وبلاگ

دلایلی برای مصرف بیشتر قارچ

دلایلی برای مصرف بیشتر قارچ : قارچ‌ها نمونه‌ای عالی از «کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید». بله، آنها یک قارچ هستند. و مطمئناً، برخی از انواع آن شبیه چیزی از داستان دکتر سوس هستند. اما قارچ ها سزاوار این هستند که در سبد خرید شما ریخته شوند و به دفعات بیشتر به وعده های غذایی اضافه شوند (نه فقط روی پیتزا سفارش داده شوند، اگرچه این نیز خوشمزه است!). در اینجا شش دلیل وجود دارد:

1. آنها ویتامین D را تامین می کنند: قارچ ها تنها محصولی هستند که ویتامین D را تامین می کنند، ماده مغذی که به راحتی در بسیاری از غذاهای معمولی به دست نمی آید. این به این دلیل است که قارچ ها در معرض نور UV می توانند ویتامین D بسازند. به عنوان مثال، یک قارچ پورتابلا که با اشعه ماوراء بنفش درمان شده است، حاوی بیش از 100 درصد ارزش روزانه ویتامین D است. پنل حقایق تغذیه ای را برای محتوای ویتامین D روی پورتابلا، دکمه سفید، و قارچ کرمی قهوه ای (“بچه بلاس”) بررسی کنید. احتمال درمان این گونه ها بیشتر است.

2. طعم گوشتی می‌دهند: طعم قارچ‌ها به عنوان “umami” توصیف شده است، یک کلمه ژاپنی به معنای “طعم خوش طعم”، که به عنوان حس طعم پنجم شناخته می‌شود. قارچ پورتابلا (و کرمینی) طعم گوشتی تری دارند، اگرچه طعم ملایم تر دکمه سفید با پختن بیشتر می شود. قارچ پورتابلا نیز بافتی گوشتی دارد، به همین دلیل است که آنها را به صورت کامل کبابی یا به جای همبرگر گوشت روی نان سرو می‌کنید.

3. آنها سرشار از سلنیوم هستند: قارچ ها یکی از غنی ترین منابع سلنیوم در راهروی محصولات هستند. این یک ماده معدنی است که مانند یک آنتی اکسیدان در بدن شما عمل می کند و از سلول ها در برابر آسیب هایی که می تواند منجر به بیماری شود محافظت می کند. سلنیوم همچنین در سیستم ایمنی نقش دارد.

4. در گوشت چرخ کرده ناپدید می شوند: با طعم و بافت گوشتی و توانایی محو شدن در گوشت چرخ کرده، بهترین راه برای کاهش مقدار گوشت چرخ کرده (یا گوشت چرخ کرده، مرغ، یا بوقلمون) هستند که در گوشت چرخ کرده استفاده می کنید. دستور پخت. با این ترفند، تعداد کالری و چربی را نیز در دستور غذای خود کاهش خواهید داد. (در اینجا دستور من برای فریزر گوشت گاو Burritos است که گوشت چرخ کرده را با قارچ های دکمه ای سفید می کشد.)

دلایلی برای مصرف بیشتر قارچ

دلایلی برای مصرف بیشتر قارچ

این توصیه های نسبت را در حین آشپزی به خاطر داشته باشید:

برگر و میت لوف: از 25 درصد قارچ تا 75 درصد گوشت چرخ کرده استفاده کنید
تاکو: از هر قارچ 50 درصد و گوشت چرخ کرده استفاده کنید
سس پاستا: از 70% قارچ تا 30% گوشت چرخ کرده استفاده کنید
5. ممکن است به کاهش وزن کمک کنند: قارچ ها بسیار کم کالری هستند. یک وعده از پنج قارچ دکمه ای سفید یا یک قارچ کامل پورتابلا تنها حدود 20 کالری دارد! با این حال قارچ ها نیز رضایت بخش هستند. در یک مطالعه منتشر شده در ژورنال Appetite، افرادی که در وعده ناهار قارچ ها را با گوشت عوض می کردند، میزان کالری و چربی دریافتی خود را کاهش دادند، اما آنها گزارش دادند که به اندازه افرادی که گوشت می خورند احساس سیری و رضایت داشتند.

6. آنها یک محصول پایدار هستند: قارچ ها در سینی های داخل خانه رشد می کنند و به نور خورشید، زمین های کشاورزی یا آب زیاد نیاز ندارند. وقتی آنها را به جای گوشت می خورید – یا آنها را مخلوط می کنید تا گوشت کمتری بخورید – همچنین میزان کربن کلی وعده های غذایی خود را کاهش می دهید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی
طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی
طرز تهیه سس آئولی اسپانیایی : دستور غذای آیولی ما را...
طرز تهیه تورتیلا چوریزو، سیب زمینی و جعفری
طرز تهیه تورتیلا چوریزو، سیب زمینی و جعفری
طرز تهیه تورتیلا چوریزو، سیب زمینی و جعفری : این بهتر...
طرز تهیه بادمجان شکم پر اسپانیایی
طرز تهیه بادمجان شکم پر اسپانیایی
طرز تهیه بادمجان شکم پر اسپانیایی : دستور غذای بادمجان...
املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...