ایده های صبحانه برای داشتن روده سالم

ایده های صبحانه برای داشتن روده سالم : این اسموتی میوه ای کفیر یک گزینه عالی برای صبحانه در حال حرکت و مناسب برای روده است. کفیر یک نوشیدنی شیر است که توسط باکتری‌های اسید لاکتیک و مخمرها تخمیر شده و منبع طبیعی پروبیوتیک‌ها است. اگر رژیم غذایی شما بدون لبنیات است نگران نباشید – می توانید به جای آن از نارگیل یا کفیر بر پایه آب استفاده کنید.

دستور تهیه اسموتی موز با شیر کفیر، توت های یخ زده و بادام

2. شاکشوکای سبزه بهاری

شاکشوکا معمولاً از ادویه ها، تخم مرغ و گوجه فرنگی تشکیل شده است، اما در اینجا ما تصمیم گرفتیم تا همه چیز را کمی مخلوط کنیم و با نوک مارچوبه و لوبیا پهن آن را سبز و سالم کنیم. این غذا سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی مفید برای روده است.

3. جو وگان یک شبه

برای درست کردن این جو دو سر وگان یک شبه، تنها 10 دقیقه و پنج ماده لازم است که روی آن سیب رنده شده، ماست نارگیل و شربت افرا ریخته شده است. جو یک منبع عالی از فیبر پری بیوتیک است که باکتری های مفید روده شما را تغذیه می کند. به علاوه، سیب پکتین دارد که از هضم غذا پشتیبانی می کند.

4. انجیر روی نان تست با لبنه ماست بزی

این انجیرهای آسان روی نان تست خمیر ترش با لبنه بسیار سریع و آسان درست می شوند. این دستور العمل خامه ای است، اما برای شما خوب است و سبزیجات پسند است. اینها فقط در 15 دقیقه آماده می شوند، یک صبحانه، برانچ یا میان وعده خوشمزه را برای شما آماده می کنند.

ایده های صبحانه برای داشتن روده سالم

5. نخود میسو و آووکادو روی نان تست

با این غذای فوق العاده ساده به یک غذای اصلی در کمدهای انبار جان ببخشید. نخود سرشار از فیبر است، به خصوص فیبر محلولی به نام رافینوز که توسط باکتری های مفید روده برای حمایت از حرکات منظم روده تجزیه می شود. آووکادو مجموعه ای از مواد مغذی سالم مانند منیزیم، روی و پتاسیم را برای حمایت از هضم ارائه می دهد.

6. پنکیک موز سالم

این پنکیک های آسان بدون لبنیات و گلوتن هستند و همچنین کالری کمی دارند. فقط با استفاده از سه ماده، آن‌ها خیلی سریع هم می‌شوند – کره بادام‌زمینی آنها را محکم می‌کند تا به راحتی برگردانده شوند.

7. کاسه اسموتی بلوبری

این کاسه صبحانه پر جنب و جوش را با گرانولای ترد، زغال اخته و نارگیل تراشیده شده برای یک برانچ گیاهی غنی از آنتی اکسیدان امتحان کنید.

8. جو نارگیل یک شبه

شما می توانید جو را در هر شیری یک شبه خیس کنید، اما ما عاشق کرمی بودن شیر نارگیل هستیم. این باعث می شود چند وعده در هفته مصرف شود، بنابراین صبحانه سالمی دریافت می کنید که به سرعت در صبح درست می شود.

9. آووکادو روی نان تست با ماهی آزاد دودی

آووکادوی خامه ای و ماهی قزل آلا دودی خوشمزه احساس لذت می کنند، اما این غذا حاوی مقدار زیادی چربی سالم، امگا 3 و چاودار غنی از فیبر است.

10. کاسه اسموتی انبه

این کاسه اسموتی لاسی یک صبحانه، برانچ یا میان وعده مغذی با انبه و موز است. روی آن دانه چیا و پسته را برای کرانچ بریزید.

Tracey Raye ویرایشگر سلامتی olive و BBC Good Food است. تریسی، کارشناسی ارشد، یک متخصص تغذیه ثبت شده، دارای مدرک کارشناسی ارشد در تغذیه شخصی است. او مشتاق استفاده از قدرت همه چیز سلامتی و رفاه است به گونه ای که به جای محدود کردن، زندگی ما را افزایش دهد. او دستور العمل ها و مجموعه های مغذی ما را پوشش می دهد، بر استراتژی سلامت ما نظارت می کند و از آخرین روندهای سلامتی و سبک زندگی دور می ماند تا ابزارها و الهاماتی را که برای یافتن معنای سلامتی برای شما نیاز دارید به شما ارائه دهد. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...