تا ویژگی ها منحصر به فرد تهیه غذا آتیسا را برایتان شرح دهیم.

تامین کننده غذای سازمانی

اولین ویژگی یک تهیه غذا باید تنوع غذایی آن باشد آتیسا توانسته با ارائه 66 مدل غذا و پنج تنوع در روز بتواند نسبت به دیگر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد. دومین ویژگی تامین کننده غذای سازمانی در تهران باید داشته باشد کیفیت مناسب غذا می باشد یکی از بارز ترین مشکلات غذای سازمانی بی کیفیت یا کیفیت پایین آن است که باعث شده بسیاری از افراد از این نوع غذا فراری باشند.یکی از مهمترین خدمات ما به عنوان تامین کننده غذای سازمانی در تهران این است که می توانید از متنوع ترین منوی غذای شرکتی ما استفاده کنید و تنوع بالایی را در غذاهای انتخابی خود داشته باشید.

تامین کننده غذای سازمانی

تامین کننده غذای سازمانی در تهران با قیمت مناسب

یکی دیگر از مزایای انتخاب ما به عنوان تامین کننده غذای سازمانی در تهران این است که شما می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن غذا سفارشی و مورد نیاز و نظر خود را تهیه کنید. دقت داشته باشید که مناسب بودن قیمت غذاها به منزله پایین بودن کیفیت آنها نیست و کیفیت این غذاها نیز به طور کامل به شما تضمین داده می شود.

بیشتر بخوانید : تامین غذا ادارات

هات باکس آتیسا

هات باکس چیست ؟ هات باکس های کترینگ آتیسا تولید تیم داخلی این شرکت می باشد هات باکس ها شامل گرم کن می باشند که باعث می شود غذا در طی حمل و بعد از تحویل نیز گرم بماند شاید بپرسید چگونه ممکن است غذا ساعت ها در شرکت گرم بماند ؟ هات باکس های آتیسا امکان اتصال به برق شهری را نیز دارند و پس از 30 دقیقه تمامی غذاهایی که در هات باکس وجود داشته باشد گرم خواهد شد.

هات باکس

 

غذای سازمانی (پنج تنوع غذایی در روز)

با هدف جلب رضایت مشتری و ازطرفی جلوگیری ازخستگی غذا کارمندان شرکت کترینگ آتیسا به ارائه منوی غذایی متنوع اقدام کرده است و این مورد سبب پوشش غذای های مختف شده است غذاهای آتیسا شامل (کباب ها، پلویی ها، خورش،خوراک و پک رژیمی) می باشد و این اطمینان خاطر را شما میدهیم هیچ کترینگی توانایی سرو 5  مدل غذا در روز را ندارند و نکته حائز اهمیت در این مسئله ارائه پک یا غذای رژیمی در کنار 4 مدل تنوع غذایی متفاوت می باشد که باعث می شود افرادی که رژیم هستند نیز از غدای سازمان استفاده کنند  و در نهایت تنوع غذایی بالا (ارائه 66 نوع غذا در ماه)

تهیه غذا در تهران

امکان بازدید از کترینگ آتیسا برای شما عزیزان فراهم شده است تا از میزان تمیزی و نحوه کارکرد پرسنل بازدید به عمل بیاورید همینطور هات باکس ها هوشمند ما را از نزدیک بررسی کنید.

برای سفارش غذا می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

91009949

 

طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...