وبلاگ

چگونه سبزیجات را دوست داشته باشیم

چگونه سبزیجات را دوست داشته باشیم : من یکی از آن مادران شگفت انگیز بودم. با بچه های شیرین و بی عیب و نقصی که همه را با توانایی خود در خوردن همه غذاها خیره می کنند. ما شام های خانوادگی را با بشقاب های پر از هر رنگ می خوریم. بچه‌های من دور یک میز موروثی زیبا می‌نشستند و می‌خندیدند و با هم به نظر می‌رسیدند. با خودم فکر می کنم آموزش خوردن غذای خوب به بچه ها نمی تواند آنقدر سخت باشد. شما فقط باید به آن پایبند باشید.

متأسفانه، همه اینها قبل از اینکه بچه های واقعی داشته باشم بود.

سپس نوزادان آمدند. یک، دو، سه و چهار.

به دنبال درس من در فروتنی. به نظر می رسد که آموزش خوردن غذای سالم به کودکان – مانند تمیز نگه داشتن اتاق یا گوش دادن به معلمان در مدرسه – یک مهارت آموخته شده است. و مانند آموزش به بچه ها برای تمیز نگه داشتن اتاق یا گوش دادن به معلمان در مدرسه، والدین باید همیشه در شغل Eat Your Vegetables باشند. مثل همیشه.

چگونه سبزیجات را دوست داشته باشیم : دلیلش این است که کل غذا خوردن خیلی زود شروع می شود. نوزادان تازه از رحم به طور خودکار غذاهای شیرین و غنی را ترجیح می دهند زیرا حدس بزنید چه چیز دیگری شیرین و غنی است؟ شیر مادر! ما نمی‌توانیم بچه‌هایی را که از همان ابتدا غذا را رد کنند، داشته باشیم، بنابراین اولویت‌ها به درستی ایجاد می‌شود. و موارد دیگر نیز وجود دارد. گوچای دوم مادر طبیعت: کام کودکان معمولاً مشتاق غذاهای تلخ نیست. یکی دیگر از اقدامات ایمنی، این یکی برای دور نگه داشتن کودکان از گیاهان سمی در دوران پیش از گربر جامعه طراحی شده است. به نظر می رسد که والدین عملاً از همان ابتدا محکوم به فنا هستند. اما دلت را از دست نده

چون قابل انجام است. و علیرغم این تمایلات اولیه، مهم است که یاد بگیرید عاشق غذایی باشید که بدن شما را تغذیه می کند.

بنابراین، این چیزی است که من به عنوان یک مادر چهار ساله با بچه هایی (چهار، شش، هفت و نه ساله) که در واقع اغلب سبزیجات می خورند، در واقع بسیار بیشتر از من در کودکی و بدون آنقدر عصبانیت، انجام دهم.

1: آن را در اولویت قرار دهید. ما همیشه سبزیجات می خوریم. ما سبزیجات را در غذاهای دیگر می‌ریزیم (فکر کنید مارینارا بسته‌بندی شده با سیب‌زمینی شیرین، فلفل دلمه‌ای و هویج)، آن‌ها را به عنوان مخلفات مانند کلم بروکلی و پنیر یا ذرت و فلفل سرخ شده می‌خوریم و در وعده‌های غذایی اصلی مخلوط می‌کنیم. سوسیس تابه ای با سیب زمینی شیرین و کاسرول کدو سبز ایتالیایی بیش از هر چیز دیگری سبزیجات هستند – و هر دو خوشمزه هستند! (نکته: سبزیجات را در هر ظرف سرخ شده یا پاستا دو برابر کنید). صبحانه و ناهار را هم فراموش نکنید. اسفناج یک اسموتی داخلی طبیعی است و هیچ کس نمی تواند در حوالی ظهر در برابر گیاه کالزون مقاومت کند. هرچه بچه‌ها سبزیجات بیشتری ببینند و تجربه کنند، بیشتر یاد می‌گیرند که آنها را دوست داشته باشند (یا حداقل با آنها برخورد کنند).

چگونه سبزیجات را دوست داشته باشیم

2: در مورد تغذیه صحبت کنید. وقتی شروع کردم به توضیح اینکه سبزیجات دارای قدرت فوق العاده ای هستند که به بدن ما کمک می کند بهتر کار کند، بچه های ما وارد این کار شدند. هویج به چشمان شما کمک می کند! اسفناج شما را قوی می کند! همانطور که به نظر می رسد، بچه ها این چیزها را می خورند. (ببینید آنجا چه کار کردم؟ وقتی این جاده را شروع کردید، توقف آن سخت است. متاسفم.)

3: داستان بسازید. در حالی که در حالت سخنرانی هستید، خلاق باشید. وقتی می‌خواهم بچه‌ها چیزی جدید یا سخت‌تر را امتحان کنند، چیزی که قبلاً فکر می‌کنند دوست ندارند، داستانی سریع برایشان تعریف می‌کنم تا آن را سرگرم‌کننده کنم.

4: همه چیز را کباب کنید. اگر یک روش پخت و پز وجود دارد که بیشتر سبزیجات را خوش طعم تر می کند، آن یک فر داغ با روغن زیتون خالص و کمی نمک است. گل کلم، کلم بروکلی، هویج، از هر سبزیجاتی که می خواهید استفاده کنید (حتی منجمد) زیرا تکنیک همیشه یکسان است – و نتایج هم همینطور است: لبه ها ترد، در داخل نرم و با هر لقمه خوشمزه. (روش های آزمایش شده و واقعی تر: سبزیجات خام با هر نوع غوطه وری، اضافه کردن پنیر یا حتی کمی آب لیمو ترش.

5: در وعده های کوچک سرو کنید. در نهایت، هرکسی حق دارد لایک های خودش را داشته باشد و تشکری ندارد. وقتی هر وعده غذایی از جمله سبزیجات سرو می کنم، فقط چند لقمه از همه چیز را به بچه ها می دهم. هنگامی که آنها چیزی را که با آن شروع کرده اند بخورند، می توانند از هر چیزی که دوست دارند بیشتر درخواست کنند. شما مجبور نیستید کسی را مجبور کنید که یک بشقاب پر از غذا بخورد، و بچه ها شروع به یادگیری می کنند که وقتی سیر شدند دست از غذا خوردن بکشند – به جای اینکه تا زمانی که غذا تمام شود، با بخار کامل بخورند. در کنار خوردن غذاهایی که در واقع آنها را تغذیه می کند، این عادت دیگری است که از اینجا به بعد به آنها کمک می کند.

آخرین چیز واقعاً فقط بخشی از فرزندپروری است، اما چیزی که به طرز شرم‌آوری طول کشید تا بفهمم: احتمالاً ناله‌ای وجود خواهد داشت. اما نباید زیاد باشد. اینجا زمانی است که من کیفیت فوق‌العاده ذن معلمان فوق‌قهرمان مدرسه را کانالیزه می‌کنم. برای این آماده شوید. برنامه ای برای گفتن داشته باشید. با توضیح انتظارات خود شروع کنید. من می گویم: “هی بچه ها، شام امشب جوجه لیمویی با مارچوبه و سیب زمینی است.” “من مقدار کمی از همه چیز را به شما می دهم و شما می توانید از هر چیزی که دوست دارید بیشتر بخواهید. فقط باید همین مقدار اندک را امتحان کنید، اما اگر همه بتوانند ورزش خوبی در مورد آن باشند، خوشحال می شوم؟” من از اینکه این چقدر موثر است شوکه شده ام.

چگونه سبزیجات را دوست داشته باشیم : گاهی همه سبزیجات خود را دوست دارند. گاهی اوقات افراد روی صندلی‌های خود خم می‌شوند. اما معلوم می شود که مهمترین بخش کل معادله من هستم: اگر بتوانم آرامش خود را حفظ کنم، کل وعده غذایی ما (بدون ذکر بقیه عمرمان) راحت تر پیش می رود. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...