وبلاگ

برنامه ریزی وعده غذایی برای تغذیه سالم تر

برنامه ریزی وعده غذایی برای تغذیه سالم تر : برخی از ما در حالی که سعی می کنیم سبک زندگی سالم تری داشته باشیم و وعده های غذایی خود را در خانه برنامه ریزی کنیم، این سوالات را می پرسیم:

آیا این یک وعده غذایی سالم است؟
چگونه می توانم غذاهای سالم را با بودجه مصرف کنم؟
آیا این گوشت تا آخر پخته است؟
چه چیزی می توانم در خانه بپزم که سالم باشد و همچنان طعم خوبی داشته باشد؟

گزارش ها نشان می دهد که آمریکایی های بیشتری در خانه آشپزی می کنند. با توجه به افزایش هزینه غذا و پیام‌های مختلف در مورد تغذیه سالم، به راحتی می‌توان در مورد گزینه‌های غذایی سالم تردید کرد.

دستورالعمل‌های MyPlate وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و ابزارهای برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی، تهیه غذاهای مقرون‌به‌صرفه، مغذی و آسان‌تر را آسان‌تر می‌کند. ماری بارون، متخصص تغذیه UC Davis Health توضیح می دهد که چگونه می توانید از این ابزار استفاده کنید و چگونه غذاهای سالم را در خانه بپزید.

با یک برنامه رایگان و شخصی MyPlate شروع کنید. طرح MyPlate جزئیاتی در مورد تعداد وعده هایی که باید برای هر گروه غذایی گنجانده شود و نمونه هایی از نحوه دستیابی به هدف را ارائه می دهد.

بعد، وعده های غذایی هفتگی را برنامه ریزی کنید. با استفاده از مواد غذایی در یخچال، فریزر و انباری خود از هدر رفتن مواد غذایی خودداری کنید و در فروشگاه مواد غذایی صرفه جویی کنید. از یک منبع دستور پخت مانند کتاب آشپزی یا وب سایت آشپزی برای ایده های غذا استفاده کنید.
برنامه ریزی وعده غذایی برای تغذیه سالم تر

MyPlate Kitchen به شما امکان می دهد دستور العمل ها را بر اساس غذا جستجو کنید، و یافتن دستور العمل ها را با استفاده از موادی که از قبل دارید آسان می کند. سپس فهرستی از وعده های غذایی هفته تهیه کنید و فهرستی از مواد غذایی برای اقلامی که باید بخرید تهیه کنید.

هنگام برنامه ریزی برای وعده های غذایی، در نظر بگیرید که چقدر زمان برای آماده سازی غذا دارید. در روزهای شلوغ، وعده‌های غذایی سریع و آسان را انتخاب کنید و دستور العمل‌هایی را که زمان بیشتری برای آماده‌سازی آنها طول می‌کشد، ذخیره کنید.

هنگام خرید مواد غذایی، به لیست مواد غذایی پایبند باشید! هنگام گرسنگی از خرید خودداری کنید و زمان زیادی را برای مقایسه برچسب‌ها و قیمت‌های مواد غذایی در نظر بگیرید. برای صرفه جویی در هزینه، اقلام پر استفاده و فاسد نشدنی را به صورت عمده بخرید.

در نهایت، هنگامی که صحبت از تغذیه سالم می شود، ایمنی مواد غذایی کلیدی است.

برنامه ریزی وعده غذایی برای تغذیه سالم تر : بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC)، سالانه 48 میلیون آمریکایی به بیماری های ناشی از غذا مبتلا می شوند. از این تعداد 3000 نفر می میرند. نوزادان، کودکان خردسال، بزرگسالان مسن تر، و کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، به احتمال زیاد در اثر بیماری های ناشی از غذا به شدت بیمار می شوند. دستورالعمل های CDC را با این چهار مرحله برای ایمنی مواد غذایی دنبال کنید: (منبع)

تمیز
جداگانه، مجزا
پختن
سرد شدن

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...