وبلاگ

یک صبحانه ساده

یک صبحانه ساده : وقتی بزرگ شدم، همیشه مسئول صبحانه ام قبل از مدرسه بودم. پدر و مادرم مجبور شدند خودشان را به علاوه سه بچه از در بیرون ببرند، و همه اینها در حالی که مطمئن می شدند ژرمن شپرد ما تا زمانی که ما رفته بودیم دچار مشکل نشود. نیازی به گفتن نیست که صبح ها کمی آشفته بود.

مسئول صبحانه ام به من احساس مسئولیت می کرد و مجبورم می کرد مهارت هایم را در آشپزخانه تیز کنم. در کودکی، این مساوی بود با پختن آن با کره بادام زمینی ترد و موز کمی بیش از حد رسیده و کاملاً شیرین.

اگر کودک شما هر روز صبح بر بازی صبحانه خود مسلط است، ممکن است چیزی خلاقانه تر پیشنهاد کنم؟ در آن زمان من با نان تست کره بادام زمینی خداحافظی می کردم و به کیچ های خانگی، کلوچه ها یا توپ های کره بادام زمینی سلام می کردم! این صبحانه‌ها سالم‌تر هستند، درست کردن آن‌ها آسان است و نسبت به برخی از PB و موز معمولی‌تر است. به علاوه، آنها به اندازه کافی ساده هستند که فرزندان شما می توانند به آنها کمک کنند.

بچه ها می توانند درست کنند: مافین های مخفی توت فرنگی با چیپس شکلاتی

این مافین‌ها برای صبح‌های شلوغ و دیرهنگام مناسب هستند. با یک سورپرایز سرگرم کننده توت فرنگی در مرکز، آنها صبحانه ای خواهند بود که بچه های شما باید خودشان را برای بقیه روز آماده کنند! هر دو دست بزرگ و کوچک می توانند قالب های کاپ کیک را با آستر مافین بپوشانند. آنها همچنین می توانند به ریختن خمیر در فنجان ها کمک کنند. بچه‌های بزرگ‌تر می‌توانند سوپرایز توت‌فرنگی را در مرکز مافین‌ها قرار دهند و بچه‌های کوچک می‌توانند قبل از رفتن به فر، چیپس‌های شکلات را روی خمیر بپاشند.

بچه ها می توانند درست کنند: کیش قهوه ای هاش، گوجه فرنگی و موزارلا

یک صبحانه ساده

نکته جالب در مورد کیش این است که می توان آن را زودتر از موعد درست کرد، در یخچال نگهداری کرد و هر زمان که زمان لذت بردن از آن رسید دوباره گرم کرد. نکته جالب دیگر در مورد این کویچه هاش براون، گوجه فرنگی و موزارلا این است که بچه ها در هنگام درست کردن آن چگونه عمل می کنند. اجازه دهید بچه های کوچک تمام رطوبت سیب زمینی ها را فشار دهند. آنها همچنین می توانند به اندازه گیری مواد مختلف کمک کنند و همه چیز را با هم مخلوط کنند. بچه های بزرگتر می توانند کارهای سخت تری مانند خرد کردن پنیر و بریدن پیازچه را انجام دهند. این کیش را در روز یکشنبه بپزید و در طول هفته در یخچال نگهداری کنید. بچه‌های شما می‌توانند صبح‌ها به یخچال بروند، یک برش بردارند و آن را در مایکروویو قرار دهند تا صبحانه‌ای سریع و آسان قبل از مدرسه بخورند.

بچه ها می توانند بسازند: توپ های کره بادام زمینی سالم

این توپ‌های کره بادام‌زمینی سالم، میان‌وعده صبحانه‌ای سرشار از پروتئین و فیبر است که صبح‌های شما را نجات می‌دهد. ترکیبی متعادل از کره بادام زمینی، غلات برنج قهوه ای ترد و گیلاس خشک، این لقمه ها برداشت جدیدی از کره بادام زمینی و ساندویچ ژله ای است که قابل حمل است، تهیه آن برای بچه ها آسان است و برای صبحانه عالی است. از بچه‌های کوچک و بزرگ‌تان بخواهید تا مواد را اندازه‌گیری کنند و توپ‌ها را بچرخانند. اگر بتوانید آنها را وادار به همکاری کنید، امتیاز جایزه، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید نظارت است! آنها را تا دو روز در دمای اتاق نگهداری کنید تا حداکثر عملکرد صبحانه کره بادام زمینی را داشته باشید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سالمون دودی داغ، گنوکی و اسفناج
طرز تهیه سالمون دودی داغ، گنوکی و اسفناج
طرز تهیه سالمون دودی داغ، گنوکی و اسفناج : به لطف موادی...
طرز تهیه گنوکی کره سیر با کلم بروکلی
طرز تهیه گنوکی کره سیر با کلم بروکلی
طرز تهیه گنوکی کره سیر با کلم بروکلی : این گنوکی با...
طرز تهیه گنوکی خامه ای با بیکن و نخود فرنگی
طرز تهی گنوکی خامه ای با بیکن و نخود فرنگی
طرز تهی گنوکی خامه ای با بیکن و نخود فرنگی : این پارمزان...
طرز تهیه گنوکی سرخ شده با لوبیا و ژامبون پارما
طرز تهیه گنوکی سرخ شده با لوبیا و ژامبون پارما
طرز تهیه گنوکی سرخ شده با لوبیا و ژامبون پارما : این...
طرز تهیه گنوچی با نخود، پستو و اسفناج
طرز تهیه گنوچی با نخود، پستو و اسفناج
طرز تهیه گنوچی با نخود، پستو و اسفناج : با دستور پخت...
طرز تهیه گنوکی با قارچ و کره پاپریکا 
طرز تهیه گنوکی با قارچ و کره پاپریکا 
طرز تهیه گنوکی با قارچ و کره پاپریکا این دستور العمل...
گنوکی ریحان با کدو سبز و کره قهوه ای
گنوکی ریحان با کدو سبز و کره قهوه ای
گنوکی ریحان با کدو سبز و کره قهوه ای : این دستور العمل...
طرز تهیه تارتاتین فرانسوی
طرز تهیه تارتاتین فرانسوی
طرز تهیه تارتاتین فرانسوی : این تارت های کوچک را درست...
طرز تهیه بوقلمون فرانسوی
طرز تهیه بوقلمون فرانسوی
طرز تهیه بوقلمون فرانسوی : بوقلمون ما را درست کنید،...
طرز تهیه کروسان گرویر، انجیر و پروشوتو
طرز تهیه کروسان گرویر، انجیر و پروشوتو
طرز تهیه کروسان گرویر، انجیر و پروشوتو : این کروسان‌های...