وبلاگ

طرز تهیه مرغ با سیر و خامه

طرز تهیه مرغ با سیر و خامه : بهترین مرغ سیر خامه ای، آماده در 30 دقیقه! این دستور غذا، سینه‌های مرغ لطیف را در یک سس خامه‌ای سیر آب‌کننده ارائه می‌کند. طعم ها را با پیازهای کمی کاراملی و آویشن معطر برای یک شام غیرقابل مقاومت و در عین حال آسان کامل کنید.

آن را با یک طرف ساده لوبیا سبز یا سالاد پارمزان روگولا سرو کنید. برای جذب سس اضافی، مقداری نان خرد شده را فراموش نکنید.

یک قاشق روی مرغ سیر خامه ای سس می ریزد.
شما هرگز نمی توانید دستور العمل های بسیار سریع و آسان شام را در آستین خود داشته باشید، و این مرغ سیر خامه ای قرار است یک غذای مورد علاقه شما باشد. مرغ نرم، یک سس خامه ای غنی، آویشن چوبی و همه سیر. سیر خام و تند نیست. بیایید صادق باشیم، هیچ کس آن را دوست ندارد. اما طعم سیر نرم و ملایمی که در سس بافته شده و با پیاز، سبزی و کمی لیمو مخلوط شده است؟ آره. این چیزی است که ما در اینجا دنبال آن هستیم.

این دستور یک چرخش سیر انحطاط‌آمیز روی مرغ آویشن لیمویی محبوب ما است. گیاهان و مرکبات کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهند تا آن اسب کار شب هفتگی، سینه مرغ، را به یک غذای ارزشمند تبدیل کنند. بنابراین همان ترکیب دوباره وارد عمل می شود، این بار با چند ستاره اضافی تکمیل می شود: پیاز، سیر و خامه.

هنوز متقاعد شده اید؟

مرغ سیر خامه ای در ماهیتابه با گیاهان تازه.
مرغ سیر خامه ای: مواد تشکیل دهنده
این یک مثال عالی از این است که چگونه مواد ساده و روزمره می توانند عالی ترین وعده های غذایی را ایجاد کنند. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

سینه مرغ – انواع بدون استخوان و بدون پوست. در حال حاضر، سینه مرغ استاندارد ممکن است یک اینچ یا بیشتر ضخامت داشته باشد، که معمولاً در دستور العمل های تابه ای مانند این به احتمال زیاد به طور یکنواخت و خوب پخته نمی شود. باید آنها را مستقیماً از وسط برش دهید، بنابراین اگر با دو تکه ضخیم شروع کنید، چهار قطعه نازک خواهید داشت. پاداش – ممکن است برای تغذیه یک خانواده کوچک، یا صرف شام و غذای ناهار فردا فقط نیاز به خرید دو سینه مرغ داشته باشید.
پیاز زرد – از 1/2 پیاز متوسط استفاده کنید. می توانید بقیه را در یخچال بگذارید یا آن را خرد کرده و فریز کنید تا یک روز دیگر استفاده کنید.
سیر – بدیهی است! شما به حدود یک دوجین میخک نیاز دارید، بنابراین اگر به آن نیاز دارید فقط یک سر کامل بخرید.
سوپ مرغ.
لیمو.
کرم رنگ.
آویشن و جعفری. می‌توانید از خشک‌شده در کمی استفاده کنید، اما تازه اینجا واقعا دوست‌داشتنی است، اگر در فروشگاه هستید ارزش خرید دارد.
منگنه ها – نمک، فلفل، پودر سیر، روغن زیتون، کره.
اما آیا می توانیم در مورد سیر صحبت کنیم؟
ممکن است نگران استفاده از سیر زیاد در یک ظرف باشید. اعتماد کنید. پختن حبه های کامل مانند این طعم بسیار متفاوتی نسبت به سرخ کردن این سیر ریز خرد شده به شما می دهد. ملایم و غنی و خوشمزه خواهد بود.

اعتراف می کنم که اخیراً به خرید سیر پوست کنده روی آورده ام، زیرا اینطور تنبل هستم. اما اگر به دنبال یک هک سریع برای پوست کندن سریع مقدار زیادی سیر هستید، تماشای این ویدیو سرگرم کننده است!

طرز تهیه مرغ سیر: نکات و ترفندها
چیز دیگری که این دستور غذا را دوست دارد این است که در یک ماهیتابه درست می شود و از شروع تا پایان فقط حدود 30 دقیقه طول می کشد. بدون آمادگی پیچیده

طرز تهیه مرغ با سیر و خامه : سینه‌های مرغ را کمی مزه دار کرده و تفت می‌دهید، در بشقاب می‌ریزید، سپس سس را درست در همان ماهیتابه آماده می‌کنید. این نه تنها بار تمیز کردن را کاهش می دهد، بلکه تضمین می کند که سس حداکثر طعم را داشته باشد، زیرا تمام قطعات قهوه ای خوشمزه باقی مانده از پختن مرغ را در خود جای داده است.

چند نکته دیگر برای اینکه این کار را برای اولین بار و هر بار به خوبی انجام دهید:

اگر می توانید، قبل از شروع، اجازه دهید مرغ شما 5-10 دقیقه در دمای اتاق بماند. حذف سرد به پخت یکنواخت‌تر آن کمک می‌کند.
از یک دماسنج خواندن فوری* استفاده کنید تا حدس و گمان را از دانستن زمان پخته شدن مرغ خود دور کنید. چنین سرمایه گذاری کوچکی برای یک عمر مرغ کاملاً پخته و لطیف، بدون دردسر برش دادن هر قطعه.
به قسمتی از جهت ها توجه کنید که نشان می دهد چه زمانی باید حرارت را از متوسط- زیاد، متوسط و متوسط- کم کاهش دهید. این برای اطمینان از غلیظ شدن سس بسیار مهم است، به خصوص هنگامی که خامه را در انتها ترکیب می کنیم. من دوست دارم این را در ماهیتابه ضد زنگ 12 اینچی خود درست کنم*. شما همچنین می توانید از یک ماهیتابه چدنی استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که درجه حرارت را کاهش دهید، زیرا چدن گرما را به خوبی حفظ می کند!
اگر یک بطری باز دارید و احساس می‌کنید سر و صدا می‌کنید، مقداری شراب سفید را به همراه آب مرغ، آب لیمو و آویشن داخل سس بریزید. این یک عنصر دیگر به سس اضافه می کند!
اگر می‌خواهید در زمان صرفه‌جویی کنید، اما همچنان غذای آماده را زیبا کنید، از آویشن خشک در سس و چند شاخه تازه برای تزئین استفاده کنید. آسان، خوشمزه و زیبا، بهترین از همه دنیا.
نمای نزدیک از مرغ سیر خامه ای با گیاهان و لیمو.

لذت ببرید! اگر این مرغ سیر خامه ای یا هر دستور دیگری را از Nourish and Fete درست می کنید، لطفاً به آن امتیاز دهید و نظر خود را در زیر بنویسید. ما عاشق شنیدن نظرات شما هستیم و سایر خوانندگان از تجربه شما بهره مند خواهند شد! (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...