وبلاگ

آیا غلات برای شما مفید است؟

آیا غلات برای شما مفید است؟ من اخیراً در خوردن غلات بودم. یک کاسه “o’s” ساده با یک مشت توت تازه مورد علاقه من بوده است، چیزی که هر روز صبح مشتاقانه منتظرش هستم. من تنها کسی نیستم که در حال حاضر در غلات آرامش پیدا می کنم: با شروع همه گیری، فروش غلات افزایش یافت.

در مورد غلات چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد: مقرون به صرفه است. در قفسه پایدار است. و انواع غنی شده مواد مغذی مانند ویتامین D و B12 را که بسیاری از بزرگسالان فاقد آن هستند، ارائه می دهند. اما برخی از مردم نگرانی هایی در مورد غلات دارند (قبل از همه گیری، فروش غلات دچار مشکل شده بود). بنابراین در اینجا پاسخ به سوالات رایج، به علاوه یک راهنمای خرید سریع وجود دارد:

آیا غلات حاوی آفت کش است؟

به لطف گزارشی از گروه کاری محیط زیست (EWG) سرفصل های زیادی در مورد گلایفوسیت قاتل علف های هرز در غلات جو دوسر منتشر شده است. EWG آستانه ایمنی خود را تعیین کرد (به مراتب کمتر از دولت) و ادعا می کند که آزمایشات آنها سطوح ناایمن گلایفوسیت را در بسیاری از غلات جو دوسر نشان می دهد. اما حتی EWG می‌گوید که این خطر ناشی از قرار گرفتن در معرض طولانی‌مدت است، بنابراین مطمئن می‌شوم که انواع غلات (و انواع صبحانه‌ها) را که می‌خورم تغییر دهم.

در مورد مواد نگهدارنده چطور؟

بسیاری از غلات حاوی مواد نگهدارنده هستند، چه در غلات و چه در بسته بندی، تا طراوت بیشتری داشته باشند. برخی تحقیقات حیوانی افزایش خطر ابتلا به تومور را از BHT (هیدروکسی تولوئن بوتیله) که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد، نشان داده است. اما تحقیقات دیگر نشان می دهد که BHT مانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند و خطر سرطان را کاهش می دهد. اگر بخواهید از BHT اجتناب کنید، به راحتی می توانید انواع بدون آن را پیدا کنید. برخی از انواع آن از ویتامین E (که ممکن است به عنوان “توکوفرول های مخلوط” ذکر شود) به عنوان نگهدارنده استفاده می کنند.

آیا غلات برای شما مفید است؟

آیا غلات بیش از حد فرآوری شده است؟

آیا غلات برای شما مفید است؟ تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد رژیم غذایی سرشار از غذاهای «فوق‌فرآوری‌شده» – مانند کوکی‌ها، ناگت مرغ، نوشابه، چیپس و غلات صبحانه شیرین – ممکن است خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را افزایش دهد. اما برخی از غلات حاوی چند ماده ساده هستند، بنابراین اغلب آن‌ها را انتخاب کنید (اما در خانه من، غلات با قند بالا هم گاهی اوقات مشکلی ندارند!).

پروتئین چطور؟

برخی از افراد از غلات به نفع صبحانه های پر پروتئین مانند تخم مرغ اجتناب می کنند. این خوب است، اما به خاطر داشته باشید که یک کاسه معمولی غلات با شیر حاوی پروتئین است. بسته بندی صبحانه “o’s” من حدود 9 گرم است. می‌توانید با پاشیدن آجیل یا دانه‌های خرد شده مقدار بیشتری اضافه کنید (و حتماً از لبنیات، سویا یا شیرهای گیاهی غنی‌شده با پروتئین استفاده کنید زیرا شیر بادام و برنج حاوی پروتئین بسیار کمی هستند).

نحوه چیدن غلات

راهروی غلات می تواند بسیار زیاد باشد، بنابراین در اینجا چند دستورالعمل برای مقایسه جعبه ها وجود دارد:

فیبر بالا: به دنبال حداقل 3-5 گرم فیبر در هر وعده باشید. بیشتر بزرگسالان تقریباً نیمی از فیبر مورد نیاز خود را هر روز دریافت می کنند و غلات یک راه آسان برای دریافت بیشتر است. فیبر همچنین کاسه شما را پرتر می کند.

آیا غلات برای شما مفید است؟ غلات کامل: رژیم غذایی سرشار از غلات کامل می تواند از شما در برابر بیماری قلبی، دیابت نوع 2 و چاقی محافظت کند. به دنبال کلمه “کامل” در اولین ترکیب باشید، مانند جو سبوس دار یا گندم کامل یا غلات کامل مانند برنج قهوه ای.

قند کم: به دنبال گرم شکر تک رقمی باشید و هر چه کمتر باشد بهتر است. اگر شیرین نشده را انتخاب کردید، می‌توانید خودتان آن را شیرین کنید (حتی با پاشیدن نصف قاشق چای‌خوری شکر روی آن فقط 2 گرم شکر اضافه می‌شود!)، آن را با یک غلات شیرین شده مخلوط کنید، یا مثل من میوه‌های تازه یا یخ زده را در ظرف خود بریزید. ، برای افزودن شیرینی طبیعی. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...