وبلاگ

طرز تهیه سالاد فتا گوجه فرنگی

طرز تهیه سالاد فتا گوجه فرنگی : سالاد فتا گوجه‌فرنگی ترکیبی از گوجه‌فرنگی‌های شیرین، گیاهان معطر و پنیر فتا خامه‌ای برای یک غذای جانبی آسان است که کاملاً ساده و کاملاً خوشمزه است. این دستور پخت سالاد گوجه فرنگی را در تابستان درست کنید، زمانی که گوجه فرنگی باغی در بهترین حالت خود قرار دارد.

سالاد گوجه فرنگی مدیترانه ای
من عاشق دستور العمل سالاد گوجه‌فرنگی هستم که بر روی کمال شیرین، خوش طعم و آبدار میوه‌های رسیده تابستانی نقش دارد. مشابه سالاد کاپرز و خیار و گوجه فرنگی، این سالاد فتا گوجه فرنگی اجازه می دهد تا بهترین گوجه فرنگی تازه باغی بدرخشد.

علاوه بر گوجه‌فرنگی‌های آبدار و رسیده، پنیر فتا خامه‌ای، سبزی‌های تازه روشن و پاشیدن سماق را اضافه می‌کنم – ادویه‌ای که نت‌های لیمویی را برای طعم مدیترانه‌ای مشخص می‌افزاید.

من دوست دارم سالاد فتا گوجه فرنگی را در یک بشقاب بزرگ در مرکز میزم با نان خرد شده، پیتا یا فوکاچیا در کناره سرو کنم. مواد تشکیل دهنده سالاد یک مایع گیاهی و طعم دار آزاد می کند که از شما می خواهد آن را با نان خوب بنوشید. من به شما می گویم که تقریباً به اندازه سالاد خوب است. تقریبا!

فهرست مطالب
مواد لازم سالاد فتا گوجه فرنگی
طرز تهیه سالاد فتا گوجه فرنگی
چگونه بهترین گوجه فرنگی را پیدا کنیم
چه چیزی را با سالاد فتا گوجه فرنگی سرو کنید
دستور العمل های گوجه فرنگی تازه برای تابستان
طرز تهیه سالاد فتا گوجه فرنگی
گوجه فرنگی، پیاز و سبزیجات تازه خرد شده

 

طرز تهیه سالاد فتا گوجه فرنگی
مواد لازم سالاد فتا گوجه فرنگی
به همان اندازه که دستور تهیه سالاد گوجه فرنگی ساده است، به لطف گیاهان تازه و یک سس مرکبات سیر، طعم و مزه زیادی دارد. من عاشق اضافه کردن بلوک های بزرگ پنیر فتا برای پایان خامه ای و نمکی (الهام گرفته از این سالاد سنتی یونانی) هستم. در اینجا آنچه در این سالاد گوجه فرنگی وجود دارد آورده شده است:

گوجه فرنگیها. گوجه فرنگی های سنگین را در بازار کشاورزان یا خواربار فروشی خود بگیرید، به این ترتیب می دانید که آنها آبدار خواهند بود. اگر باغ دارید، حتی بهتر است! تاک رسیده، موروثی، روم یا ترکیبی از این سه می تواند تنوع رنگ و طعم را به شما اضافه کند. گوجه فرنگی نارنجی و زرد کمتر اسیدی هستند. در صورت تمایل می توانید مقداری گوجه فرنگی یا گیلاسی نصف شده را داخل آن بریزید.
پیاز و سیر. دو طعم‌دهنده بزرگ اینجا! آنها عنصر مرزه را می آورند.
گیاهان تازه. من از جعفری و شوید استفاده کردم، اما اگر دوست داشتید می توانید کمی نعنا یا ریحان تازه هم در آن بریزید.
چاشنی. نمک کوشر، فلفل سیاه و مقدار زیادی سماق تند. سماق ادویه ای است که در انبارهای معمولی مدیترانه ای ذخیره می شود. می توانید آن را کنار بگذارید، آن را از فروشگاه ما سفارش دهید، یا با پوست لیموی تازه جایگزین کنید.
سس مرکبات. آب 1 لیمو و 2 قاشق چایخوری سرکه شراب سفید مرکبات موجود در سس را تامین می کند. آنها روشنایی را اضافه می کنند، در حالی که گوجه فرنگی و پیاز را به آرامی مرینیت می کنند. (مرکبات همچنین در حالی که سالاد برای چند دقیقه می نشیند، شدت پیاز را کاهش می دهد). و سپس مقدار سخاوتمندانه ای از روغن زیتون فوق بکر داریم که یکی از اجزای طعم دهنده اصلی این غذا است. از روغن زیتون صافی استفاده کنید که پر از شخصیت باشد، اما خیلی تلخ نباشد، مانند روغن زیتون فوق بکر یونانی اولیه ما.
سالاد گوجه فرنگی مدیترانه ای با پیاز، گیاهان تازه و فتا. با نان پیتا سرو می شود
طرز تهیه سالاد فتا گوجه فرنگی
من این سالاد فتا گوجه فرنگی را درست می کنم به همان روشی که بسیاری از غذاهای خانگی در یک روز آفتابی در نزدیکی دریای مدیترانه کنار هم ریخته می شوند. نیازی به اندازه گیری آخرین خراش نیست، پانسمان را جداگانه هم بزنید، یا واقعاً خیلی شلوغ کنید. به سادگی یک بشقاب بردارید و شروع کنید:

مواد تازه را با هم ترکیب کنید. 6-7 گوجه فرنگی رسیده را قاچ کنید. یک پیاز قرمز متوسط را به صورت نازک برش دهید. 3 حبه سیر را خرد کنید (نکات ما را در راهنمای ما در مورد نحوه چرخ کردن سیر رجوع کنید). جعفری و شوید را به اندازه ای خرد کنید که از هر کدام یک فنجان بسته بندی شود. همه این میوه ها و سبزیجات زیبا را در یک سالاد بزرگ یا کاسه همزن بریزید و به آرامی بریزید.
سالاد را مزه دار کنید. روی 2 ½ قاشق چایخوری سماق بپاشید. با کمی نمک و فلفل مزه دار کنید. در مرحله بعد، آب یک لیمو، 2 قاشق چایخوری سرکه شراب سفید و ⅓ فنجان روغن زیتون خالص را اضافه کنید. پرتاب کنید تا ترکیب شود. یک گوجه فرنگی را بچشید و به دلخواه نمک یا فلفل بیشتری اضافه کنید (اگر طعم آن کمی صاف بود، چاشنی بیشتری اضافه کنید).
خدمت. به ظرف یا کاسه سرو منتقل کنید. تکه های بزرگ پنیر فتا را روی آن بریزید و چند قاشق بزرگ برای سرو میز بردارید.
مواد سالاد گوجه فرنگی در کاسه همزن
چگونه بهترین گوجه فرنگی را پیدا کنیم
به عنوان عنصر ستاره، گوجه فرنگی باید بسیار رسیده و خوش طعم باشد. متأسفانه، بسیاری از گوجه فرنگی های بسته بندی شده، که کاملاً خوب پخته شده اند یا روی ساندویچ هستند، آن را در سالاد گوجه فرنگی خام برش نمی دهند.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...