وبلاگ

طرز تهیه سالاد خیار تند

طرز تهیه سالاد خیار تند : طرز تهیه بهترین سالاد خیار! خیارهای نازک ورقه شده را با یک سس شیرین و تند از سرکه، کمی شکر و خردل دیژون می‌ریزیم.

با چند ترفند ساده می توانید بهترین و خوش طعم ترین سالاد خیار را درست کنید. این باور نکردنی است که چقدر تفاوت ایجاد می کنند. ابتدا خیارها را نمک می زنیم تا طعم فوق العاده ای پیدا کنند و ترد بمانند. دوم، پیازهایمان را در آب سرد داغ می کنیم، بنابراین طعم خام آنها بر سالاد غلبه نمی کند. این سالاد بدون لبنیات و سس مایونز است. برای تهیه سالاد خامه ای، روی سالاد خیار تززیکی ما کلیک کنید.

راز دستور تهیه سالاد خیار نمک زدن خیارها است. نمک باعث می شود خیارها طعم بهتری داشته باشند و آب اضافی را از بین می برد و سس را رقیق می کند.

ببینید خیار بیشتر از آب درست می شود. بنابراین با نمک زدن آنها، قبل از اینکه خیارها را با سس بپاشیم، آب اضافی را بیرون می آوریم. ما این کار را در دستور العمل های دیگر انجام داده ایم – سالاد سالاد کلم بدون مایونز و این سالاد خیار خامه ای که با ماست یونانی درست شده است را به خاطر دارید؟

نمک زدن خیار باعث خوش طعم شدن سس می شود نه آب آن. همچنین طعم خیار را بیشتر شبیه به خیار می کند. طعم آنها را تشدید می کند. فرآیند نمک زدن حدود 30 دقیقه طول می کشد و ارزش آن را دارد.

نحوه انجام این کار به این صورت است: خیارها را به صورت سکه های نازک برش دهید – ما از دستگاه برش ماندولین خود استفاده می کنیم، اما چاقو نیز کار می کند. سکه های خیار را با نمک بریزید، سپس آنها را به مدت 30 دقیقه در یک آبکش قرار دهید – ما سینک خود را در سینک قرار دادیم.

نمک زدن خیارها

بعد از 30 دقیقه خیارها را با آب سرد بشویید. آبکشی نمک اضافی را از بین می برد تا سالاد خیلی شور نباشد. در نهایت، آنها را با اضافه کردن آنها به یک پارچه تمیز و فشار دادن، خشک کنید.

خیارها را خشک کنید

وقتی خیارها را نمک زدید، آبکشی کردید و فشار دادید، وقت آن است که سالاد را درست کنید. سس ساده است و با سرکه، خردل و کمی شکر برای تعادل درست می شود.

برای پایان، یک مشت پیاز قرمز خلال شده اضافه کنید. آسان! می‌توانید بلافاصله از سالاد لذت ببرید، اما بعد از یک ساعت ماندن در یخچال بهتر می‌شود.

دستور العمل های ساده تر سالاد

این دستور سینه مرغ لیمویی با سالاد فتا و خیار – سریع درست می‌شود و برای وعده‌های غذایی شب‌های هفته عالی است.
سالاد نخود آسان با لیمو و شوید – سالاد به سرعت ترکیب می شود و با لیمو تازه، شوید تازه، خیار ترد و گوجه فرنگی درست می شود.
این دستور غذای خوشمزه و آسان سالاد سیب زمینی بدون سس مایونز است و دارای بسیاری از گیاهان تازه است.
دستور تهیه سالاد خیار خامه ای با سس الهام گرفته از تزازیکی که با ماست یونانی، سرکه، لیموی تازه، سیر و شوید درست شده است. این سبک، با طراوت و کمتر از 30 کالری در هر وعده است!

طرز تهیه سالاد خیار تند

سالاد خیار تند

PREP 1 ساعت و 45 دقیقه در مجموع 1 ساعت و 45 دقیقه
راز این سالاد نمک زدن خیارها است. بعد از اینکه آنها را نازک برش دادیم، سخاوتمندانه نمک می زنیم و 30 دقیقه آنها را به حال خود می گذاریم. وقتی خیارها می نشینند، حتی بیشتر «خیاری» می شوند و رطوبت اضافی آزاد می کنند که اگر برداشته نشود، پانسمان آبکی می شود. سپس، آنها را با یک سس ساده ریخته و به مدت حداقل 1 ساعت، اما نه بیشتر از یک روز، می گذارند تا خوابانده شوند. سالاد با نمک زدن و مرینیت کردن کمی زمان بیشتری می گیرد، اما زمان دستی شما حداقل است.

زمان غیر فعال برای این دستور 1 1/2 ساعت است. ما دوست داریم خیارها را نازک (1/16 اینچ یا 1.5 میلی متر) برای این کار برش دهیم. بعد از درست کردن سالاد، خیارها ترد هستند اما کمی شل می شوند. اگر می‌خواهید خیارها حجم بیشتری داشته باشند، آنها را ضخیم‌تر برش دهید.

شما نیاز خواهید داشت به :

2 خیار گرم خانه یا بدون دانه، حدود 1 1/2 پوند

نمک

2 تا 3 قاشق چایخوری شکر گرانول بسته به میزان شیرینی سالاد مورد علاقه شما

1/4 فنجان (60 میلی لیتر) سرکه سیب یا سرکه سفید مقطر

2 قاشق چایخوری خردل دیژون

1/4 پیاز قرمز متوسط، نازک برش داده شده است

طرز تهیه سالاد خیار تند

خیارها را نازک برش دهید، با دو قاشق چایخوری نمک بریزید، سپس به یک آبکش روی سینک یا کاسه اضافه کنید. بگذارید 30 دقیقه بماند.

خیارها را با آب سرد بشویید، سپس آب اضافی آنها را بگیرید. (برای سهولت در این کار، خیارها را به یک حوله ظرف تمیز اضافه می کنیم، سپس آن را گره می زنیم و فشار می دهیم).

در یک کاسه بزرگ، دو قاشق چایخوری شکر، سرکه و خردل را با هم مخلوط کنید. بچشید، سپس در صورت نیاز یک قاشق چایخوری شکر اضافه کنید. خیار و پیاز قرمز را اضافه کنید سپس تفت دهید. سالاد را حداقل ۱ ساعت و حداکثر یک روز قبل از سرو در یخچال بگذارید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...