وبلاگ

طرز تهیه سوپ تورتلینی و سوسیس

طرز تهیه سوپ تورتلینی و سوسیس : سوپ تورتلینی سوسیس یک غذای راحت در یک کاسه است! سرشار از سبزیجات تازه، سوسیس مرغ ایتالیایی، تورتلینی و آبگوشت غنی از گوجه فرنگی است. یک شام سریع و راحت که دوستش خواهید داشت.

این سوپ که در 20 دقیقه روی اجاق گاز درست می‌شود، دارای ادویه‌ای از سوسیس ایتالیایی است (سوسیس مرغ اینجا خوب است)، بافتی دلچسب از تکه‌های لطیف تورتلینی پر از پنیر، و مقداری ویتامین و مواد مغذی از کلم پیچ و کلم پیچ. سبزیجات (اگر سرعت شما بیشتر است، می توانید به جای آن از اسفناج استفاده کنید.)

اخیراً سوپ اورزو مرغ لیمو و سوپ توسکانی فارو در شب‌های هفته تکرار می‌شود و گنوکی سیب‌زمینی خانگی برای آخر هفته‌ها یک غذای ویژه را آماده می‌کند. با این حال، این سوپ تورلینی سوسیس خامه ای به سرعت تبدیل به یک سوپ مورد علاقه جدید می شود و من مطمئن هستم که شما نیز آن را دوست خواهید داشت.

طرز تهیه سوپ تورتلینی سوسیس آسان
مواد تشکیل دهنده سوپ تورتلینی شامل چاشنی ایتالیایی، فلفل قرمز، شیر، هویج، آب گوشت، روغن زیتون، سوسیس ایتالیایی، تورتلینی، پیاز، کلم پیچ و سس گوجه فرنگی.

سوپ تورتلینی سوسیس چیست؟

مواد اصلی مورد علاقه خود را مانند سیر، آب سبزیجات و سس گوجه فرنگی همراه با سبزیجات و پاستا جمع کنید و این سوپ تورتلینی به راحتی با هم ترکیب می شود.

روغن زیتون فوق بکر: من عاشق یک EVOO با شدت متوسط در اینجا هستم مانند روغن زیتون فوق بکر ایتالیایی Nocellara. طعم آن ملایم و فلفلی است و مکمل کاملی برای طعم های ساده و در عین حال خیره کننده سوپ است.
سبزیجات: مقدار زیادی سبزیجات از جمله پیاز، هویج و کلم پیچ برای حجم دادن به سوپ همراه با ویتامین ها، مواد مغذی و فیبر موجود است تا شما را سیر نگه دارد.
سیر: 3 حبه سیر ریز شده، طعم فلفلی عالی را اضافه می کند.
سوسیس مرغ ایتالیایی: از سوسیس مرغ ملایم یا داغ برای افزایش پروتئین و فقط کمی گرما استفاده کنید. فقط برای پخت سریع و راحت غذا خوردن، محفظه آنها را بردارید. اگر نمی توانید سوسیس مرغ پیدا کنید، سوسیس خوک نیز کار می کند.
سس گوجه فرنگی: این به غلیظ شدن آبگوشت کمک می کند و طعم لذیذ بیشتری را اضافه می کند.
آبگوشت: از آب مرغ یا سبزیجات کم سدیم استفاده کنید.
ادویه ها: ادویه ایتالیایی خانگی من برای افزایش طعم سوپ استفاده می شود و تکه های فلفل قرمز برای کمی ادویه اختیاری اضافه می شود.
تورتلینی پنیری: تورتلینی پنیر تازه را می‌توانید در بخش یخچال‌دار فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید. اگر نتوانید تورتلینی در یخچال پیدا کنید، منجمد نیز کار خواهد کرد. ممکن است لازم باشد سوپ را کمی بیشتر بپزید.
آرد همه منظوره: من از کمی آرد برای غلیظ شدن سوپ استفاده می کنم.
شیر کامل: شیر پرچرب بهترین کار را برای ایجاد یک آبگوشت واقعاً مقرون به صرفه دارد و در کنار آرد برای ایجاد نوعی روکس استفاده می شود.
پنیر پارمزان رنده شده: این ماده نهایی است که همه طعم ها را به هم پیوند می دهد و به طرز شگفت انگیزی با تورلینی پر از پنیر جفت می شود.

طرز تهیه سوپ تورتلینی و سوسیس

طرز تهیه سوپ تورتلینی و سوسیس خامه ای

این سوپ تورتلینی سوسیس خامه ای ظاهری باورنکردنی دارد که این کنایه را به شما می دهد که برای تهیه آن به ساعت ها در آشپزخانه و مراحل متعدد نیاز دارد. با این حال، ترکیب در یک قابلمه، در واقع تهیه آن بسیار آسان است و دقیقاً همان دستور العملی است که در یک روز شلوغ هفته به آن نیاز دارم!

سبزیجات را تفت دهید. 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. سپس پیاز، هویج و سیر را اضافه کنید و تفت دهید تا سبزیجات نرم شوند و سیر معطر شود. این حدود 3-5 دقیقه طول می کشد.
سوسیس را بپزید. سوسیس را به قابلمه اضافه کنید و حدود 5 دقیقه یا تا زمانی که سرخ شده و داغ شود بپزید. پس از پخته شدن کامل گوشت، چربی اضافی آن را آبکش کنید.
آبگوشت، ادویه، تورتلینی و غیره را اضافه کنید. در همان قابلمه سس گوجه فرنگی، آبگوشت و چاشنی ایتالیایی را هم بزنید. مواد را بجوشانید و پاستا را اضافه کنید. طبق دستورالعمل بسته بپزید و برگ های کلم پیچ را قبل از خاموش کردن حرارت هم بزنید.
سوپ را غلیظ کنید. در ظرفی جداگانه آرد و شیر را با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط را به آرامی داخل سوپ هم بزنید.
تزئین و سرو کنید. سوپ تورتلینی سوسیس را در کاسه های سرو بریزید و با پنیر پارمزان و تکه های فلفل قرمز تزیین کنید تا مطابق سلیقه شما باشد. گرم سرو کنید و لذت ببرید!
سوپ تورتلینی در اجاق هلندی با قاشق چوبی.
سوسیس ایتالیایی مرغ در مقابل خوک
هنگامی که به سایر دستور العمل های سوپ تورتلینی نگاه می کنید، اغلب متوجه خواهید شد که آنها شامل سوسیس گوشت خوک هستند. اشتباه نکنید، طعم آن خوشمزه است! با این حال، من می خواستم این دستور غذا را کمی سالم تر درست کنم.

من سوسیس گوشت خوک ایتالیایی را با سوسیس مرغ ایتالیایی عوض کردم زیرا شما هنوز هم همان طعم کمی تند را دارید اما با چربی اشباع کمتر و کالری کمتری.

گرم به سوسیس مرغ USDA کمتر از نیمی از کالری و تنها 5 گرم چربی در مقایسه با سوسیس گوشت خوک که 25 گرم چربی و 296 کالری در هر 100 گرم (3.5 اونس) دارد، دارد.

اگر تمام مواد لازم برای تهیه این سوپ را ندارید نگران نباشید! راه های بسیار آسانی وجود دارد که می توانید آن را با هم ترکیب کنید و از آنچه در دست دارید استفاده کنید. برخی از تغییرات مورد علاقه من عبارتند از:

جایگزین کردن کلم پیچ: اگر کلم پیچ ندارید یا طعم آن را دوست ندارید، در عوض آن را با اسفناج جایگزین کنید. کلم پیچ به طور کلی کمی سفت تر از اسفناج است و زمان بیشتری برای پژمرده شدن نیاز دارد. با این حال، اسفناج طعم بسیار خوبی دارد و فواید زیادی برای سلامتی دارد که آن را به یک گزینه عالی نیز تبدیل می کند.
قارچ را اضافه کنید: برای داشتن مواد مغذی اضافی و پروتئین گیاهی، قارچ ها را به اندازه لقمه خرد کنید و همراه با سبزیجات دیگر تفت دهید.
گزینه گیاهی: برای اینکه این دستور را گیاهی نگه دارید، سوسیس را با یک جایگزین گوشت گیاهی جایگزین کنید. یا، آن را به طور کامل کنار بگذارید!
بدون گلوتن: اگر نمی توانید گلوتن مصرف کنید، به دنبال تورتلینی بدون گلوتن باشید و آرد را کنار بگذارید. یا به جای آن آن را با یک جایگزین بدون گلوتن 1:1 عوض کنید.
چه چیزی را با سوپ تورتلینی سوسیس سرو کنید
این سوپ تورتلینی که با سبزیجات تازه، پروتئین و کربوهیدرات درست شده است، به تنهایی سیر کننده است. با این حال، اگر به جمعیت غذا می‌دهید یا فقط می‌خواهید برای یک شام کامل غذا بخورید، هرگز نمی‌توانید با یک یا دو غذای جانبی اشتباه کنید.

من عاشق یک نان خوب مانند نان سیر خانگی سیاباتا یا فوکاچیا رزماری با سیر برشته برای غوطه ور شدن هستم. با این حال، من هرگز نمی توانم به یک سالاد جانبی خوب نه بگویم. در حالی که نان شما در حال پخت است و سوپ شما در حال جوشیدن است، می توانید به راحتی یک سالاد سالم را با موادی که در دست دارید بریزید.

سالاد کاهوی پارمزان لیمویی من یک گزینه آسان است که تنها در 5 دقیقه جمع می شود. یا سالاد کلم بروکسل بو داده من یک غذای الهام گرفته از رژیم غذایی مدیترانه ای است که مطمئناً موفق خواهد بود.

سوپ تورتلینی در یک کاسه آبی.
نکاتی را در پیش بگیرید
اگر قصد ندارید این سوپ را فوراً سرو کنید اما می خواهید از قبل کار کنید، مواد را درست تا زمانی که پاستا را اضافه کنید، آماده کنید. سپس وقتی آماده سرو شدید، سوپ را دوباره گرم کنید، پاستا را بجوشانید و بقیه مواد را اضافه کنید. سوپ شما در عرض چند دقیقه آماده خواهد شد!

نحوه نگهداری و گرم کردن باقیمانده غذا

سوپ تورتلینی بهتر است بلافاصله در حالی که هنوز گرم است سرو شود. با این حال، اگر باقیمانده غذا دارید، می‌توانید آن‌ها را در ظرف دربسته در یخچال تا 3 تا 4 روز نگهداری کنید. فقط به خاطر داشته باشید که تورتلینی ممکن است کمی خیس شود زیرا به جذب مایع ادامه می دهد.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...