وبلاگ

طرز تهیه سوپ پستو با لیمو

طرز تهیه سوپ پستو با لیمو : این سوپ معمولی شما نیست! این دستور غذا به لطف پستو ریحان سیر، آب لیمو و پاشیدن پارمزان با طعم پر شده است! فقط در 15 دقیقه آماده می شود، این دستور سوپ اورزو لیمو را باید امتحان کنید!

سوپ اورزو یکی از آن غذاهای راحتی است که من همیشه برای خانواده ام درست می کنم (و گاهی اوقات پروتئینی مانند سوپ میگو یا سوپ مرغ اورزو می ریزم). اما دستور پخت سوپ گیاهی اورزو امروزی با افزودن دو ماده ساده که احتمالاً از قبل در دست دارید، چند درجه افزایش یافته است: پستو ریحان و آب لیمو!

من از طرفداران بزرگ پستو هستم و همیشه از آن در غذاهای مرغ، پاستا یا حتی ماهی استفاده می کنم. اما به دلایلی، هرگز فکر نکردم آن را برای طعم دادن به سوپم امتحان کنم و بسیار خوشحالم که این کار را کردم!

من عاشق دستور العمل های خامه ای پستو هستم، مانند راویولی پستو. و در این دستور سوپ اورزو، ترکیب پستوی ریحان پررنگ و سیر با آب لیموی روشن و کمی شیر کامل، یک سوپ خامه‌ای اورزو ایجاد کرد که با روشنایی و طعم بسیار متعادل است! و من مقداری گوجه گیلاسی و بچه اسفناج را برای تغذیه اضافه هم زدم.

طرز تهیه سوپ پستو با لیمو : من این سوپ سبزی اورزو را با پستو برای اولین بار در دوربین درست کردم (ویدیوی من را در زیر ببینید)، همه آن را دوست داشتند و از آن زمان به یک غذای معمولی در چرخش شام تبدیل شده است!

مواد لازم برای سوپ پاستا ارزو: لیمو تازه، اسفناج بچه، ارزو نپخته، پارمزان رنده شده، پستو ریحان، گوجه گیلاسی نصف شده، فلفل قرمز.
مواد تشکیل دهنده و یادداشت ها: آنچه برای بهترین سوپ اورزو نیاز دارید
سوپ اورزو سبک و خامه ای فقط به چند ماده ساده نیاز دارد. در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

طرز تهیه سوپ پستو با لیمو

روغن زیتون فوق بکر – Nocellara EVOO ایتالیایی با روکش غنی و طعم کمی تلخ و تند، یک انتخاب عالی در اینجا است.
پاستا اورزو – به 2 فنجان اورزو نپخته نیاز دارید. اگر نمی توانید orzo را پیدا کنید، یک ماکارونی کوچک دیگر یا کوسکوس مروارید کار می کند. و همانطور که همیشه با ارزو انجام می‌دهم، برای شروع، آن را در روغن زیتون برشته می‌کنم تا رنگ و طعم آجیلی خوشمزه‌ای به آن بدهد.
آبگوشت – هم آب سبزیجات و هم آب مرغ موثر هستند، اما اگر می‌خواهید سوپ ارزو را گیاهی نگه دارید، ممکن است بخواهید به آب سبزیجات بچسبید.
گوجه گیلاسی – 1 فنجان گوجه گیلاسی رنگ روشن و کمی شیرینی به آن اضافه می کند. من دوست دارم گوجه ها را از وسط نصف کنم، اما اگر دوست دارید می توانید آنها را کامل بگذارید.
اسفناج بچه – در حالی که به 2 فنجان بسته بندی شده نیاز دارید، اسفناج خیلی سریع پژمرده می شود. بهتر است از اسفناج تازه استفاده کنید و به سادگی برگها را در انتها هم بزنید.
آب لیموی تازه – بسته به میزان لیمویی که می خواهید سوپ را داشته باشید، از آب 1 یا 2 لیمو استفاده کنید. اسیدیته موجود در آب لیمو فوراً سوپ را درخشان می کند.
شیر کامل – در اینجا فقط به ½ فنجان شیر نیاز دارید که در انتها هم بزنید تا به حالت خامه ای اضافه شود و به لطافت لیمو و ریحان کمک کند. شیر را حدود 30 دقیقه قبل از شروع پختن بگذارید تا به دمای اتاق برسد. می توانید شیر کامل را با نسبت 1:1 شیر 2 درصد، نصف و نیم یا خامه غلیظ جایگزین کنید.
پستو – از پستوی خانگی یا پستوی با کیفیت خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید.
پنیر پارمزان رنده شده، برای پایان – کمی پنیر پارمزان تازه رنده شده، نمک کاملی را به سوپ اضافه می کند.
تکه های فلفل قرمز خرد شده – در حالی که تکه های فلفل قرمز اختیاری هستند، من آن ها را برای یک ضربه جزئی به شدت توصیه می کنم! اگر به غذاهای تند علاقه ندارید، می توانید به جای آن از فلفل حلب استفاده کنید که بسیار ملایم است.

طرز تهیه سوپ پستو با لیمو

این سوپ آسان پستو اورزو در 15 دقیقه یا کمتر آماده می‌شود و برای شب‌های شلوغ هفته عالی است! در اینجا نحوه ساخت آن آمده است:

اورزو را برشته کنید. 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر را روی حرارت متوسط در یک اجاق بزرگ هلندی یا قابلمه سنگین گرم کنید. روغن را حرارت دهید تا براق شود، اما دود نکنید. 2 فنجان اورزو خشک را اضافه کنید و آن را دور بریزید تا قهوه ای طلایی خوب برشته شود (1 تا 3 دقیقه).
سوپ اورزو سبزیجات را درست کنید. 6 فنجان آب گوشت را در قابلمه بریزید و بگذارید بجوشد (حرارت زیاد). با نمک کوشر و فلفل سیاه مزه دار کنید. پس از جوش آمدن، حرارت را کم کنید و بپزید تا اورزو پف کرده و آل دنته شود. این حدود 8 دقیقه طول خواهد کشید. وقتی اورزو آماده شد، 1 فنجان گوجه گیلاسی و 2 فنجان بسته بندی شده اسفناج را به آن اضافه کنید.
پستو، آب لیمو و شیر کامل را با هم مخلوط کنید. قابلمه را از روی حرارت بردارید و ½ فنجان پستو، آب 1 یا 2 لیمو و ½ فنجان شیر کامل را با هم مخلوط کنید.
با پارمزان رنده شده تمام کنید. حدود ¼ فنجان پارمزان تازه رنده شده (یا به دلخواه) و مقداری فلفل قرمز بپاشید. تکه های فلفل قرمز اختیاری هستند، اما حرارت خوبی به سوپ پستو لیمو اورزو اضافه کنید. بلافاصله در حالی که گرم است سرو کنید.
سوپ پاستا با پستو و لیمو در یک قابلمه بزرگ
آن را سوپ مرغ اورزو درست کنید یا سبزیجات بیشتری امتحان کنید!
این سوپ بدون گوشت به اندازه کافی غنی و سیر کننده است، اما مطمئناً می توانید مقداری مرغ برای پروتئین اضافی اضافه کنید تا این سوپ یک سوپ اورزو لیمو مرغ باشد!

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...