وبلاگ

طرز تهیه سوپ گوجه و سبزیجات

طرز تهیه سوپ گوجه و سبزیجات : این سوپ سبزیجات خانگی آسان یک کتاب درسی دستورالعمل رژیم غذایی مدیترانه ای و راهی خوشمزه برای افزایش مصرف سبزیجات است! سرشار از کدو سبز، هویج، قارچ، نخود و گیاهان تازه است. این سوپ دنج، راحت، وگان و بدون گلوتن است، اما به من اعتماد کنید، گوشت خواران این سوپ سبزیجات را به همان اندازه دوستداران سبزیجات دوست خواهند داشت.

در کودکی قدر سوپ سبزیجات خانگی مامان را نمی‌دانستم، اما اکنون در بزرگسالی به یک کاسه سوپ سبزیجات دلچسب علاقه‌مندم و هرچه کاسه بزرگتر باشد، بهتر است!

این دستور سوپ یک نسخه تقویت‌شده از سوپ سبزیجات سالم مادرم با مجموعه‌ای از مواد مغذی مانند سیر، پیاز، گوجه‌فرنگی کامل، کدو سبز، قارچ، هویج، سیب‌زمینی و نخود است.

گیاهان تازه، آب لیموترش و مقداری ادویه گرم (زردچوبه، گشنیز و پاپریکا) به این سوپ حالتی مدیترانه ای می بخشد.

طرز تهیه سوپ گوجه و سبزیجات : فقط نان دلمه ای یا حتی پیتای مورد علاقه خود را اضافه کنید! اخیراً، ما آن را به صورت چرخشی برای شب سوپ همراه با Cioppino، سوپ عدس یونانی، Minestrone و سوپ Avgolemono داشتیم. هنگامی که طرز تهیه سوپ سبزیجات را در خانه یاد گرفتید، در چرخش شما نیز قرار خواهد گرفت!

طرز تهیه سوپ گوجه و سبزیجات

دستور پخت سوپ سبزیجات خانگی
مواد تشکیل دهنده سوپ سبزیجات خانگی شامل روغن زیتون، قارچ، پیاز، جعفری، کرفس، کدو سبز، سیب زمینی، گوجه فرنگی، نخود، هویج، برگ بو، آبگوشت، آهک، آجیل کاج، سیر و ادویه جات ترشی جات.

مواد لازم برای سوپ سبزیجات

جدا از آبگوشت (سبزیجات، مرغ یا آبگوشت استخوان)، این سوپ سبزیجات آسان دارای دو جزء اصلی است: سبزیجات غلیظ و طعم‌دهنده‌هایی به شکل سبزی‌های تازه، ادویه جات ترشی جات و کمی آهک. این دستور سوپ مشابه سوپ مینسترون ایتالیایی است، منهای پاستا.

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

سبزیجات
قارچ
کدو سبز
پیازها
سیر
هویج
کرفس

گوجه فرنگی کامل: من دوست دارم از گوجه فرنگی های کنسرو شده استفاده کنم زیرا آسان هستند و به سوپ عمق و بدن می دهند.
حبوبات
نخود: کنسرو نخود در اینجا عالی عمل می کند زیرا آسان است و پروتئین گیاهی را به سوپ سبزیجات ما اضافه می کند.

طعم سازها
جعفری تازه: من هم از ساقه های ریز خرد شده جعفری و هم از برگ های آن استفاده می کنم. ساقه ها طعم بیشتری دارند و من آنها را زودتر در مراحل پخت اضافه می کنم. برگ ها رنگ و طراوت می دهند پس من بعداً آنها را اضافه می کنم.

ادویه ها و سبزی های خشک: ترکیبی از ادویه های گرم و سبزی های خشک به این سوپ عمق می دهد. من از آویشن خشک، گشنیز، زردچوبه و پاپریکا شیرین استفاده کردم.
لیموترش: مرکبات کمک زیادی به درخشندگی و ایجاد طعم در این سوپ می کند. من اینجا از پوست لیموترش و آبلیمو استفاده کردم، اما اگر همینطور است، می توانید از لیمو هم استفاده کنید.
طرز تهیه سوپ سبزیجات خانگی
یادگیری طرز تهیه سوپ سبزیجات خانگی بسیار آسان است. این واقعاً مربوط به بریدن سبزیجات است تا به طور یکنواخت بپزند و لایه هایی از طعم را اضافه کنند.

قارچ ها را تفت دهید: قارچ ها را در کمی روغن زیتون خالص در یک قابلمه بزرگ بریزید. این به قارچ ها کمک می کند تا رطوبت خود را آزاد کرده و قند طبیعی خود را متمرکز کنند. قارچ ها را بردارید و کنار بگذارید تا بعد. شما نمی خواهید آنها در سوپ بیش از حد بپزند.
باقیمانده سبزیجات و مواد معطر را تفت دهید: در همان قابلمه ساقه های ریز خرد شده جعفری را تفت دهید. (ما در اینجا در حال ساختن طعم و مزه هستیم!) پیاز، سیر، هویج، کرفس و سبزیجات باقیمانده را اضافه کنید. ادویه ها را هم بزنید و با نمک و فلفل مزه دار کنید. حدود 7 دقیقه بپزید و مرتب هم بزنید تا سبزیجات کمی نرم شوند.
گوجه فرنگی، نخود و آب گوشت را اضافه کنید: من از کنسرو گوجه فرنگی کامل و کنسرو نخود استفاده کردم. گوجه فرنگی های کنسرو شده از قبل پوست کنده شده اند و طعم و رنگ را به سوپ می دهند، در حالی که نخود پروتئین اضافه می کند. اگر نخود ندارید، به جای آن از لوبیا سفید یا بلبلی استفاده کنید. روی آن را با آب سبزیجات یا مرغ پر کنید. سوپ سبزیجات خانگی در فر هلندی با قاشق چوبی.
بجوشانید و بجوشانید: بجوشانید، سپس حرارت را کم کنید و تا حدودی بپوشانید. اجازه دهید سوپ با خوشحالی حدود 15 دقیقه دیگر بجوشد.
قارچ ها را به قابلمه برگردانید و تمام کنید: برای تمام شدن سوپ، قارچ های تفت داده شده و برگ های تازه جعفری، پوست لیموترش و آبلیمو را با هم مخلوط کنید.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...