وبلاگ

فریتاتا سفیده تخم مرغ با ماهی قزل

فریتاتا سفیده تخم مرغ با ماهی قزل : این فریتاتا سفیده تخم مرغ با ماهی سالمون دودی و پنیر بز دارای مواد سالم و بسته بندی پروتئین بدون از بین بردن طعم است. این دستور صبحانه سالم را برای برانچ، یک شام سریع و آسان درست کنید یا در طول هفته برای ناهار میل کنید.

فریتاتا سفید تخم مرغ سالم ممکن است باعث ایجاد حس مشکوک در شما شود. چگونه می خواهید طعمی غنی بدون چربی، کلسترول و کالری زیادی داشته باشید؟ نگران نباش! این فریتاتا بسیار خوش طعم است که زرده آن را از دست نخواهید داد. و نگران نباشید! به لطف تخم مرغ، پنیر و ماهی سالمون، مقدار زیادی پروتئین (در کل 97 گرم) دریافت خواهید کرد.

مانند دستور العمل‌های سالاد مرغ و تخم‌مرغ شیطون بدون مایونز، این فریتاتا با طعم کامل سفیده تخم مرغ، بدون تکیه بر موادی مانند کره، زرده تخم‌مرغ و خامه، حالتی عالی برای ایجاد غنای ایجاد می‌کند.

این دستور صبحانه سالم با ماهی سالمون دودی خوش طعم، پنیر بز تند و شوید تازه پر شده است. سالمون و پنیر بز غنی و خامه ای هستند. شوید علفی با کمی شیرین بیان است. به علاوه، جیب هایی از پیاز قرمز شیرین کاراملی و کیپرهای پانچ وجود دارد. فقط مثل یک شیرینی لوکس بدون کربوهیدرات فکر کنید!

بر خلاف کیش، فریتاتاها نیازی به تهیه پوسته ندارند. آنها سریع و آسان هستند، تنها با حدود 15 دقیقه کار عملی.

فریتاتا سفیده تخم مرغ با ماهی قزل : به علاوه، این فریتاتا سفید تخم مرغ نیز بسیار همه کاره است. در صبحانه، برانچ، ناهار یا شام خوشمزه است. می توانید آن را گرم یا در دمای اتاق سرو کنید. و خیلی خوب نگه میداره می‌توانید زودتر از موعد، یک وعده غذایی سالم را آماده کنید.

فریتاتا سفیده تخم مرغ با ماهی قزل

برای صبحانه بعدی خود یا صرفاً یک شام آرام در خانه با چند غذای ساده مانند سالاد آروگولا لیمویی و گوجه فرنگی سوخاری سریع امتحان کنید.

مواد تشکیل دهنده فریتاتا سفیده تخم مرغ

این فریتاتا سفیده تخم مرغ بر ترکیب کلاسیک ماهی آزاد دودی، پنیر بز خامه ای و شوید تازه تکیه دارد. در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

روغن زیتون فوق بکر: شما فقط به مقدار کمی روغن زیتون کره ای و صاف مانند نوسلارای ایتالیایی ما نیاز دارید. این کار از چسبیدن فریتاتا به تابه جلوگیری می کند.
پیاز قرمز: من عاشق شیرینی و طعم پیاز قرمز هستم. اگر ترجیح می دهید، می توانید با یک موسیر یا ½ پیاز سفید یا زرد جایگزین کنید.
سفیده تخم مرغ: سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین و چربی و کالری کمی دارد. اگر فریتاتا غنی‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از ۷ تا ۸ تخم‌مرغ کامل به‌جای سفیده‌ها استفاده کنید.
ماهی آزاد دودی: از ماهی آزاد دودی با کیفیت بالا استفاده کنید. اگر نمی توانید یک بسته 6 اونسی پیدا کنید، می توانید به جای آن از یک بسته 4 اونسی کمتر دلپذیر استفاده کنید. یا، می توانید یک بسته 8 اونسی را انتخاب کنید و ماهی آزاد اضافی را برای استفاده دیگری ذخیره کنید.
پنیر بز: پنیر بز تازه نرم، خامه ای و تند است. از نوک انگشتان خود برای خرد کردن پنیر به قطعات کوچک استفاده کنید تا در فریتاتا پخش شود.
کیپر: کیپر با طعم شور و تند ترکیده می شود.
شوید: شوید تازه دارای طعم شیرین و علف شیرین بیان است. این یک جفت ستاره ای معروف برای ماهی قزل آلا دودی است. فقط از برگ ها استفاده کنید و ساقه های چوبی را پشت سر بگذارید. اگر شوید دوست ندارید، می توانید با برگ جعفری تازه جایگزین کنید.
ادویه ها: مقدار زیادی فلفل سیاه تازه آسیاب شده با پنیر بز خامه ای و ماهی آزاد دودی غنی تضاد زیبایی دارد.

طرز تهیه فریتاتا سفیده تخم مرغ

فریتاتا یک غذای شگفت آور سریع و ساده است که در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود. از آنجایی که می توانید آن را گرم یا در دمای اتاق سرو کنید، می توانید انتخاب کنید که درست قبل از سرو درست کنید یا در زمان صرفه جویی کنید و از قبل آماده کنید.

آماده شوید: فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. ½ پیاز متوسط را ریز خرد کنید. 1 قاشق غذاخوری کپر را آبکش کرده و درشت خرد کنید. 2 قاشق غذاخوری سر شوید تازه را درشت خرد کنید.
پیاز را تفت دهید: 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک تابه نچسب 10 اینچی در فر یا تابه چدنی خوش طعم شده روی حرارت متوسط گرم کنید. پیاز خرد شده را داخل آن بریزید و به مدت 3 تا 4 دقیقه تفت دهید، هر از گاهی هم بزنید تا پیازها نرم شوند، لبه های آن کاراملی شود و بوی شیرینی بدهد. پیاز قرمز خرد شده را در ماهیتابه با قاشق چوبی تفت دهید.
تخم مرغ ها را هم بزنید: در حالی که پیازها در حال پختن هستند، 12 سفیده تخم مرغ بزرگ را به یک کاسه بزرگ همزن اضافه کنید. حدود 30 ثانیه هم بزنید تا کف کند. 6 اونس ماهی سالمون دودی را به اندازه لقمه خرد کرده و به کاسه اضافه کنید. 4 اونس پنیر بز را خرد کنید. کیپر، شوید و ¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه را با همزن بزنید. سفیده تخم مرغ، ماهی قزل آلا، پنیر بز، کیپر، شوید و فلفل سیاه را در یک کاسه با هم مخلوط کنید.
تخم مرغ ها را بپزید: وقتی پیازها نرم شدند، مخلوط تخم مرغ و سالمون را در تابه بریزید. بدون مزاحمت روی حرارت متوسط بپزید تا لبه ها شروع به سفت شدن کنند.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...