وبلاگ

طرز تهیه سوپ سیب زمینی سالم

طرز تهیه سوپ سیب زمینی سالم : با این دستور العمل سریع و آسان سوپ سیب زمینی سالم یک دیگ، غذای راحتی مورد علاقه خود را تغییر دهید. این سوپ سیب‌زمینی خامه‌ای برای روزهای سرد که به یک روش آسان برای گرم کردن از درون نیاز دارید، عالی است.

نمای نزدیک از یک کاسه سوپ سیب زمینی با یک قاشق که روی آن پیاز سبز و جعفری است.
اعتبار عکس: مریم حمدی
این سوپ سیب زمینی سالم، نسخه ای بهتر از یک دستور غذای کلاسیک، در یک کاسه راحت است! تهیه شده با سبزیجات تازه و ادویه های مدیترانه ای گرم، سریع، آسان، خامه ای و پر طعم است. آن را به تنهایی یا با طرف های مورد علاقه خود برای یک غذای دنج سرو کنید که همه دوستش دارند!

سوپ سیب زمینی خامه ای یکی از وعده های غذایی مورد علاقه من در دوران کودکی است و به محض اینکه هوا شروع به خنک شدن می کند، هوس دستور غذای مادرم می کنم! از این گذشته، هیچ چیز مانند یک کاسه بزرگ سوپ داغ شما را گرم نمی کند و این دستور العمل همیشه مورد توجه قرار می گیرد.

من به شما می گویم، این غذا به اندازه سوپ اورزو مرغ لیمو یا سوپ ریحان گوجه فرنگی برشته، آرامبخش و خوشمزه است! حتی بهتر از آن، سرشار از سبزیجات و مواد مغذی است، مانند یک سوپ سبزیجات خانگی خوب.

می بینید، برخلاف بسیاری از دستور العمل ها، این سوپ سیب زمینی سالم بدون تمام بیکن و پنیر درست می شود. با این حال نگران نباشید! هنوز هم فوق‌العاده خوشمزه است، ثابت می‌کند که غذاهای مغذی می‌توانند (و باید) طعم خوبی داشته باشند و شما را نیز احساس رضایت کنند.

ناگفته نماند که در یک قابلمه جمع می شود و برای شام های سریع هفته در کمترین زمان می پزد. بعلاوه، باقی مانده غذاها به خوبی حفظ می شوند، به این معنی که می توانید روزها از وعده های غذایی آرام لذت ببرید!

فهرست مطالب
مواد لازم سوپ سیب زمینی سالم
طرز تهیه سوپ سیب زمینی
روش های آرایش سوپ سیب زمینی خامه ای
چه چیزی را با سوپ سیب زمینی سرو کنید
دستور العمل های سوپ شگفت انگیز بیشتر
زیره ارگانیک ما را امتحان کنید!
دستور العمل سوپ سیب زمینی سالم
مواد تشکیل دهنده سوپ سیب زمینی شامل روغن زیتون، پیاز خرد شده، هویج خرد شده، کرفس خرد شده، سیر خرد شده، سیب زمینی خرد شده، نمک، فلفل، زیره سبز، پاپریکا، زردچوبه، آب سبزیجات، جعفری و پیاز سبز می باشد.
مواد لازم سوپ سیب زمینی سالم
یک دسته کامل سبزیجات تازه جمع کنید، به کابینت ادویه خود حمله کنید و سیب زمینی های خود را فراموش نکنید! همه آنها را با هم ترکیب کنید، و قبل از اینکه متوجه شوید، یک کاسه گرم از سوپ سیب زمینی خامه ای در انتظار شما خواهد بود.

طرز تهیه سوپ سیب زمینی سالم

روغن زیتون فوق بکر: من عاشق یک EVOO با شدت متوسط در اینجا هستم مانند روغن زیتون فوق بکر ایتالیایی Nocellara. این طعم ملایم و فلفلی است که آن را مکمل کاملی برای طعم پررنگ سوپ می کند.
سبزیجات: سبزیجات فراوانی برای مواد مغذی، طعم و حجم بیشتر در اینجا گنجانده شده است. شما به پیاز زرد، هویج پوست کنده، چوب کرفس و پیاز سبز نیاز دارید.
سیر: اگر من را می شناسید، می دانید که نمی توانم در برابر افزودن سیر به دستور غذا مقاومت کنم! دو میخک چرخ کرده و به آن اضافه می کنند تا یک لگد فلفلی به دست آید. اگر مقداری سیر برشته در اطراف آویزان دارید، آن را نیز داخل آن بریزید.
سیب زمینی: خوب، آنها از نظر فنی یک سبزی هستند، اما آنها سزاوار دعوت خودشان هستند! سیب‌زمینی‌های طلای زرد بهترین هستند زیرا بافت نرم و طعمی غنی و کره‌ای دارند که کاملاً برای آن مردن است. با این حال، در صورت نیاز، سیب زمینی معمولی Russet نیز کار خواهد کرد.
گیاهان و ادویه ها: نمک، فلفل سیاه، زیره سبز، پاپریکا و زردچوبه گرمای بیشتری می بخشد.
آبگوشت: برای کنترل شوری غذا از آب سبزیجات (یا مرغ) کم سدیم استفاده کنید.
شیر: توصیه می کنیم از شیر پرچرب برای تقویت حالت خامه ای سوپ استفاده کنید، اما هر درصدی که باشد طعم عالی خواهد داشت.
طرز تهیه سوپ سیب زمینی
یادگیری طرز تهیه سوپ سیب زمینی سالم بسیار آسان است. در اصل، شما فقط مواد را در یک قابلمه ترکیب می کنید! فقط سبزیجات خود را خرد کنید، با شیر و آب گوشت بجوشانید، مخلوط کنید و شام سرو می شود. البته، فراموش نکنید که برای فرو بردن در سوپ سیب زمینی خامه ای، یک طرف نان خرد شده (مانند فوکاچیای رزماری ما با سیر تفت داده شده) اضافه کنید!

سبزیجات را تفت دهید. 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را به یک قابلمه سوپ بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا اضافه کنید. هنگامی که گرم شد (اما نه آنقدر داغ که داغ شد)، پیاز، هویج، کرفس، سیر و سیب زمینی را اضافه کنید. بعد، ادامه دهید و چاشنی ها را اضافه کنید و اجازه دهید سبزیجات بپزند تا کمی نرم شوند. فراموش نکنید که هر از گاهی آنها را هم بزنید! این کار باعث می شود که آنها به طور یکنواخت بپزند و از چسبیدن آنها به ته دیگ جلوگیری شود. پیاز، هویج، سیب زمینی و کرفس خرد شده در فر هلندی با قاشق چوبی.
آب گوشت را اضافه کنید و بجوشانید. آب گوشت را داخل مخلوط بریزید و حرارت را زیاد کنید و مواد را بجوشانید. بعد از حدود 5 دقیقه، حرارت را به متوسط یا متوسط کم کنید، در قابلمه را تا حدودی بپوشانید و اجازه دهید سوپ شما بجوشد تا سیب زمینی ها نرم شوند. (این زمان عالی برای شروع آماده سازی نان یا هر طرف اضافی است!)
شیر را در آن بریزید و چاشنی ها را تنظیم کنید. شعله را خاموش کنید و شیر را هم بزنید. سپس ادامه دهید و به سوپ خود طعم بدهید و هر چاشنی را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید.
مخلوط کنید. از مخلوط کن غوطه وری برای مخلوط کردن سوپ استفاده کنید تا یکدست و خامه ای شود. سوپ سیب زمینی در فر هلندی که با مخلوط کن غوطه ور مخلوط می شود.
مواد نهایی را اضافه کرده و سرو کنید. سوپ سیب زمینی سالم خود را به کاسه ها منتقل کنید، روی آن را با چاشنی های دلخواه خود بپوشانید (من یک قطره روغن را دوست دارم

روغن، جعفری، و پیاز خرد شده.)، و لذت ببرید!
روش های آرایش سوپ سیب زمینی خامه ای
من عاشق دستور العملی هستم که می تواند به 100 روش مختلف کار کند. خوب، شاید 100 نباشد، اما می دانید منظورم چیست! این دستور پخت سوپ سیب‌زمینی سالم را به‌عنوان یک نقطه پرش برای تن‌ها ترکیب طعم در نظر بگیرید. اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است:

آن را بپوشید: نترسید که کمی اضافه کنید و با تمام تاپینگ های مورد علاقه خود کمی سرگرم شوید! به عنوان مثال، برخی از گزینه های مورد علاقه من عبارتند از: کمی روغن زیتون، جعفری تازه، پیاز خرد شده، پنیر پارمزان و نخود ترد.
مقداری بافت اضافه کنید: اگر سوپ کلفت‌تری را ترجیح می‌دهید، آن را تا آخر پوره نکنید و چند تکه سیب‌زمینی و سبزیجات را در آبگوشت بگذارید.
سبزیجات: این سوپ سیب زمینی خامه ای یک راه عالی برای استفاده از سبزیجات اضافی است! سعی کنید قارچ، کلم پیچ یا فلفل را برای مواد مغذی بیشتر مخلوط کنید.
پروتئین: این دستور غذا را با مرغ، ژامبون یا بوقلمون برای افزایش پروتئین رضایت بخش تر کنید.
بدون لبنیات: اگر نمی توانید لبنیات مصرف کنید، به سادگی شیر را با جایگزین بدون لبنیات مورد علاقه خود جایگزین کنید.
دوغ را امتحان کنید: نصف شیر را با دوغ عوض کنید. چربی کمتری دارد و طعم مطبوعی دارد.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی
طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی
طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی : دستور غذای آیولی ما را...
طرز تهیه تورتیلا چوریزو، سیب زمینی و جعفری
طرز تهیه تورتیلا چوریزو، سیب زمینی و جعفری
طرز تهیه تورتیلا چوریزو، سیب زمینی و جعفری : این بهتر...
طرز تهیه بادمجان شکم پر اسپانیایی
طرز تهیه بادمجان شکم پر اسپانیایی
طرز تهیه بادمجان شکم پر اسپانیایی : دستور غذای بادمجان...
املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...