وبلاگ

دسر انبه گریل شده با لیموترش

دسر انبه گریل شده با لیموترش : در این دستور پخت آسان، انبه کبابی با حرارت شیرین فلفل حلب، لیموترش و یک قطره عسل تمام می شود. گریل داغ میوه را شیرین‌تر و زنده‌تر می‌کند و طعمی دودی به آن می‌دهد. به عنوان یک دسر نه چندان شیرین و سالم یا غذای جانبی غیرمنتظره در باربیکیو بعدی خود سرو کنید!

این دستور انبه کبابی شیرین، تند، دودی، تند است – می توانم ادامه دهم! درست مانند هندوانه کبابی، من همیشه از این که چقدر می‌توانید از میوه‌های تازه و فقط 1 تا 2 دقیقه روی کباب استفاده کنید، شگفت‌زده می‌شوم.

انبه زود زغال شده بسیار نرم، مخملی و لطیف می شود اما آبدار و تازه می ماند. من دوست دارم تکه های انبه را با خلال دندان به سیخ بکشم و یک پیش غذای آسان سرو کنم که مطمئناً تحت تأثیر قرار می گیرد. یا اگر می خواهید به حالت کامل سرآشپز بروید، با انبه تازه به عنوان سالسا مدیترانه ای برای ماهی قزل آلا کبابی مخلوط کنید.

امکانات بسیار زیادی برای استفاده از این تکنیک همه کاره و آسان وجود دارد! نحوه گریل کردن انبه و نکات مورد علاقه من برای استفاده از انبه کبابی را در زیر بیاموزید.

مواد لازم برای انبه کبابی

این لیست مواد تشکیل دهنده کوچک است و در صورت تمایل می توانید آن را حتی کوچکتر کنید. تنها چیزی که نیاز دارید انبه، نمک و روغن زیتون است. از آنجا، آهک، فلفل و عسل به آن طعم بزرگ و پررنگی می دهند که من می خواهم. برای تهیه این دستور انبه کبابی، این دستور را بگیرید:

انبه: به دنبال انبه‌هایی باشید که رسیده اما خیلی لطیف نیستند. من بهترین شانس را دارم که انبه های عالی را در اواخر بهار تا پایان تابستان پیدا کنم.
آهک: اسیدیته آهک طعم شیرین انبه را از بین می برد.
نمک کوشر: پاشیدن نمک طعم آن را افزایش می دهد.
فلفل حلب: یک ضربه ملایم تند برای تجربه ای شیرین، تند، خوش طعم و تند اضافه می کند. می‌توانید فلفل حلب را در فروشگاه ما تهیه کنید، آن را کنار بگذارید یا با فلفل قرمز مورد علاقه خود جایگزین کنید.
عسل (اگر مایل باشید): اگرچه اختیاری است، اما من دوست دارم کمی عسل یونانی گرم اضافه کنم تا این انبه های ساده دلپذیر شوند.
روغن زیتون: در صورت تمایل می توانید از یک روغن خنثی برای تهیه رنده های گریل خود استفاده کنید، اما من دوست دارم از روغن زیتون فوق بکر با کیفیت بالا برای برس زدن انبه ها برای بهترین طعم استفاده کنم. هوجیبلانکا اسپانیایی صاف و کمی فلفلی مورد علاقه من برای این غذا است.
نحوه گریل کردن انبه
انبه کبابی یک غذای جانبی سریع، آسان و کاملاً غیرمنتظره است. اگر گریل در فضای باز ندارید یا آب و هوا مناسب نیست، می توانید این دستور غذا را روی یک تابه یا تابه چدنی سرپوشیده درست کنید. برای کباب کردن انبه:

دسر انبه گریل شده با لیموترش

آماده شوید: رنده های گریل خود را کمی روغن بزنید. گریل را در حد متوسط گرم کنید.

انبه را برش دهید: از یک چاقوی تیز برای برش یک طرف آن استفاده کنید و تا حد امکان نزدیک به دانه برش دهید. (بله، انبه دانه دارد نه هسته!) طرف دیگر انبه را برش بزنید تا دو تکه شود. این کار را با سه انبه باقی مانده تکرار کنید و دانه ها را دور بریزید. دو نیمه انبه و دانه انبه روی تخته برش.
انبه ها را بزنید: با استفاده از یک چاقوی کوچک، بدون سوراخ کردن پوست، گوشت انبه را به صورت مورب برش دهید. به صورت مورب در جهت مخالف برش دهید تا یک الگوی الماس ایجاد کنید. گوشت هر انبه را به آرامی با روغن زیتون بمالید. دو نیمه انبه روی تخته برش، یکی گلدار.
گریل: انبه ها را روی کباب پز داغ بچینید، سمت گوشت آن به سمت پایین. 1-2 دقیقه کباب کنید تا ذغالی شود. از روی حرارت بردارید و بلافاصله آهک را روی آن فشار دهید. با پاشیدن نمک کوشر و فلفل حلب (یا فلفل قرمز مورد علاقه تان) مزه دار کنید. دو نیمه انبه روی یک تابه گریل چدنی.
تمام کنید و سرو کنید: وقتی انبه ها به اندازه کافی سرد شدند، پوست آن ها را به آرامی فشار دهید تا گوشت آن بیرون بیاید. در صورت تمایل، با عسل گرم شده بریزید و گرم سرو کنید.
نکاتی برای کباب کردن انبه
کباب کردن انبه روشی ساده و خوشمزه برای افزودن عطر و طعم به میوه های گرمسیری پر جنب و جوش است. فقط حواستان به پختن آنها باشد، زیرا می توانند به سرعت بسوزند. در اینجا چند نکته بیشتر برای نحوه کباب کردن انبه مانند یک حرفه ای وجود دارد:

انبه های رسیده اما سفت را انتخاب کنید. شما انبه‌هایی را می‌خواهید که رسیده باشند اما خیلی نرم نباشند، زیرا شکل خود را بهتر روی گریل نگه می‌دارند.
روغن گیری را فراموش نکنید همانطور که می توانید تصور کنید، انبه مستعد چسبندگی است. گریل و میوه ای که به خوبی روغن زده شده باشد از این امر جلوگیری می کند.
گریل را از قبل گرم کنید. درست مانند گوشت کبابی مانند مرغ و بره، گریل شما باید خوب و داغ باشد تا بدون پختن بیش از حد داخل آن، پخته شود. قبل از اضافه کردن میوه، صبر کنید تا گریل شما داغ شود. این همچنین به جلوگیری از چسبندگی کمک می کند!
پوست آن را حفظ کنید. انبه را پوست نگیرید و سعی کنید از سوراخ شدن پوست آن هنگام خراشیدن آن جلوگیری کنید. پوست به حفظ شکل آن روی حرارت زیاد کمک می کند.
دو کاسه با دو نیمه انبه کبابی، یک عدد خامه فرم گرفته و 2 عدد لیموترش در کنار یک کاسه عسل، یک کاسه خامه فرم گرفته.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...