وبلاگ

قهوه با ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها

قهوه با ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها : آیا همیشه مصرف ویتامین های روزانه خود را فراموش می کنید؟ ما هم همینطور اما چیزی که ما هرگز فراموش نمی کنیم؟ فنجان قهوه روزانه ما در واقع، روز ما تا زمانی که آن را نداشته باشیم شروع نمی شود.

پس چرا این فعالیت ها را دو چندان نکنیم؟ دوز سالمی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و فواید مغذی را به کافئین روزانه خود با یک قاشق چای خوری چیزی اضافه کنید. بله درست شنیدید یکی از این شش افزودنی را امتحان کنید و قهوه ویتامین مخصوص درست کنید. فواید آن بسیار زیاد است – از تقویت خلق و خو و انرژی و محافظت از قلب تا تقویت زندگی جنسی.

قهوه با ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها

برای سلامت قلب دارچین استفاده کنید

پاشیدن فنجان صبحگاهی خود با دارچین مقدار قوی (و خوشمزه) آنتی اکسیدان را به شما می دهد. دارچین هزاران سال است که هم به عنوان ادویه و هم به عنوان دارویی استفاده می شود. این ادویه مملو از ترکیبات محافظ است (همه 41 مورد!) و یکی از بالاترین فعالیت آنتی اکسیدانی را در بین ادویه ها دارد.

بر اساس یک مطالعه بر روی موش ها، دارچین ممکن است به محافظت از قلب و مغز شما کمک کند. یک مطالعه روی سلول‌های انسانی نشان می‌دهد که می‌تواند خطر سرطان را نیز کاهش دهد، و همچنین ممکن است سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

سرو: 1/2 قاشق چایخوری را هم بزنید. دارچین را در فنجان قهوه خود قرار دهید، یا قهوه خود را با 1 قاشق چایخوری دم کنید. دارچین درست در زمین ها مخلوط شده است.

نکته: به دنبال دارچین سیلان باشید که به نام دارچین “واقعی” نیز شناخته می شود. اگرچه یافتن این نوع کمی سخت‌تر و کمی گران‌تر است، اما کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دارچین کاسیا دارد، نسخه‌ای با کیفیت پایین‌تر که بیشتر در ایالات متحده یافت می‌شود. سیلان همچنین در مقایسه با کاسیا برای مصرف منظم ایمن تر است. کاسیا مقدار بیشتری از ترکیب گیاهی کومارین دارد که مصرف آن در مقادیر زیاد ناامن است.

بدن خود را برای درد عضلانی تقویت کنید

اگر فقط زنجبیل را در نسخه نان آن مصرف می کنید، بسیاری از فواید سلامتی را از دست داده اید. یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن مزایای گفته شده؟ مقداری را در قهوه خود بپاشید تا یک فنجان کمی تند و معطر پیدا کنید.

زنجبیل برای قرن ها درمان رایج برای تهوع بوده است. حاوی آنتی اکسیدان قوی منبع معتبر و ترکیبات ضد التهابی است. زنجبیل همچنین می‌تواند درد عضلانی را کاهش دهد، منبع مطمئن کلسترول را کاهش دهد و به هضم غذا کمک کند.

سرو: زنجبیل را مستقیماً به قهوه خود اضافه کنید (حداکثر 1 قاشق چایخوری در هر فنجان)، یا از نسخه کافی شاپ پر کالری و شکر کنار بگذارید و یک لاته ادویه کدو تنبل سالم در خانه درست کنید. نکته: باقیمانده زنجبیل تازه را از شب سرخ کردنی در یخچال خود دارید؟ آن را با استفاده از یک میکروپلن ریز رنده کنید و سپس آن را در وعده های جداگانه قاشق چای خوری فریز کنید و آماده هم زدن در جاوای خود باشید.

سپر سلامتی خود را با قارچ تقویت کنید

قهوه و … قارچ؟ خوب، صدای ما را بشنو دم کرده پر از قارچ می تواند فواید شگفت انگیزی برای سلامتی شما داشته باشد. قارچ ها دارای خواص ضد ویروسی، ضد التهابی و تقویت کننده سیستم ایمنی هستند. قارچ‌ها سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، اثرات ضد سرطانی بر روی موش‌ها دارند، و مطالعات دیگر روی موش‌ها نشان می‌دهد که قارچ‌ها ممکن است از بیماری‌های کبدی پیشگیری کنند. همچنین ممکن است به دلیل داشتن پری بیوتیک قوی به هضم کمک کند.

نام تجاری محبوب قهوه قارچ Four Sigmatic به ما می گوید که نوشیدن قهوه قارچ برای بدن شما مفید است، سرشار از مواد غذایی فوق العاده و فقط نیمی از کافئین است. آن‌ها می‌گویند: «شما همچنین از ناراحتی‌ها، مشکلات معده و سقوط پس از کافئین که قهوه معمولی برای بیشتر [مردم] ایجاد می‌کند، صرفنظر می‌کنید.

نکته: همه قهوه‌های قارچ‌ها برابر نیستند. به دنبال انرژی بیشتر هستید؟ قارچ کوردیپس را امتحان کنید. برای کمک به استرس و خواب، به سراغ ریشی بروید.

سرو: می توانید پودر قارچ خود را بخرید (که اندازه سرو را نشان می دهد)، یا قهوه قارچ بسته بندی شده مناسب (و حتی غلاف های K-Cup قهوه قارچ!).

با یک دوز زردچوبه به هضم غذا کمک کنید

اگر به وبلاگ های سلامتی سر می زنید، احتمالاً با لاته معروف زردچوبه غریبه نیستید. ادویه خاکی و طلایی دلیل خوبی دارد. بسیاری از فواید دارویی آن از ترکیب منبع معتبر کورکومین است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی است. این نیروگاه آنتی اکسیدانی از سم زدایی کبد پشتیبانی می کند، به هضم کمک می کند منبع مورد اعتماد، و حتی ممکن است به درمان افسردگی کمک کند.

سرو: زردچوبه را با چربی های سالم در یک قهوه بیداری چهار ماده ای با نارگیل ترکیب کنید. نکته: برای افزایش مزایای سلامتی زردچوبه، آن را با کمی فلفل سیاه ترکیب کنید. فلفل فراهمی زیستی زردچوبه را بهبود می بخشد و ادویه را در دوزهای کمتر موثرتر می کند.

هورمون ها را با ماکا متعادل کنید

شاید پودر ماکا را دیده باشید که از گیاه ریشه ماکا تهیه شده و در فروشگاه بهداشتی محلی شما موجود است. ریشه ماکا به طور سنتی برای افزایش باروری استفاده می‌شود و در مطالعه‌ای روی موش‌ها نشان داده شد که اثرات منبع قابل اعتماد متعادل‌کننده هورمون‌ها دارد. این گیاه همچنین برای افزایش عملکرد ورزشی، سطح انرژی و میل جنسی مورد مطالعه قرار گرفته است.

ناگفته نماند، بسیار مغذی است. ماکا حاوی بیش از 20 اسید آمینه (شامل هشت اسید آمینه ضروری)، 20 اسید چرب آزاد، و سرشار از پروتئین و ویتامین C است. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...