وبلاگ

رژیم غذایی سیرتفود چیست؟

رژیم غذایی سیرتفود چیست؟ این یک چرخه کاملاً آشنا است: افراد مشهور وزن کم می کنند. مطبوعات تبلوید به وحشت می افتند. رژیم غذایی مورد استفاده آن مشهور در هشتگ ها و سرفصل ها در همه جا ظاهر می شود. افراد معمولی رژیم غذایی را امتحان می کنند و از آن متنفرند. تکرار.

این اتفاق در مورد کلی کلارکسون افتاد (رژیم غذایی بدون لکتین را به خاطر دارید که لوبیا، گوجه فرنگی و جو دوسر را شیطانی کرد؟). حالا با ادل اتفاق می افتد. هنگامی که اخیراً عکس‌های جدیدی از خواننده برنده جایزه گرمی منتشر شد که نشان می‌داد کاهش وزن قابل توجهی است، همه سر و صدا کردند تا بفهمند او چگونه این کار را انجام داده است.

اگرچه تایید نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که ادل از چیزی به نام رژیم غذایی Sirtfood پیروی می کند، که به نظر می رسد منشا آن در یک باشگاه ورزشی در بریتانیا باشد.

اساس این رژیم این ادعاست که ترکیبات گیاهی مفیدی به نام پلی فنول ها پروتئین های خاصی به نام سیرتوئین ها را تغییر می دهند که اثرات روزه و ورزش را تقلید می کنند (سازندگان رژیم از این موضوع به عنوان روشن کردن “مسیر ژن لاغر” یاد می کنند). بسیاری از غذاهای گیاهی حاوی پلی فنول هستند، اما 20 غذای اصلی آنها شامل چیزهایی مانند کلم پیچ، توت فرنگی، پیاز قرمز و گردو و همچنین شکلات تلخ، شراب قرمز و قهوه است.

رژیم غذایی سیرتفود چیست؟

هفته اول رژیم که از آن به عنوان “مرحله موفقیت بیش از حد” یاد می کنند، شامل نوشیدن 2 تا 3 آب میوه سبز (بله، شما به آبمیوه گیری نیاز دارید) و خوردن حداکثر دو وعده غذایی در روز برای مجموع توصیه شده است. 1000-1500 کالری در روز (1000 برای سه روز اول؛ 1500 برای چهار روز آخر). در طی دو هفته آینده از “مرحله نگهداری”، پیشنهاد می شود روزانه سه وعده غذایی، یک آب میوه سبز، و 1 تا 2 “لقمه سیرتفود” (یک میان وعده لقمه ای که آنها ارائه می دهند) برای حدود 1500 تا 1800 کالری در روز مصرف کنید. . شما قرار است دستور العمل های موجود در کتاب را که سرشار از غذاهای سیرت است، دنبال کنید. اما در حالی که آنها به اندازه کافی خوشمزه به نظر می رسند – سرخ کردنی با غلات کامل، سبزیجات، زردچوبه و توفو یا سالاد کلم پیچ تهیه شده با مرغ و سبزیجات و سس روغن زیتون و گیاهان – نکته اصلی این است که اگر شما با پیروی از برنامه کم کالری پیشنهادی، به سادگی غذای زیادی نمی خورید. حدس من این است که بسیاری از مردم احتمالاً احساس نارضایتی و گرسنگی خواهند کرد.

علاوه بر این واقعیت که هیچ تحقیقی برای حمایت از نظریه مسیر ژنی جادویی که باعث کاهش وزن می شود وجود ندارد، نمی توانم از خود بپرسم: اگر این غذاها بسیار خاص هستند، چرا رژیم غذایی همچنان به چنین برنامه کم کالری نیاز دارد تا کار کند. ? نویسندگان ادعا می‌کنند که می‌توانید در هفت روز اول هفت پوند وزن کم کنید، اما خوردن فقط 1000 تا 1500 کالری در روز به مدت یک هفته منجر به کاهش وزن برای بسیاری از افراد (احتمالاً وزن زیاد آب) می‌شود، مهم نیست که آنها چه هستند. دوباره خوردن

بعدش چی پیش میاد؟ به نظر من، نویسندگان در این مورد بسیار مبهم هستند. شما باید به خوردن یک رژیم غذایی سرشار از سیرت ادامه دهید، و آنها لیست گسترده ای را برای انتخاب ارائه می دهند. اما تصور من این است که بسیاری از مردم هوس شدید و پرخوری را نیز تجربه خواهند کرد – که پس از محرومیت طولانی مدت از کالری رایج است، به همین دلیل است که رژیم‌های معمولی مانند این معمولاً بیشتر آسیب می‌زنند تا کمک کنند.

رژیم غذایی سیرتفود چیست؟ بله، خوردن یک رژیم غذایی غنی از پلی فنول چیز خوبی است. غذاهایی مانند کلم پیچ، سیب، مرکبات، روغن زیتون فوق بکر و شکلات تلخ، همگی حاوی ترکیبات گیاهی طبیعی هستند که ممکن است به طرق مختلف از سلامتی محافظت کنند. بنابراین ادامه دهید و آن ها – و به طور کلی بسیاری از غذاهای گیاهی – را در وعده های غذایی و میان وعده های خود قرار دهید. فقط روی آنها حساب نکنید که «مسیر ژنی لاغر» را تغییر دهند که به طور جادویی پوندها را آب می کند. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...