وبلاگ

طرز تهیه غذا با گوشت چرخ کرده

امروز لیستی از طرز تهیه غذا با گوشت چرخ کرده برایتان آمده کردیم تا بتوانید غذاهای لذیذ و فوق العاده خوشمزه برای ناهار یا شام درست کرده و میل کنید با ما همراه باشید تا این لیست خوشمزه را مشاهده کنید.

 

یکی از مواد اولیه که تقریبا هر غذایی با آن می توان درست یا طبخ کرد گوشت است نمی توان گفت همه غذاها شامل کمی گوشت می شوند ولی اکثر غذاها یا با مرغ درست می شوند یا با گوشت و از طرفی غذاهای گوشتی لذیذ تر از غذاهای مرغی بین نوجوانان می باشد.

 

لازانیا گوشت و قارچ

اگر طرفدار غذاهای فست فودی می باشید لازاینا لذیذترین غذایی است که باعث می شود هوش از سر آدم می پراند از غذا لازانیا خیلی راحت با گوشت چرخ کرده آماده می شود لازانیا حدودا یک ساعته آماده می شود و اگر پنیر پیتزا در خانه ندارید نگران نباشید می توانید از پنیر تبریز یا پنیر خامه ای یا هر نوع پنیر دیگه ای استفاده کنید تست کنید حتما خوشمزه میشه 😁

طرز تهیه غذا با گوشت چرخ کرده

 رولت گوشت با گوشت چرخ کرده

حالا میرسیم به یک ساندویچ فوق العاده که می تونید اون رو با رولت گوشت درست کنید از اونجایی که گوشت طرفدار زیادی داره درست کردن ساندویچ خوشمزه هم باعث میشه لذت خوردن این غذا را بیشتر بکنه یک خوبی که رولت گوشت داره هر شخصی بسته به سلیقش می توانه محتوایت اون رو تغییر بده شما می تونید از زرشک تا قارچ و سیب زمینی بهش اضافه کنید و معمولا رولت ها با یک سس تند سالسا یا سس تند گوجه لذیذتر از همیشه میشن.

غذا با گوشت چرخ کرده

پیده گوشت

ترکیب خمیر و گوشت و یکسری فلفل دلمه ای همراه با پیاز یک غذای محشر میسازه یکی دیگر از غذاهایی که از ترکیب گوشت چرخ کرده درست میشه پیده گوشت هست می تونید روش از آویشن و پنیر پیتزا هم استفاده کنید ولی بهتره که بدون پنیر میل کنید سالم تر هست 🙂

پیده گوشت

برگر با گوشت چرخ کرده

از هر غذایی که بشه گذشت نمیشه از برگر با گوشت چرخ کرده گذشت درست کردنش شاید کمی زمان بر باشه مثلا بین 1 الی 2 ساعت اگر بخواهید همه مواد رو خودتون آماده کنید ولی زیاد سخت نیست کافیه گوشت چرخ کرده ، پیاز، ادویه سس تند، گوجه، خیارشور، سس فرانسوی و یکم کاهو و نون وای وای دیگه نمیشه چیزی گفت حتما گوشت چرخ کرده رو اگر می تونید با ادویه یکم ورز بدید تا قشنگ طعمش باهم ترکیب بشه و اینکه حتما نون باگت گرد تهیه کنید که ازش لذت ببرید.

همبرگر با گوشت چرخ کرده

عدس پلو با گوشت چرخ کرده

غذای ایرانی اصیل که از ترکیب گوشت و عدس درست میشه و در برخی موارد مواد از برنج سوا درست میشه تا طعم هرکدام به صورت جداگانه زیر دهن مزه و حس بشه می‌توانید برای تزیین عدس پلو از خلال بادام  و زعفران دم کرده و پسته هم استفاده کنید که فوق العاده دیزاینش رو قشنگ می کنه پس حتما تستش کنید.

عدس پلو با گوشت چرخ کرده

 

نودالیت با گوشت چرخ کرده

می خوام یک غذای کره ای همراه با ترکیب گوشت چرخ کرده بهتون یادم بدم غذای فوق العاده لذیذی هست و اینکه در نظر داشته باشید بعد از خوردن این غذا شاید هر روز تا یک مدت اون رو درست کنید کمتر کسی هست که نودالیت نخورده باشه برای درست کردن این غذای خوشمزه نیاز به پیاز، گوشت، فلفل دلمه ای یکم نودالیت و یک مقدار رب دارید اولین کاری که می کنید پیاز رو با گوشت تفت بدید و بعدش فلفل دلمه ای رو اضافه کنید جداهم نودالیت رو داخل آبجوش بریزید و بپزید در نهایت نودالیت رو با گوشت ترکیب کرده و میل کنید.

نودالیت

بادمجان شکم پر

بادمجان شکم پر یک غذای لذیذ است که در هر شهر یا کشوری یک دستور طبخ متفاوت از آن را می‌توانید پیدا کنید. در آمریکا به این غذا دلمه بادمجان گفته می‌شود و از بادمجان، برنج، گوشت چرخ کرده، رب گوجه فرنگی، پیاز و جعفری برای درست کردن آن استفاده می‌شود. در ترکیه بادمجان شکم پر در فر پخته می‌شود با پنیر موزارلا و سس گوشت پر می‌شود. خلاصه که هرجا هرچی گیرشون بیاد داخلش اضافه می کنن و خوشمزه میشه سعی کنید از ترکیبات سبزی و گوشت استفاده کنید.

بادمجان با گوشت

اسنک با گوشت چرخ کرده

از دیگر غذاهای خوشمزه و لذیذ می توان به اسنک یا ساندویچ با گوشت اشاره کرد هر نوع اسنکی می تونه ترکیبات مختلفی داشته باشه معمولا اسنک از نان تست و همراه با مخلفاتش درست میشه کافیه ساندویچ ساز داشته باشید یا حتی ماکرویو و به راحتی ساندویچ های فینگر فود خوشمزه درست کنید.

فسنجان با گوشت

فنسجان چه با مرغ چه بی مرغ با گوشت قلقلی از غذاهای اصیل گیلانی می باشد که فوق العاده ترفدار دارد کافی است یکبار این غذای خوشمزه را تست کنید تا عاشقش شوید اگر شماهم از گوشت در غذاهای مختلف لذت می برید کافی است فسنجان را با گوشت قلقلی تست کنید.

 

برخی از غذاهای دیگر با گوشت در پایین لیستش رو براتون قرار میدم که شاید تلنگری باشه برای ذهنتون مخصوصا خانم های خونه داری که می خواهند غذا درست کنند.

  • کوبیده با گوشت
  • کتلت با گوشت چرخ شده
  • پاستیتسیو یونانی
  • ماکارانی
  • دلمه برگ مو
  • میت لوف گوشت

موفق باشید.

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...