وبلاگ

آنچه دستورالعمل های غذایی جدید از قلم انداخته است

آنچه دستورالعمل های غذایی جدید از قلم انداخته است : هر 5 سال یک بار، دولت با توصیه هایی در مورد نحوه تغذیه ما به نام دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها ارائه می شود. حتی اگر یک فرد معمولی آنها را تا یک نامه دنبال نکند، آنچه آنها می گویند واقعا مهم است. این دستورالعمل ها به شکل گیری سیاست ها و برنامه هایی کمک می کند که میلیون ها نفر را تحت تأثیر قرار می دهد و حتی صنعت غذا را تحت تأثیر قرار می دهد.

جدیدترین نسخه شامل توصیه های آشنا در مورد خوردن یک رژیم غذایی غنی از میوه، سبزیجات، گوشت بدون چربی و غلات کامل است. اما در واقع این چیزی است که دستورالعمل‌ها از آن حذف شده‌اند که باید درباره آن بدانید.

اول، چند پیشینه سریع: قبل از انتشار دستورالعمل ها، یک کمیته مشورتی از کارشناسان علمی به شواهد نگاه می کنند و گزارشی را با آنچه فکر می کنند باید شامل شود ارائه می دهند. سپس دو سازمان دولتی، USDA و HHS، دستورالعمل ها را می نویسند.

این بار، کمیته دو چیز را توصیه کرد که به نتیجه نهایی منجر نشد: توصیه های سختگیرانه تر در مورد الکل و شکر.

آنچه دستورالعمل های غذایی جدید از قلم انداخته است

از سال 1990، توصیه دستورالعمل ها در مورد الکل بیش از دو نوشیدنی در روز برای مردان و یک نوشیدنی برای زنان نبوده است، و آخرین نسخه نیز به آن پایبند بوده است. یک نوشیدنی معادل 12 اونس آبجو معمولی (5٪ الکل)، 5 اونس شراب (12٪ الکل)، یا 1.5 اونس از الکل های تقطیر شده 80 (40٪ الکل) است.

اما کمیته پیشنهاد کرده بود که این دستورالعمل برای یک نوشیدنی یا کمتر در روز برای مردان و زنان تشدید شود و شواهدی مبنی بر اینکه خطرات سلامتی با بیش از این بیشتر است، بیشتر است. نرخ مصرف الکل در میان آمریکایی ها افزایش یافته است، از جمله مصرف زیاد الکل. مرگ و میر ناشی از الکل نیز افزایش یافته است، به طوری که الکل هر سال 100000 مرگ و میر را به خود اختصاص می دهد.

در مورد شکر، این توصیه از «پرهیز از مصرف بیش از حد شکر» در دهه 1980 به حد پیشنهادی بیش از 10 درصد کالری از شکر اضافه شده (همچنین در جدیدترین دستورالعمل ها گنجانده شده است) تغییر کرده است. اکثر مردم حدود 13 درصد از کالری خود را از شکر دریافت می کنند.

با این حال، کمیته دریافت حتی کمتر از 6 درصد کالری را پیشنهاد کرد. استدلال آنها: کاهش قند می تواند به سلامت عمومی کمک کند. و بیشتر مردم نیاز دارند کالری روزانه خود را بر روی غذاهایی متمرکز کنند که مواد مغذی مورد نیازشان را به آنها می‌دهد – آنها نمی‌توانند این کالری‌ها را صرف غذاها و نوشیدنی‌های شیرین کنند. (منابع اصلی قند افزوده نوشیدنی ها و دسرها هستند.)

آنچه دستورالعمل های غذایی جدید از قلم انداخته است : چرا این محدودیت های سخت گیرانه تر وارد نشدند؟ نویسندگان دستورالعمل ها فکر نمی کردند که شواهد کافی وجود داشته باشد – و به هر حال آنها موظف نیستند که همه توصیه های کمیته را انجام دهند.

بیایید با آن روبرو شویم: یک بیماری همه گیر جهانی دقیقاً بهترین زمان برای شرمساری مردم در مورد نوشیدن الکل یا خوردن قند نیست. اما خوب است بدانیم که در ذهن برخی از متخصصان بهداشت چه می گذرد، چه نوع توصیه هایی ممکن است در این مسیر ببینیم، و چه چیزهایی ممکن است بخواهیم برای زندگی خود در نظر بگیریم.

بنابراین در عین حال، این چیزی است که کمیته و دستورالعمل‌ها بر سر آن توافق دارند: هر چقدر الکل بنوشید، نوشیدن کمتر برای سلامتی شما بهتر از نوشیدن بیشتر است (و اگر در حال حاضر الکل نمی‌نوشید، به دلایل سلامتی شروع نکنید) . و بخش هایی از نوشیدنی های شیرین شده با شکر را محدود کنید – یا بهتر است آنها را با آب جایگزین کنید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...