وبلاگ

میان وعده های سالمی که باید امتحان کنید

میان وعده های سالمی که باید امتحان کنید : احتمالاً از خوردن میان وعده بین وعده های غذایی لذت می برید. با این حال، میان‌وعده می‌تواند بسیار بیشتر از ارائه مقداری طعم به روز شما باشد. زمانی که میان وعده ها با دقت انتخاب شوند، می توانند به شما در دریافت مواد مغذی مهم، رفع گرسنگی و حفظ انرژی و تمرکز شما در طول روز کمک کنند. تشخیص اینکه چه چیزی یک میان وعده سالم را می سازد – و یادگیری چند مثال – می تواند به ارتقای زمان میان وعده شما کمک کند.

چگونه یک میان وعده سالم انتخاب کنیم

توصیه استانداردی برای خوردن چند تنقلات در روز وجود ندارد. به طور کلی، میان‌وعده‌ها باید کوچک‌تر از وعده‌های غذایی باشند و از غذاهای غنی از مواد مغذی و کم قند، چربی اشباع و سدیم تشکیل شوند.

همچنین انتخاب میان وعده هایی که حاوی ترکیبی از گروه های غذایی هستند مفید است. به این ترتیب، بیش از یک درشت مغذی (پروتئین، کربوهیدرات و چربی) همراه با فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، یک فنجان توت فرنگی با یک تخم مرغ آب پز برای دریافت فیبر، کربوهیدرات های سالم، ویتامین C، پتاسیم، پروتئین و کمی چربی انتخاب کنید تا انرژی و رضایت شما را حفظ کند.

گزینه های میان وعده سالم

میان وعده تقریباً 30 درصد از کالری روزانه آمریکایی ها را تامین می کند. بسیاری از این میان وعده ها کالری بالایی دارند و مواد مغذی کمی دارند.4 میان وعده های بسیار فرآوری شده مانند چیپس، کلوچه، کلوچه، آب نبات و نوشیدنی های شیرین به راحتی در دسترس هستند، اما معمولا گرسنگی را مهار نمی کنند، که می تواند منجر به پرخوری، افزایش وزن شود. ، و سایر مشکلات سلامتی.

با این حال، مطالعات نشان می‌دهد که میان وعده‌های غذایی کامل که پروتئین، فیبر و غلات کامل را فراهم می‌کنند، می‌تواند رضایت و کیفیت رژیم غذایی را بهبود بخشد.

برای مهار گرسنگی و افزایش انرژی در طول روز، این 10 ایده میان وعده سالم و رضایت بخش را امتحان کنید.

ماست و توت

میان وعده های سالمی که باید امتحان کنید : ماست منبع خوبی از پروتئین، کلسیم و پتاسیم است. بسیاری از ماست ها نیز مفید هستند.
باکتری های روده مانند پروبیوتیک ها برای کمک به سلامت روده خود، به دنبال ماستی باشید که حاوی باکتری های سالم مانند لاکتوباسیلوس بولگاریکوس یا استرپتوکوک ترموفیلوس باشد.

توت ها آنتی اکسیدان ها، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی را فراهم می کنند

نکته منحصر به فرد در مورد ترکیب ماست و انواع توت ها این است که تصور می شود آنها با هم اثر هم افزایی بر سلامتی دارند. این دو در مقایسه با زمانی که خودشان خورده شوند، مزایای سلامتی بیشتری دارند. ماست و انواع توت ها با هم با: 8

کاهش افزایش وزن
خطر کمتر دیابت نوع 2
خطر کمتر بیماری قلبی
بهبود سلامت روده
افزودن توت‌های تازه می‌تواند طعم‌های شیرین طبیعی را به ماست اضافه کند، به‌ویژه زمانی که سعی می‌کنید از قندهای فرآوری شده یا افزوده شده در غذاها اجتناب کنید یا آن را محدود کنید.

میان وعده های سالمی که باید امتحان کنید

پاپ کورن و آجیل

پاپ کورن یک میان وعده عالی است زیرا فیبر دارد و با کالری نسبتا کمی مقدار بیشتری دریافت می کنید—می توانید 3-4 فنجان پاپ کورن (بدون کره اضافه شده) با همان کالری 15 چیپس سیب زمینی بخورید.

همراه با چند آجیل یا دانه های بدون نمک یا کم نمک، فیبر، مواد معدنی و چربی های سالم (غیراشباع) بیشتری دریافت خواهید کرد تا احساس سیری کنید.

می توانید پاپ کورن را با:

بادام ها
پسته
گردو
فندق
دانه کدو تنبل
دانه های آفتابگردان
با در نظر گرفتن کالری، میان وعده ترکیبی باید عمدتاً از ذرت بو داده و تنها با چند آجیل یا دانه تشکیل شود.

لوبیا و میوه بو داده

میان وعده های سالمی که باید امتحان کنید : اگر تا به حال نخود، لوبیا پخته یا ادام نخورده اید، آن ها را امتحان کنید. تنقلات خوش طعم – همراه با میوه هایی مانند انگور یا پرتقال ماندارین – یک میان وعده قابل حمل عالی را می سازد که همه در یک ترکیب شیرین، شور و ترد است.

لوبیا سرشار از فیبر محلول است که هضم را کند می کند و به شما کمک می کند مدت طولانی تری احساس سیری کنید. فیبر محلول همچنین به مدیریت کلسترول و قند خون کمک می کند، که می تواند به مدیریت یا پیشگیری از دیابت نوع 2 و بیماری قلبی کمک کند.

کراکر و پنیر سبوس دار
ترکیب کراکر و پنیر یک میان وعده آسان در حال حرکت است، اما باید مراقب مقدار کراکر و پنیر باشید. پنیرهایی را انتخاب کنید که به صورت جداگانه بسته بندی شوند (مانند پنیر رشته ای) زیرا از قبل برای شما تقسیم شده اند و به راحتی در کیف یا کوله پشتی حمل می شوند.

هنگام انتخاب کراکرهای سبوس دار، برچسب تغذیه را بخوانید و به دنبال آرد گندم کامل یا غلات کامل به عنوان اولین ماده باشید. سپس، تعداد کراکرهای ذکر شده را به عنوان یک وعده تقسیم کنید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه موساکا کلاسیک
موساکا کلاسیک
طرز تهیه موساکا کلاسیک : این موساکای کلاسیک را برای...
طرز تهیه استیفادو گوشت گاو
طرز تهیه استیفادو گوشت گاو
طرز تهیه استیفادو گوشت گاو : این استیفادوی یونانی را...
طرز تهیه خورش بره و فلفل دودی اسپانیایی
طرز تهیه خورش بره و فلفل دودی اسپانیایی
طرز تهیه خورش بره و فلفل دودی اسپانیایی : این دستور...
طرز تهیه سس گوجه فرنگی سالسا
طرز تهیه سس گوجه فرنگی سالسا
طرز تهیه سس گوجه فرنگی سالسا : این سالسا گوجه فرنگی...
طرز تهیه نوشیدنی گیاهی اسپانیایی
طرز تهیه نوشیدنی گیاهی اسپانیایی
طرز تهیه نوشیدنی گیاهی اسپانیایی : این هورچاتا د والنسیا...
طرز تهیه برنج اسپانیایی با مرغ و چوریزو
طرز تهیه برنج اسپانیایی با مرغ و چوریزو
طرز تهیه برنج اسپانیایی با مرغ و چوریزو : این دستور...
طرز تهیه خورش غذاهای دریایی با زعفران
طرز تهیه خورش غذاهای دریایی با زعفران
طرز تهیه خورش غذاهای دریایی با زعفران : این دستور خورش...
طرز تهیه گوفته قلقلی اسپانیایی
طرز تهیه گوفته قلقلی اسپانیایی
طرز تهیه گوفته قلقلی اسپانیایی : این کوفته‌های دودی...
طرز تهیه مرغ پرتقالی اسپانیایی
طرز تهیه مرغ پرتقالی اسپانیایی
طرز تهیه مرغ پرتقالی اسپانیایی : این دستور پخت مرغ...
طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی
طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی
طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی : دستور غذای آیولی ما را...