وبلاگ

صبحانه هایی که بچه ها دوست خواهند داشت

صبحانه هایی که بچه ها دوست خواهند داشت : بین لباس پوشیدن سه کودک 6 ساله (بله، درست خواندید)، بسته بندی ناهارشان، گفتن به آنها 14 بار کفش هایشان را بپوشند و به یاد داشته باشید که کتاب های کتابخانه را در روز مناسب پس بفرستند، من چیز زیادی ندارم. زمان برای درست کردن صبحانه بیشتر صبح ها وجود دارد – اما بچه ها هنوز باید غذا بخورند! در اینجا نحوه انجام آن بدون از دست دادن ذهن است.

کلوچه های صبحانه

بچه‌ای را به من نشان دهید که برای صبحانه کلوچه نمی‌خواهد و خب، مطمئناً می‌دانم که بچه من نیست. درست کردن این کوکی‌ها بیش از نیم ساعت طول می‌کشد، بنابراین من می‌توانم به‌راحتی روز یکشنبه یک دسته دوتایی درست کنم و بیش از اندازه کافی برای ما در طول هفته داشته باشم. آنها پر از مواد سالم و مورد تایید مادر مانند جو دو سر و سبوس هستند، اما به اندازه کافی شیرین هستند (به لطف شکر قهوه ای و کشمش) تا بچه ها را راضی نگه دارند.

توپ های قدرت

بچه‌های من نمی‌توانند از این لقمه‌های کره بادام‌زمینی سیر شوند، و من نمی‌توانم در برابر دستوری که کاملاً در غذاساز جمع می‌شود مقاومت کنم. موادی مانند جو دوسر، کره بادام‌زمینی ترد و دانه‌های کتان کمک می‌کنند شکم‌های کوچک را تا زمان ناهار سیر نگه دارند، و در میان همه‌ی هرج و مرج صبحگاهی، به راحتی به دهان می‌روند.

پانینیس صبحانه فریزر

وقتی زندگی واقعا دیوانه کننده به نظر می رسد، من دوست دارم ری دراموند درونی ام را کانالیزه کنم. (دختر یک یا دو چیز در مورد داشتن بچه های خانه دار و برنامه شلوغ می داند!) پنینی های صبحانه دلچسب او نیاز به آماده سازی بیشتری دارد، اما وقتی می توانید صبحانه ای گرم در روز چهارشنبه سرو کنید ارزش تلاش بیشتری را دارد. با حداقل تلاش آن صبح من دوست دارم این ساندویچ های تخم مرغ ژامبون و پنیر از یخ زده پخته شوند. توجه: من چیلی‌های سبز را برای بچه‌های کوچک کنار می‌گذارم، اما اگر چیلی‌های شما از من ماجراجوتر هستند، ادامه دهید و آن‌ها را بگذارید!

صبحانه هایی که بچه ها دوست خواهند داشت

مینی مافین چیپسی شکلاتی

داشتن یک کیسه کلوچه در فریزر باعث نجات من در صبح‌های شلوغ‌تر از آن چیزی است که بتوانم حساب کنم. بچه‌های من هم از استفاده از مایکروویو به تنهایی لذت می‌برند (چقدر بزرگ شده‌اند)، بنابراین اگر بچه‌های شما به راحتی مثل من سرگرم می‌شوند، این دستور غذا برای شماست. یک دسته از این مافین های پر از کره بادام زمینی را در روز یکشنبه تهیه کنید، فریز کنید و اجازه دهید بچه هایتان تا زمانی که بسته بندی ناهارشان را بسته بندی می کنید، یخ زدایی کنند.

کلوچه

یکشنبه‌ای نیست که یکی از بچه‌های من وافل نخواسته باشد. تنها کار طبیعی این است که مقدار اضافی برای نگهداری در فریزر تهیه کنید! این دستور پخت 5 ستاره برای وافل های سبک و کرکی هرگز ناامید نمی شود.

پنکیک

یکی از بچه‌ها پنکیک ساده می‌خواهد، یکی دیگر آنها را با چیپس شکلات می‌خواهد و دیگری زغال اخته می‌خواهد. چه کسی برای آن وقت دارد وقتی باید ساعت 7:30 صبح به مدرسه بروید؟ این دستور پنکیک برای درست کردن صبحانه‌های سفارشی در یک لحظه عالی است: فقط قبل از برگرداندن میوه‌های خرد شده (یا چیپس‌های شکلات، اگر احساس خوبی دارید) اضافه کنید. من هم دوست دارم اینها را در قسمت کوچک آن خیلی کم درست کنم

اسموتی ها

صبحانه هایی که بچه ها دوست خواهند داشت : همه ما می دانیم که نگهداری میوه های شسته و خرد شده در یخچال یک راه عالی برای اطمینان از اینکه شما و بچه ها میوه بیشتری می خورند – زمانی که در چشم باشد و خوردن آن آسان باشد، آن را می خورید! گسترش این ذهنیت به فریزر برای خانواده من نیز خوب است. من ترکیب میوه های مورد علاقه خود را برش می دهم و فریز می کنم و – voila! ساده ترین و خامه ای ترین اسموتی های موجود. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...