وبلاگ

گوش ماهی سرخ شده با کره، ریحان، سیر

گوش ماهی سرخ شده با کره ریحان سیر : می توانید در خانه گوش ماهی های مناسب رستوران درست کنید. این گوش ماهی سرخ شده با کره ریحان سیر کمتر از 10 دقیقه طول می کشد و طعمی باورنکردنی دارد!

چگونه گوش ماهی را مانند یک حرفه ای بپزیم

گوش ماهی یکی از ساده ترین انواع غذاهای دریایی برای طبخ است. آنها به آسانی میگو هستند. در واقع برای تهیه این دلمه های ریحانی سیر از همان روشی استفاده می کنیم که میگوی کره ای سیر خود را درست می کنیم. نیازی به ترساندن نیست صدف آماده شدن آسان است. با چند ترفند، در کمترین زمان آنها را مانند یک حرفه ای می پزید. اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه این کار را انجام می دهم:

مراحل پخت گوش ماهی

این دستور پخت ساده است. هنگامی که ترفندهای پخت گوش ماهی کاملاً قهوه ای شده را در اجاق گاز یاد گرفتید، می خواهید همیشه این کار را انجام دهید.

مرحله 1: گوش ماهی ها را خشک کنید. من دوست دارم از دستمال کاغذی استفاده کنم تا آنها را تا حد ممکن خشک کنم. گوش ماهی های مرطوب در تابه سرخ یا قهوه ای نمی شوند. هرچه خشک تر باشند بهتر می پزند. گوش ماهی های یخ زده کمی رطوبت بیشتری خواهند داشت، بنابراین هنگام خشک کردن آنها بیشتر مراقب باشید.

مرحله 2: آرد را کمی پودر کنید. برای ایمن بودن بیشتر، مقدار کمی آرد به هر طرف گوش ماهی اضافه کنید. آرد رطوبت اضافی را جذب می کند و پس از پختن در تابه داغ، پوسته قهوه ای طلایی خوبی به آن اضافه می کند. اگر آرد ندارید یا بدون گلوتن هستید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

گوش ماهی با کمی آرد، نمک و فلفل

خشک کردن و اضافه کردن کمی پودر آرد کمک می کند تا رنگ قهوه ای طلایی به دست آورید.
مرحله 3: گوش ماهی را مزه دار کنید. من مقدار زیادی نمک و فلفل استفاده می کنم. یک طرف ماهی تابه را مزه دار می کنم، طرف مزه دار شده را داخل تابه داغ قرار می دهم و در حالی که آن طرف پخته می شود، طرف دیگر را مزه دار می کنم.

مرحله 4: دلمه ها را در تابه داغ بپزید. اگر وقتی آنها را در ماهیتابه می‌گذارید داغ نمی‌شوند، به اندازه کافی داغ نیست. بین گوش ماهی خشک و آردپاشی شده و یک ماهیتابه داغ، براق قهوه ای طلایی زیبایی تضمین شده است.

گوش ماهی سرخ شده با کره ریحان سیر

مرحله 5: با کره، سیر و سبزیجات به پایان برسانید. گوش ماهی در حال حاضر طعم باورنکردنی دارد، اما افزودن کمی کره خامه ای، سیر و سبزی های تازه در پایان پخت، آنها را شایسته رستوران می کند.

گوش ماهی سرخ شده با کره و سیر

اضافه کردن کمی کره خامه ای، سیر و سبزی تازه در پایان پخت، گوش ماهی را شایسته رستوران می کند.
و این را دارید که چگونه گوش ماهی را مانند یک سرآشپز حرفه ای بپزید. از طعم کره، سیر و ریحان استفاده کنید یا چیز دیگری را امتحان کنید. آویشن تازه، ترخون یا چیزی تند مانند jalapeño ایده بسیار خوبی است.

گوش ماهی سرخ شده با کره ریحان سیر

آماده سازی 5 دقیقه پخت و پز 5 دقیقه در مجموع 10 دقیقه
گوش ماهی سرخ شده به سرعت – در عرض 5 دقیقه – پخته می شود و زمانی که بلافاصله از آن لذت ببرید، بهترین است. اگر آنها را با ماکارونی، سبزیجات یا برنج سرو می کنید، قبل از پختن گوش ماهی از آماده بودن آنها اطمینان حاصل کنید. ریحان شیرینی دوست‌داشتنی به سس کره می‌افزاید، اما اگر در دسترس نباشد، چند شاخه آویشن تازه این کار را انجام می‌دهد.

4 وعده، هر کدام 3 گوش ماهی بزرگ درست می کند
ما را در تهیه دستور العمل تماشا کنید

شما نیاز خواهید داشت به :

12 گوش ماهی بزرگ، 1 ¼ تا 1 ½ پوند

2 قاشق چایخوری آرد همه منظوره، اختیاری، به یادداشت ها مراجعه کنید

نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه

2 قاشق غذاخوری روغن، مانند روغن زیتون، روغن آووکادو یا روغن هسته انگور

1 ½ قاشق غذاخوری کره

2 حبه سیر، خرد شده

1 فنجان برگ ریحان تازه

3 تا 4 برش لیمو

جهت ها

از یک دستمال کاغذی برای خشک کردن گوش ماهی استفاده کنید. یک طرف دلمه ها را با مقدار کمی آرد پاشیده و سپس با نمک و فلفل مزه دار کنید.

یک تابه پهن را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. روغن را به تابه اضافه کنید. وقتی روغن داغ شد و براق شد، گوش ماهی ها را با احتیاط به سمت پایین در تابه قرار دهید. حدود 2 دقیقه بدون حرکت آنها بپزید تا قهوه ای شوند.

در حالی که سمت اول در حال سرخ شدن است، سمت غیر مزه دار گوش ماهی ها را با کمی آرد پاشیده و با نمک و فلفل مزه دار کنید.

گوش ماهی ها را برگردانید – اگر به ماهیتابه چسبیده بود، چند ثانیه دیگر صبر کنید و دوباره امتحان کنید و به آرامی آنها را از پهلو به پهلو بچرخانید تا آزاد شوند.

کره و سیر را به تابه اضافه کنید و سپس کره را در حین ذوب شدن دور تابه بچرخانید. یکی دو دقیقه دیگر بپزید و سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید. برگ های ریحان و برش های لیمو را هم بزنید. خدمت. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...