وبلاگ

مزایای سلامتی B6

مزایای سلامتی B6 : ویتامین B6 یک ویتامین ضروری است، به این معنی که بدن ما نمی تواند آن را به تنهایی تولید کند و باید آن را از منابع خارجی مانند غذا یا مکمل ها دریافت کنیم. ویتامین B6 نقش های مهمی در بدن ما ایفا می کند. در حالی که فواید آن را می توان بیشتر از طریق غذا به دست آورد، مزایای بالقوه ای از مکمل B6 وجود دارد. اغلب آن را روی برچسب پیریدوکسین و پیریدوکسال 5 فسفات (PLP) می بینید. به خواندن ادامه دهید تا فواید، کاربردها و خطرات ویتامین B6 را بدانید.

برای عملکرد سیستم ایمنی مهم است

B6 نقش مهمی در جنبه‌های مختلف سلامت ایمنی از جمله تنظیم ایمنی روده، تولید سلول‌های ایمنی، تنظیم التهاب و تولید آنتی‌بادی ایفا می‌کند. سلامت میکروبیوم روده شما بر سلامت سیستم ایمنی شما تأثیر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که B6 بر تشکیل سلول‌های ایمنی تأثیر می‌گذارد. باکتری های روده شما. 2 برخی از مطالعات نشان داده اند که مصرف B6 از طریق غذا یا مکمل ها می تواند جنبه های خاصی از عملکرد سیستم ایمنی را در افراد دارای کمبود ویتامین B6 بهبود بخشد.

مطالعه‌ای با بیش از 2000 شرکت‌کننده نشان داد که افرادی که کمترین سطح سرمی PLP را داشتند، بالاترین سطح التهاب مزمن را داشتند و افرادی که بالاترین سطح سرمی PLP را داشتند، کمترین سطح التهاب مزمن را داشتند. محققان معتقدند که این ممکن است به دلیل نقش B6 به عنوان یک کوفاکتور در بیش از 150 واکنش آنزیمی باشد که می تواند به تنظیم التهاب و سلامت ایمنی کمک کند.

مزایای سلامتی B6 : و همکاران. پیریدوکسال-5-فسفات پلاسما به طور معکوس با نشانگرهای سیستمیک التهاب در جمعیتی از بزرگسالان ایالات متحده مرتبط است. جی نوتر.

مزایای سلامتی B6

آنچه در مورد مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی باید بدانید

ممکن است از تهوع و استفراغ در دوران بارداری جلوگیری کند

تهوع و استفراغ در چند ماه اول بارداری که اغلب به آن “بیماری صبحگاهی” می گویند، حدود نیمی از افراد باردار را تحت تاثیر قرار می دهد. مکمل B6 ممکن است کمک کند.

برخی از مطالعات نشان داده اند که B6 ممکن است حالت تهوع و استفراغ را در دوران بارداری کاهش دهد. به عنوان مثال، یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که 40 میلی گرم مکمل B6 دو بار در روز با 500 میلی گرم زنجبیل دو بار در روز به مدت چهار روز برای کاهش علائم تهوع و استفراغ قابل مقایسه است. هر دو موثرتر از دارونما بودند. این مطالعه از پرسشنامه رودز برای ارزیابی علائم شرکت کنندگان استفاده کرد – پرسشنامه ای هشت ماده ای که فراوانی، شدت و ناراحتی مربوط به تهوع و استفراغ را ارزیابی می کند.

با این حال، یک مرور کاکرین در سال 2015، درمان‌های مختلف برای تهوع و استفراغ در بارداری، از جمله مکمل B6 را مورد بررسی قرار داد و هیچ یک از گزینه‌های درمانی را که با شواهد واضح و ثابت پشتیبانی شود، پیدا نکرد. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...