وبلاگ

کترینگ و تهیه غذا در تهرانسر

کترینگ و تهیه غذا در تهرانسر : کترینگ عملکردی به خدمات یک عملکرد ویژه برای گروه های خاصی از مردم در یک زمان تعیین شده اشاره دارد که غذا، نوشیدنی و سایر امکانات ارائه شده از قبل تعیین شده است. بسته به تنوع و تعداد افراد مورد انتظار برای آن ممکن است اندازه و اهمیت آن متفاوت باشد.

پذیرایی با توجه به میل میزبان سازماندهی می شود، چه در محوطه هتل یا خارج از آن. این شامل هر چیزی از یک سرویس میان وعده ساده گرفته تا یک ضیافت دولتی و از یک جشن تولد کوچک تا یک نمایشگاه تجاری بزرگ است.

انواع کارکرد کیترینگ چیست؟

دو نوع عملکرد مختلف پذیرایی وجود دارد:

1. توابع رسمی

در کارکردهای رسمی، رویه‌های خاصی مانند نشستن میزبان، مهمان اصلی، مهمان افتخاری و مدعوین، و سرویس دهی به غذا و غذا توسط میزبان تعیین می‌شود. عملکردهای رسمی همیشه شامل سخنرانی در یک زمان خاص است که بیشتر در پایان غذا یا درست قبل از سرو قهوه است. ممکن است روی کد لباس دعوت شدگان اصرار شود. رفتار کنترل شده مهمانان در پذیرایی رسمی غالب است.

2. عملکردهای غیررسمی

در یک عملکرد غیررسمی، هیچ تشریفات و رویه‌ای در مورد نشستن، سرویس دهی و کد لباس رعایت نمی‌شود. به طور معمول سرگرمی بخش اصلی این نوع عملکرد است. می توان شاهد رفتارهای معمولی مهمانان در مراسم غیررسمی بود. کارکردهای غیررسمی بیشتری در روزگار کنونی سازماندهی شده اند.

کترینگ و تهیه غذا در تهرانسر

به عنوان مثال – مهمانی های کوکتل، جشن های تولد، جلسات اعضای باشگاه، سالگرد ازدواج، ملاقات فارغ التحصیلان و غیره. با توجه به هدف، توابع را می توان به انواع زیر دسته بندی کرد:

  • کارکردهای اجتماعی
  • روابط عمومی
  • همایش ها
  • رژه مد
  • برنامه های تلویزیونی
  • کارگاه های آموزشی
  • پذیرایی عروسی
  • سمینارها
  • نمایشگاه ها
  • مسابقات زیبایی
  • جلسات آموزشی
  • روزهای فارغ التحصیلی
  • مهمانی های کوکتل
  • ضیافت پذیرایی کارکردی

ضیافت پذیرایی عملکردی به برنامه های لذت بخش برای گروه های خاصی از مردم در زمان تعیین شده اشاره دارد. بسته به نوع عملکرد و تعداد افراد مورد انتظار برای آن ممکن است اندازه و اهمیت آن متفاوت باشد.

پذیرایی در فضای باز

پذیرایی در فضای باز به گسترش خدمات پذیرایی به یک گروه خاص در خارج از محل در محلی که میزبان انتخاب کرده است اشاره دارد. موفقیت ODC تا حد زیادی به برنامه ریزی کارآمد و توجه دقیق به جزئیات بستگی دارد. انجام مراحل زیر برای اطمینان از پذیرایی موفق در فضای باز بسیار مهم است:

بررسی اولیه محل عملکرد

کترینگ و تهیه غذا در تهرانسر : تجزیه و تحلیل منو برای شناسایی نیاز به تجهیزات پخت و پز و خدمات. بررسی اولیه محل کار: بررسی اولیه مکان به معنای بازدید از مکانی است که پذیرایی در آن سازماندهی شده است تا موارد زیر را بررسی و ارزیابی کنید:

فاصله از هتل یا پایگاه، زمان سفر در اوج و ترافیک کم، دوره اوج و کم ترافیک و غیره، ایده روشنی را در مورد آخرین زمان شروع از پایگاه یا محل برگزاری به کیترینگ می دهد. در دسترس بودن آب، برق و گاز. بر این اساس، باید تمهیداتی در نظر گرفته شود.

مغازه ها، در صورت وجود در نزدیکی محل برگزاری و در دسترس بودن مواد در مواقع اضطراری. اندازه و شکل منطقه. آیا تابع در داخل ساختمان قرار می گیرد یا در محوطه باز؟ اگر باز است آیا نیازی به ساخت سوله موقت داریم؟ وضعیت فضای باز برای ارزیابی اینکه آیا پوشاندن کف با حصیر زغال سنگ ضروری است یا خیر. (منبع)

آتیسا با ارائه و توسعه سیستم یکپارچه سفارش غذای شرکتی اولین کترینگ ارائه کننده غذای رژیمی و سازمانی آنلاین در این عرصه می باشد که کیفیت غذاهای خود را تضمین می کند. برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا و کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...