وبلاگ

طرز تهیه سوپ راتاتویی

طرز تهیه سوپ راتاتویی : این دستور پخت آسان راتاتویی برداشت من از خورش سبزیجات کلاسیک پروونس فرانسه است. گوجه فرنگی، بادمجان، کدو سبز و فلفل دلمه ای را با مواد معطر می جوشانند تا نرم شوند و آب آن ها خارج شود و خوشمزه شوند.

دستور العمل های راتاتویی به طور سنتی نیاز به جوشیدن طولانی و آهسته دارند. در این نسخه مناسب برای شب، من دستور کلاسیک را با استفاده از یک تکنیک بسیار ساده تطبیق داده ام.

خورش رو سریع به مدت 5 دقیقه میجوشونم بعد آروم میزارم تا سبزی ها خوب و نرم بشن ولی شکلشونو حفظ کنن. به عنوان یک امتیاز اضافی، فقط باید یک قابلمه را بشویید! بهترین چیز: روز بعد حتی بهتر است. یک دسته بزرگ را فریز کنید تا ژانویه خود را با بهترین طعم های تابستانی روشن کنید. یا از این خورش سالم گیاهی، لبنی و بدون گلوتن برای صبحانه، ناهار و شام در تمام طول هفته لذت ببرید.

مانند یک سالاد ماکارونی خوب یا کیش، راتاتویی به دلیل انعطاف پذیری خود مشهور است. آن را گرم، سرد، برای صبحانه، ناهار، شام، در پیک نیک، به عنوان غذای اصلی، به عنوان کنار، با یک تخم مرغ سرخ شده یا به تنهایی سرو کنید.

طرز تهیه سوپ راتاتویی

راتاتویی چیست؟

Ratatouille که “rat-uh-too-ee” تلفظ می‌شود، مدت‌ها قبل از این انیمیشن کاملاً دل‌گرم-بعضی‌ها ممکن است بگویند زندگی-تغییرکننده- ساخته شده است. خورش سبزیجات خوش طعم و پر جنب و جوش ریشه عمیقی در سنت های آشپزی پروونس، منطقه ای در جنوب فرانسه دارد. به دلیل سادگی روستایی خود و توانایی در به تصویر کشیدن ماهیت تابستان در هر لقمه، شهرت دارد، محصولات فراوان دریای مدیترانه را به نمایش می گذارد.

طرز تهیه سوپ راتاتویی : منشا راتاتویی را می توان به قرن هجدهم ردیابی کرد. این غذا که یک غذای دهقانی در نظر گرفته می شود، به عنوان یک روش عملی برای استفاده از سبزیجات فصلی فراوان در باغ های محلی اختراع شد. با گذشت زمان، راتاتویی به نمادی از غذاهای پرووانسالی تبدیل شد. محبوبیت آن در سراسر فرانسه و در نهایت در سراسر جهان گسترش یافت.

راتاتوئی نشان دهنده ماهیت رژیم غذایی مدیترانه ای است که بر مواد تازه و فصلی و لذت غذاخوری مشترک تاکید دارد. راتاتویی چه به عنوان غذای اصلی و چه به عنوان غذای جانبی سرو شود، به عنوان گواهی بر زیبایی سادگی، جشن ترکیبات فصلی، و توانایی غذا برای گرد هم آوردن افراد از همه طبقات زندگی دور یک میز است!

مواد تشکیل دهنده راتاتویی شامل بادمجان، نمک، فلفل، روغن زیتون، پیاز، فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، سیر، کدو سبز، شراب قرمز، آویشن، پاپریکا، رزماری، سرکه شری و ریحان.
مواد لازم دستور پخت راتاتویی
مانند سالاد سبزیجات سوخاری من، این دستور غذای آسان راتاتویی از محصولات کلاسیک مدیترانه ای استفاده می کند. خوشبختانه، مواد مشابه تقریباً در هر فروشگاه مواد غذایی به راحتی یافت می شود. خورش سبزیجات در ماه‌های گرم‌تر که بادمجان، گوجه‌فرنگی و کدو سبز سرزنده هستند، بهترین است. اگر گلدان به اندازه کافی بزرگ دارید، دو برابر و انجماد را در نظر بگیرید.

تولید: برای این خورش ساده، تازه ترین محصولات فصلی را که می توانید تهیه کنید، انتخاب کنید. بادمجان مرغوب، پیاز زرد، فلفل دلمه ای (سبز، قرمز، زرد یا ترکیبی)، سیر، گوجه فرنگی رسیده و کدو سبز چیزی است که این غذای لطیف را بسیار خاص کرده است.
ادویه جات ترشی جات: نمک، فلفل، پاپریکا و رزماری خشک، کیفیتی معطر به خورش سبزی می بخشد. من از پاپریکای معمولی شیرین اسپانیایی ادویه فروشی خود استفاده می کنم، اما پاپریکای دودی نیز خوشمزه است.
سبزی های تازه: آویشن و ریحان کیفیت تازه ای می دهند و سبزیجات مخملی خورشتی را سبک می کنند.
روغن زیتون: از یک روغن زیتون فوق بکر خوب و با شخصیت استفاده کنید، مانند هوجیبلانکا اسپانیایی کمی فلفلی ما.
اسیدیته: شراب قرمز و سرکه شری طعمی عمیق می‌بخشند و شیرینی سبزیجات پخته شده را متعادل می‌کنند. الکل پخته می شود، اما اگر به طور کامل از الکل اجتناب می کنید، می توانید آن را با آب سبزیجات یا مرغ جایگزین کنید. برای طعم دادن به سادگی با سرکه شری بیشتری مزه دار کنید.
طرز تهیه راتاتوی
این دستور راتاتویی آسان تنها با استفاده از یک قابلمه به سرعت و به راحتی طعم و مزه ایجاد می کند. حواستان به سبزیجات در هنگام پختن باشد: می‌خواهید نرم و لطیف باشند، اما نرم نباشند.

طرز تهیه سوپ راتاتویی : بادمجان را نمک بزنید: 1 پوند بادمجان را پوست بگیرید و پوست آن را به طور کامل یا به صورت راه راه بردارید تا ظاهری روستایی تر داشته باشید. به قطعات 1 اینچی برش دهید و در یک آبکش بزرگ در سینک خود قرار دهید. پس از آماده شدن، مقدار زیادی نمک بپاشید و 20 دقیقه در حالی که مواد باقی مانده را آماده می کنید، بگذارید. وقتی بادمجان تلخی خود را از بین برد، با دستمال کاغذی خشک کنید. بادمجان های مکعبی و نمکی را در آبکشی که داخل تابه پخت قرار داده اید آبکش کنید.
آماده سازی محصول: در همین حین 1 پیاز زرد را ریز خرد کنید. 2 فلفل دلمه ای را به قطعات 1 اینچی برش دهید. 6 حبه سیر را ریز خرد کنید (برای نکات راهنمای نحوه چرخ کردن سیر را ببینید). 2 پوند گوجه فرنگی را خرد کنید و در حین حرکت آب آن را ذخیره کنید.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...