وبلاگ

بهترین میوه های کم قند

بهترین میوه های کم قند : توجه به میزان مصرف شکر ایده خوبی است، شاید قبلاً قندهای فرآوری شده را حذف کرده باشید، اما متوجه نشده باشید که چه مقدار شکر در میوه وجود دارد. یا شاید شما با دیابت زندگی می کنید و می خواهید بدانید کدام میوه ها کمترین تأثیر را بر قند خون شما دارند.

در حالی که میوه ها همچنین حاوی بسیاری از مواد مغذی سالم دیگر هستند، برخی از انواع آن نسبت به بقیه قند بیشتری دارند. بیاموزید که کدام میوه ها کمترین میزان قند را دارند تا بتوانید شیرینی خود را بدون شکستن بانک قند سیر کنید.

1. لیمو شیرین (و لیموترش)

سرشار از ویتامین C، لیمو و همتایان سبز لیمویی آن میوه‌های نسبتاً ترش هستند. آنها حاوی شکر زیادی نیستند (فقط یک یا دو گرم در هر لیمو منبع قابل اعتماد یا منبع معتبر لیمو) و افزودنی عالی برای یک لیوان آب برای کمک به کاهش اشتهای شما هستند.

بهترین میوه های کم قند

2. تمشک

با تنها پنج گرم منبع قابل اعتماد – کمی بیشتر از یک قاشق چای خوری – شکر در هر فنجان، و مقدار زیادی فیبر که به شما کمک می کند سیر شوید، تمشک یکی از چندین توت شگفت انگیز است که در لیست قرار گرفته است.

3. توت فرنگی

توت فرنگی با توجه به طعم بسیار شیرین و لذیذ، به طرز شگفت انگیزی قند کمی دارد. یک فنجان توت فرنگی خام حدود هفت گرم منبع مطمئن قند، همراه با بیش از 100 درصد از نیاز روزانه توصیه شده ویتامین C دارد.

4. توت سیاه

شاه توت همچنین تنها هفت گرم منبع مطمئن قند در هر فنجان دارد. لازم نیست با خوردن این توت های تیره رنگ احساس گناه کنید. به عنوان یک امتیاز، آنها همچنین سرشار از آنتی اکسیدان و همچنین فیبر هستند.

5. کیوی

این میوه‌های عجیب و غریب با گوشت سبز از نظر فنی نیز یک توت در نظر گرفته می‌شوند. کیوی (یا کیوی) سرشار از ویتامین C و قند پایینی است – تنها با شش گرم منبع قابل اعتماد در هر کیوی. در تمام طول سال می توانید کیوی را در خواربار فروشی پیدا کنید.

6. گریپ فروت

یکی دیگر از مرکباتی که در این لیست قرار دارد گریپ فروت است. گرچه گریپ فروت ها مطمئناً به شیرینی انگور طعم ندارند، اما تنها با 9 گرم منبع مطمئن قند در نیمی از یک گریپ فروت متوسط، یک صبحانه عالی را تشکیل می دهند.

7. آووکادو

در حالی که دقیقا اولین چیزی نیست که وقتی به میوه فکر می کنید، آووکادو در واقع میوه است و به طور طبیعی قند کمی دارد. یک آووکادوی خام کامل فقط حدود یک گرم منبع مطمئن قند دارد. آنچه آووکادو دارای مقدار زیادی است چربی های سالم است که به سیر نگه داشتن شما کمک می کند.

8. هندوانه

هندوانه میوه نمادین تابستانی است. آنها ممکن است به نظر یک خوراکی باشند، اما قند کمی دارند. یک فنجان کامل هندوانه خرد شده کمتر از 10 گرم منبع مطمئن قند دارد. مزیت خوردن هندوانه این است که منبع عالی آهن نیز هست.

9. طالبی

طالبی رنگ نارنجی خود را مدیون محتوای بالای ویتامین A است. یک فنجان از این خربزه خوشمزه حاوی کمتر از 13 گرم منبع مطمئن قند است. این ممکن است کمی بالاتر از سایر میوه ها باشد، اما به خاطر داشته باشید که یک قوطی نوشابه 12 اونسی تقریباً 40 گرم قند دارد و ارزش غذایی بسیار کمی دارد.

10. پرتقال

پرتقال راه عالی دیگری برای لذت بردن از یک میان وعده شیرین بدون کالری و شکر است و در عین حال مصرف ویتامین C شما را نیز افزایش می دهد. یک پرتقال دریایی معمولی حدود 12 گرم منبع مطمئن قند در هر میوه و کمتر از 70 کالری دارد.

11. هلو

هلو می‌تواند فوق‌العاده شیرین باشد، اما با کمتر از 13 گرم شکر در یک میوه با اندازه متوسط، همچنان می‌توان آن را کم قند برای یک میوه در نظر گرفت.

در پایان

این 11 میوه کم قند حاوی یک تا 13 گرم شکر هستند، اما به یاد داشته باشید که اندازه سرو همه تفاوت را ایجاد می کند. یک وعده هندوانه فقط یک فنجان است، بنابراین مصرف سه یا چهار فنجان هندوانه می‌تواند شما را به راحتی در نزدیکی یک قوطی نوشابه قندی قرار دهد.

البته همه میوه ها در مقایسه با تنقلات فرآوری شده شیرین حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر بسیار بیشتری هستند. غذاهای دارای فیبر بالا هضم را کند می کنند، به این معنی که قند خون شما بعد از خوردن میوه به سرعت بالا نمی رود. مانند بسیاری از چیزها در زندگی، اعتدال کلیدی است. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سالمون دودی داغ، گنوکی و اسفناج
طرز تهیه سالمون دودی داغ، گنوکی و اسفناج
طرز تهیه سالمون دودی داغ، گنوکی و اسفناج : به لطف موادی...
طرز تهیه گنوکی کره سیر با کلم بروکلی
طرز تهیه گنوکی کره سیر با کلم بروکلی
طرز تهیه گنوکی کره سیر با کلم بروکلی : این گنوکی با...
طرز تهیه گنوکی خامه ای با بیکن و نخود فرنگی
طرز تهی گنوکی خامه ای با بیکن و نخود فرنگی
طرز تهی گنوکی خامه ای با بیکن و نخود فرنگی : این پارمزان...
طرز تهیه گنوکی سرخ شده با لوبیا و ژامبون پارما
طرز تهیه گنوکی سرخ شده با لوبیا و ژامبون پارما
طرز تهیه گنوکی سرخ شده با لوبیا و ژامبون پارما : این...
طرز تهیه گنوچی با نخود، پستو و اسفناج
طرز تهیه گنوچی با نخود، پستو و اسفناج
طرز تهیه گنوچی با نخود، پستو و اسفناج : با دستور پخت...
طرز تهیه گنوکی با قارچ و کره پاپریکا 
طرز تهیه گنوکی با قارچ و کره پاپریکا 
طرز تهیه گنوکی با قارچ و کره پاپریکا این دستور العمل...
گنوکی ریحان با کدو سبز و کره قهوه ای
گنوکی ریحان با کدو سبز و کره قهوه ای
گنوکی ریحان با کدو سبز و کره قهوه ای : این دستور العمل...
طرز تهیه تارتاتین فرانسوی
طرز تهیه تارتاتین فرانسوی
طرز تهیه تارتاتین فرانسوی : این تارت های کوچک را درست...
طرز تهیه بوقلمون فرانسوی
طرز تهیه بوقلمون فرانسوی
طرز تهیه بوقلمون فرانسوی : بوقلمون ما را درست کنید،...
طرز تهیه کروسان گرویر، انجیر و پروشوتو
طرز تهیه کروسان گرویر، انجیر و پروشوتو
طرز تهیه کروسان گرویر، انجیر و پروشوتو : این کروسان‌های...