وبلاگ

آیا پنیر خامه ای کم چرب سالم تر است؟

آیا پنیر خامه ای کم چرب سالم تر است؟ اگر می‌پرسید که آیا پنیر خامه‌ای کم‌چرب انتخاب سالم‌تری نسبت به پنیر خامه‌ای معمولی است، در اینجا پایین‌ترین مقدار است.

با توجه به انجمن قلب آمریکا، کاهش کل چربی – به عنوان مثال، خوردن یک رژیم غذایی کم چرب – به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش خطر بیماری قلبی عروقی (CVD) توصیه نمی شود. با این حال، می‌توانید با کاهش مصرف چربی‌های اشباع‌شده و جایگزینی آن با چربی‌های غیراشباع، خطر ابتلا به CVD را کاهش دهید.

به عبارت دیگر، استفاده ساده از پنیر خامه‌ای کم‌چرب ممکن است به اندازه جایگزینی کالری‌های چربی اشباع شده با کالری‌های چربی گیاهی، مانند آووکادو یا آجیل، مفید نباشد. اگر از پنیر خامه‌ای لذت می‌برید، یکی از راه‌های انجام این کار این است که نوع کم‌چرب آن را با سایر غذاهای گیاهی با چربی ترکیب کنید. برای مثال، می‌توانید از پنیر خامه‌ای کم‌چرب در دیپ لایه‌ای که شامل گواکامول نیز می‌شود، یا در دیپ حاوی گردوی خرد شده استفاده کنید.

پنیر خامه ای کم چرب، از جمله Neufchâtel، به طور گسترده ای در دسترس است. نوفشاتل که منشا آن نرماندی فرانسه است، پنیر خامه ای نرمی است که از شیر گاو تهیه می شود. یک بخش 1 اونسی محتوای غذایی زیر را ارائه می دهد:

72 کالری
2.59 گرم پروتئین
6.46 گرم چربی – 3.63 گرم چربی اشباع شده است
1 گرم کربوهیدرات.
مواد تشکیل دهنده نوفشاتل تجاری شیر پاستوریزه، خامه و نمک است و دارای صمغ های بیشتری (زانتان، خرنوب و صمغ گوار) و پنیر است.

پنیر خامه ای گیاهی

با انتخاب پنیر خامه‌ای با پایه آجیل، مانند پنیر خامه‌ای بادام ساده کیت هیل، چربی‌های اشباع نشده را جایگزین کنید. این پنیر که عمدتاً از بادام تهیه شده است، مواد مغذی زیر را در یک قسمت 2 قاشق غذاخوری بسته بندی می کند. به علاوه، هیچ چربی اشباع شده ای ندارد:

آیا پنیر خامه ای کم چرب سالم تر است؟

70 کالری
2 گرم پروتئین
6 گرم چربی – با 0 گرم چربی اشباع شده
2 گرم کربوهیدرات با 1 گرم فیبر
طعم و بافت شبیه پنیر خامه ای سنتی است. این پنیرهای خامه‌ای جایگزین را می‌توان جایگزین پنیر خامه‌ای در دستور العمل‌ها کرد – از توپک‌های پنیری با گردو گرفته تا چیزکیک بدون پخت – با نسبت یک به یک.

نکاتی در مورد مصرف پنیر خامه ای
صرف نظر از اینکه از چه نوع پنیر خامه‌ای استفاده می‌کنید، سالم‌ترین راه برای ترکیب آن، ترکیب آن با غذاهای کامل و غنی از مواد مغذی، از جمله سبزیجات، میوه‌ها، غلات کامل، آجیل، دانه‌ها، و حبوبات است – اصطلاحی که برای لوبیا، عدس به کار می‌رود. ، نخود و نخود.

در اینجا چند راه برای گنجاندن پنیر خامه ای در رژیم غذایی سالم آورده شده است:

آیا پنیر خامه ای کم چرب سالم تر است؟ در وعده صبحانه روی نان سبوس دار پنیر خامه ای بمالید و روی آن چاشنی نان شیرینی و سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، خیار، پیاز قرمز و اسفناج خرد شده بمالید.
پنیر خامه ای ساده را با مقداری شربت افرا، دارچین و زنجبیل تازه رنده شده به عنوان خوراکی برای میوه های تازه مزه دار کنید.
ادویه های خوش طعم مانند سیر و سبزی یا پیکو د گالو را بریزید و با سبزیجات تازه مانند نوارهای فلفل دلمه ای قرمز، هویج، کرفس و خیار سرو کنید.
ادویه ها و مخمرهای مغذی را به آن اضافه کنید، به شکل توپ درآورید و آنها را در آجیل یا دانه های خرد شده مانند چیا یا کنجد بغلتانید که با کراکر غلات کامل سرو می شود.
تورتیلاهای ذرت را با پنیر خامه ای بمالید و آنها را با لوبیا سیاه، سالسا، آووکادو و کلم رنده شده پر کنید.
از پنیر خامه‌ای در دسرهایی که دارای مواد افزودنی سالم هستند، مانند چیزکیک کدو تنبل یا تارت‌های میوه‌ای کوچک، لذت ببرید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...