وبلاگ

حقایقی در مورد جو دوسر

حقایقی در مورد جو دوسر : با سردتر شدن هوا، بسیاری از ما برای یک صبحانه گرم و آرام به جو دوسر روی می آوریم – و این چیز خوبی است. جو دوسر یک غلات کامل طبیعی و غنی از نوعی فیبر محلول است که می تواند به کاهش کلسترول بد LDL از بدن شما کمک کند. فیبر محلول نیز به سیر ماندن شما کمک می‌کند، به همین دلیل است که یک کاسه بلغور جو دوسر مانند صبحانه‌ای است که با شما همراه است. اما جو فقط یک غذای صبحانه نیست. در واقع، چیزهای بیشتری در مورد جو فروتن وجود دارد که ممکن است تصور کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است شما را شگفت زده کند:

انواع مختلف همه دارای تغذیه مشابه هستند.

این تصور اشتباه وجود دارد که جو دوسر فوری به نوعی پایین تر است و برش فولادی مغذی ترین آنهاست. اما چه جو دوسر سریع، قدیمی یا استیل را انتخاب کنید، همه آنها تقریباً تغذیه یکسانی دارند: حدود 4 گرم فیبر، 4 تا 6 گرم پروتئین در هر وعده، و مقادیر مشابهی از ویتامین ها و مواد معدنی. و همه آنها 100٪ غلات کامل هستند و شامل تمام قسمت های جو دوسر هستند. پس نوعی را که دوست دارید بخرید.

آنها می توانند باعث کشش بیشتر گوشت شوند.

آیا می خواهید هنگام تهیه تاکو یا سس پاستا، گوشت چرخ کرده را کمی جلوتر ببرید؟ در حالی که گوشت را سرخ می کنید، 1/2 تا 1 فنجان جو دو سر پخته شده را به ماهیتابه اضافه کنید.

آنها یک جایگزین مغذی برای آرد سوخاری هستند.

با استفاده از جوی قدیمی یا سریع به جای آرد سوخاری در دستور العمل های کوفته و میت لوف، فیبر بیشتری به آن اضافه خواهید کرد. جو دوسر مانند آرد سوخاری مانند یک چسب عمل می کند و بافت لطیفی به آن اضافه می کند.

آنها بدون گلوتن هستند.حقایقی در مورد جو دوسر

خود جو به طور طبیعی بدون گلوتن است. اما اگر به دلیل بیماری سلیاک یا دلیل دیگری نیاز به اجتناب از گلوتن دارید، به دنبال بسته هایی باشید که به طور خاص با برچسب “بدون گلوتن” نوشته شده اند. این به این دلیل است که جو دوسر ممکن است در کارخانه‌ای که محصولات حاوی گلوتن نیز تولید می‌کند، فرآوری شود و تماس متقابل ایجاد شود.

می توانید آنها را به صورت آرد خرد کنید.

می توانید جو دوسر آسیاب شده را با یک چهارم آرد همه منظوره در دستور پخت کلوچه، نان سریع و کوکی ها عوض کنید. برای تهیه 1 فنجان آرد جو دو سر، 1 1/3 فنجان جو از مد افتاده را در یک غذاساز یا مخلوط کن با سرعت بالا به پودر تبدیل کنید.

آنها به خوبی با اسموتی ها ترکیب می شوند.

حقایقی در مورد جو دوسر : برای ضخامت و فیبر بیشتر، هنگام تهیه اسموتی خود تا 1/2 فنجان جو را به مخلوط کن اضافه کنید. (برای این کار به جای برش استیل، از جوهای قدیمی یا سریع استفاده کنید.)

شما مجبور نیستید آنها را بپزید.

جو دوسر یک شبه برای مدتی در رسانه های اجتماعی ترند شده است. اگر آن را امتحان نکرده‌اید، طرز تهیه آن‌ها به این صورت است: مقدار مساوی جو دو سر قدیمی و شیر (لبنیات یا غیرلبنیات) را به یک ظرف اضافه کنید، به‌علاوه میوه و شیرین‌کننده دلخواهتان. هم بزنید، روی آن را بپوشانید و بگذارید یک شب بماند، سپس سرد را مستقیماً از یخچال بخورید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی
طرز تهیه املت اسپانیایی : این املت اسپانیایی را درست...
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی
طرز تهیه قهوه اسپانیایی : آیا می خواهید در مورد فرهنگ...
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی
طرز تهیه نیمرو اسپانیایی : این دستور العمل را برای...
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی
طرز تهیه ماهی خال خالی اسپانیایی : این دستور پخت ماهی...
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...