وبلاگ

آشپزی راحت و دلنشین

آشپزی راحت و دلنشین : در زمان سختی مانند این، همه ما باید لحظات آرامش خود را پیدا کنیم، به خصوص اگر بچه دارید. بین مبارزات یادگیری از راه دور (و اکنون کمپ تابستانی در خانه)، تلاش برای کار از خانه و خرید مواد غذایی در حالت مخفی کاری، متوجه شده ام که مهم ترین لحظات من در خانه، لحظاتی است که با فرزندانم می گذرانم. . و با توجه به اینستاگرام – بدون ذکر منبع آرد موجود در بازارهای محلی من – جهان دوباره عشق به آشپزی و شیرینی پزی را کشف کرده است. (شاید یک آستر نقره ای.)

هر روز با ترس از تمام کار سختی که مردم در پروژه‌های آشپزی انجام می‌دهند، فید خود را مرور می‌کنم. مردم کند پخته می شوند. مردم از ابتدا آشپزی می کنند. من همچنین غذاهای زیبای یکشنبه، پروژه‌های پخت کیک چند روزه، و تعداد قرص‌های نان خمیر ترش را بیش از آنچه که فکر می‌کردم ممکن دیده‌ام. دیدن دوستان و خانواده ای که هرگز آشپزی نمی کنند و طوفانی درست می کنند لذت بخش است!

و در حالی که ماندن در خانه و پختن وعده های غذایی خودمان در این زمان فاصله گذاری اجتماعی عملی است، همچنین این فرصت را دارد که بسیار خاص باشد. من واقعاً خوش شانس بودم که لوازم پخت زیادی در اختیار داشتم تا تجربیات سرگرم کننده آشپزی با بچه هایم ایجاد کنم. از زمان شروع قرنطینه، من و بچه‌هایم پروژه‌های آشپزی زیادی را آغاز کرده‌ایم که معمولاً برای آن‌ها وقت نداریم – و پاداش‌ها بی‌نهایت بوده است.

آشپزی راحت و دلنشین : تا کنون، همانطور که در خانه مانده‌ایم، نان، بابکای شکلاتی-تمشک، کوکی‌های شکلاتی، ماکارون، پیتزا و خیلی چیزهای دیگر پخته‌ایم. بدیهی است که این پروژه‌ها فرصتی برای ما فراهم کرده است که به عنوان یک خانواده با هم پیوند بخوریم، اما آنها همچنین باعث ایجاد مکالمات بسیار خوبی با فرزندانم شده‌اند که معمولاً اتفاق نمی‌افتد. گپ در مورد انواع مسائل، از ریاضیات آشپزخانه (خیلی مهم!) گرفته تا اینکه دنیای ما در آینده چگونه خواهد بود.

آشپزی راحت و دلنشین

آشپزی راحت و دلنشین : وقتی دنیای ما دوباره شروع به باز شدن دوباره می‌کند، و ما شروع به کار به سمت یک عادی جدید می‌کنیم، از قبل می‌دانم که این زمانی است که با بچه‌هایم در آشپزخانه خلق می‌کنم که بهترین خاطره من خواهد بود.

یکی از چیزهایی که من به عنوان والدین یاد می‌گیرم این است که سؤالات زیادی وجود دارد که نمی‌دانم چگونه به آنها پاسخ دهم. بچه ها برای پرسیدن “چرا؟” بسیار مشهور هستند. تا بی نهایت، بنابراین من همیشه آماده بوده ام تا محدودیت های دانش علمی و استدلال فلسفی خود را آزمایش کنم – اما چیزی که هرگز انتظار نداشتم این بود که با برخی از مسائل روزمره مانند “آیا این غذا سالم است؟”

دختر من در سنی است که در حال حاضر مدام این سوال را می‌پرسد. و برای روشن بودن، قطعاً غذاهایی وجود دارند که پاسخ آنها واضح است – اما به نظر نمی رسد که اینها هرگز مورد سوال نیستند. او با چیزهایی مانند ماست یونانی وانیلی یا نی های گیاهی نزد من می آید.

این امر ناگزیر به گفتگوی نه چندان واضح در مورد ایجاد تعادل در انتخاب های ما می شود. هرچه من و او بیشتر در مورد آن صحبت می‌کردیم (و هر چه بیشتر او را درگیر فکر وزن کردن هر انتخاب فردی در تمام طول روز می‌دیدم)، بیشتر متوجه می‌شدم که باید رویکرد متفاوتی نسبت به غذا و خوردن داشته باشیم. بنابراین، من کاری را انجام دادم که هر پدر و مادر معقولی انجام دهد. تصمیم گرفتم وقتی در مورد غذا صحبت می کنیم از کلمه “سالم” استفاده نکنم. صبر کن چی؟! بله شما آنرا درست خواندید. من اکنون تمام تلاشم را می کنم تا از برچسب زدن «کلمه h» به غذا اجتناب کنم. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...