وبلاگ

کترینگ غذای ویژه (VIP)

در راستای تبدیل به کترینگ همه جانبه میان سازمان و شرکت های مختلف کترینگ غذای ویژه (VIP) را افتتاح کردیم. تا بتوانیم مرزهای غذای شرکتی ویژه را کمی جابه جا کنیم. تهیه غذا ویژه آتیسا توانست با تولید غذاهای با کیفیت مشتریان خود را راضی نگه داریم. با ما همراه باشید تا برخی از ویژگی های غذای سازمانی ویژه (vip) را شرح دهیم.

 

کترینگ غذای ویژه (VIP) آتیسا

کترینگ آتیسا در ابتدا غذای سازمانی و کترینگ تهیه غذای بود که به شرکت های بزرگ و سازمان ها ارائه خدمات می کند پس از گذشت چند ماه و بررسی بازار مربوطه و وجود تقاضا برای این مدل غذا آتیسا برصدد آمد تا غذاهای سفارشی خود را رونمایی کند.سرو غذای سازمانی ویژه باید تمامی نیازهای کارفرما را مرتفع کند و بتواند کیفیت خود را نیز ثابت نگه دارد.

تهیه غذا و کترینگ ها معمولا شبیه به یک دیگر هستند و ساز و کار آنها فقط در یک مورد است که کمی باهم تفاوت دارد و آنهم میزان تولید و طبخ غذا می باشد.

شعار کترینگ غذای ویژه آتیسا حس خوب سلامتی است. با افزایش قیمت همه مواد مصرفی و از طرفی وجود رکود اقتصادی در کشور عزیزمان تهیه غذا برای شرکت ها و سازمان ها کار سختی است به گونه ای که بیشتر شرکت ها از ارائه غذای سازمانی دست کشیدند و هزینه آن را به پرسنل ارائه می کنند. آتیسا با در نظر گیری تمامی موارد از جمله کیفیت، کمیت،گرانی مواد مصرفی،شرکت ها غذای VIP خود را بهینه سازی کرده است.

ویژگی غذای شرکتی ویژه

  • ارائه غذای سالم
  • کیفیت مناسب
  • تحویل به موقع
  • پشتیبانی و نظرسنجی پس از فروش
  • تحویل غذای گرم

مطالب مرتبط با ویژگی های تهیه غذا

در ادامه منوی غذای VIP را می توانید مشاهده کنید.

کترینگ غذای ویژه

ارائه غذای سالم

هرچه بیشتر می گدرد مرم نسبت به سلامتی خود بیشتر اهمیت میدهند. در این دوره زمانه که با پیشرفت تکنولوژی در کشور روبه رو هستیم مردم خوبمان به دنبال غذای سالم هستند. به همین منظور ارائه غذای رژیمی و سالم و عدم استفاده از روغن مانده در دستور کار کترینگ آتیسا قرار گرفت. تا سلامت تمامی شما عزیزان حفظ شود و کترینگ آتیسا از محدود کترینگی است که فوق العاده تمیز است. شما می توانید برای بازدید از کارخانه ما هر تایم که دوست داشتید تشریف بیارید.

کیفیت مناسب

در گرانی فعلی کشور حفظ کیفیت در میان تهیه غذا ها حرف اول را میزند. همانطور که در ابتدا گفتیم غذای ویژه شرکتی باید کیفیت بالایی داشته باشد چرا که برای مهمانان یا مدیران شرکت سرو می گردد. آتیسا این اطمینان خاطر را به شما می دهد که کیفیت مواد اولیه را صد در صد تضمین می کند.

تحویل به موقع

از دیگر مواردی که برای کارفرما مهم است ارائه غذای سازمانی ویژه on time است. غذا نباید ساعت 10 صبح یا 2 ظهر تحویل گردد بلکه می بایست بین ساعت 12 الی 1 تحویل و سرو گردد. آتیسا مجهز به تیم لوجستیک است و تمامی فرایند تولید تا تحویل را پیگیری می کند. تا در صورت بروز مشکل، قابل ردیابی و حل باشد.

غذای ویژه شرکتی

پشتیبانی و نظرسنجی پس از فروش

وب سایت آتیسا نظر سنجی جامعی را ایجاد کرد. که شما پس از میل غذا می توانید با اسکن بارکدی که بروی ظرف درج نظر خود را در رابطه با آن غذا ثبت کنید.

تحویل غذای گرم

ما با اختراع هات باکس های ویژه از سرد شدن غذا جلوگیری می کنیم به این شکل که هات باکس های ما دارای المنت گرمایی می باشند.

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

91009949

 

طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...