وبلاگ

کترینگ و تهیه غذا در افسریه

کترینگ و تهیه غذا در افسریه : غذاهایی که ما در کترینگ و تهیه غذا آتیسا تهیه میکنیم از بهترین مواد اولیه و در بهترین شرایط بهداشتی آماده میشوند. کترینگ آتیسا درهر منطقه ای که باشید غذای گرم و تازه را به شما و گروهتان تحویل میدهد.

ما خدمات اختصاصی را به همه مشتریان خود ارائه کرده ایم که شامل راه حل های استخدام و کارکنان موقت در مهمان نوازی می شود تا از خدمات شگفت انگیز در همه زمان ها اطمینان حاصل شود. در تیم ما چند سرآشپز شگفت انگیز، باربرهای آشپزخانه و کارکنان خبره ای داریم که برای پشتیبانی از مشتریان ما، پوشش بیماری، جای خالی، تعطیلات یا رویدادها در دسترس هستند. همه تیم ما توسط آتیسا استخدام شده اند و به روش حرفه ای آموزش دیده اند تا فرهنگ و نحوه کار ما را درک کنند، به همین دلیل است که تیم پشتیبانی مشتری می تواند خدماتی را تضمین کند که فراتر از هر آژانس استخدام خارجی است.

ما در ارائه غذاهای خوشمزه و خدمات عالی تخصص دارند. به خاطر خلاقیت و تمایل ما برای بالا بردن مرزها برای اطمینان از تولید بهترین ها برای تیم، مشتریان و مشتریان خود شناخته شده است.

هاتباکس و خدمات کترینگ آتیسا

خدماتی که کترینگ و تهیه غذا آتیسا ارائه میکند سابقه  ای قبلی ندارد. با استفاده از هاتباکس هایی که توسط کترینگ آتیسا تولید و راه اندازی شده، تیم ما غذای گرم را به سازمان شما تحویل خواهد داد. علاوه بر آن شما میتوانید با سیستم هوشمندی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت، به رتیه بندی غذا ها پرداخته که اگر از غذایی ناراضی بودید آن را به ما اطلاع دهید.

کترینگ و تهیه غذا در افسریه

آموزش تیم پشتیبانی موقت ما

کترینگ و تهیه غذا در افسریه : مهم نیست که از کجا در تیم پشتیبانی ما شروع می کنید، به آموزش های اضافی دسترسی خواهید داشت و هر فرصتی برای پیشرفت در سازمان، با بررسی های منظم و چت های شغلی به شما داده می شود. با تمام تیم پشتیبانی ما به عنوان بخشی از خانواده کترینگ آتیسا رفتار می شود – تیمی از متخصصان ماهر که ارزش های ما را رعایت می کنند و غذا و خدمات عالی ارائه می دهند.

آنچه ما برای خوردن در ساعات کاری انتخاب می کنیم می تواند تأثیر زیادی بر بهره وری، خلق و خو و سلامتی ما داشته باشد. هنگامی که گزینه های با کیفیت بالا و هیجان انگیز به راحتی در دسترس هستند، کارمندان یک چیز کمتر برای نگرانی در زمان ناهار دارند.

اینجاست که ما و گروه تخصصی کترینگ آتیسا وارد می شود. ما به خود می بالیم که بهترین های هر دو دنیا را به مشتریان خود ارائه می دهیم، غذاهای دلخواه روزمره و منوهای کلاسیک را با پاپ آپ های هیجان انگیز ارائه می کنیم تا با منوهای معتبر مشتریان خود را شگفت زده کنیم.

تیم رهبری ما

در مجموعه آتیسا، تیم رهبری شگفت انگیز ما بیش از 100 سال تجربه در صنعت مهمان نوازی را به ارمغان می آورد.

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...