وبلاگ

6 غذای ساده برای ناهار

شاید خیلی از کارمندان که تا دیروقت سرکار هستند زمان کافی برای تهیه غذای کامل رو نداشته باشند و از طرفی اکثر غذاهای ایرانی زمان زیادی برای طبخ می خواهند از اینرو در این مطلب می خواهیم 6 غذای ساده برای ناهار را به شما عزیزان معرفی کنیم با ما همراه باشید.

6 غذای ساده برای ناهار + نحوه تهیه آن

سعی می کنیم 20 غذای ساده برای ناهار که در سریعترین حالت ممکن بین 30 الی 60 دقیقه آماده می شوند را برایتان قرار دهیم تا هم در وقتتون صرفه جویی بشه و هم زیاد گرسنه نمانید 😊

سالاد ماکارانی

از غذاهایی که فوق العاده خوشمزه است و favorite خودمم نیز هست میشه به سالاد ماکارانی اشاره کرد که از محتویاتی مثل ماکارانی، خیارشور، مرغ یا کالباس، سس مایونز تشکیل می شود

زمان آماده سازی : 30 الی 40 دقیقه

برای آماده سازی این غذای خوشمزه کافیه مکارانی رو داخل آب جوش بپزید خیارشور رو نگینی خورد کنید و در نهایت کالباس و مرغ را اضافه کرده و با سس و کمی ادویه (نمک و فلفل) هم بزنید و نوش جان کنید و راستی شما می تونید تخم مرغ هم به این سالاد خوشمزه اضافه کنید.

6 غذای ساده برای ناهار

 سالاد الویه

دیگر کمتر کسی هست که بتواند بگوید سالاد الویه دوست نداره یا نخورده باشه جزو غذاهای ساده و سریع آماده شو هم میشه اسمش رو گذاشت. محتویات این غذا از سیب زمینی، مرغ یا کالباس، خیارشور، ذرت،سس مایونز، تخم مرغ اگر بتونید زیتون و ذرت هم که اضافه کنید خیلی بهتر میشه.

زمان آماده سازی : 60 الی 80 دقیقه

همه مواد رو به صورت جداگانه ابتدا باید بپزید مرغ و با یک مقدار زردچوبه و دوتا پیاز بزارید 45 دقیقه خوب پخته بشه سیب زمینی رو هم داخل آب یک ساعت بزارید با کمی نمک پخته بشه برای تخم مرغ هم همین کار رو بکنید بعد از اینکه تمامی مواد پخته شد سیب زمینی رو له کنید یا از چرخ گوشت استفاده کنید.یادتون نره تخم مرغ رو رنده و خیارشور رو هم نگینی خرد کنید.

مرحله بعد ترکیب همه این مواد باهمه سیب زمینی + مرغ خرد شده + خیارشور + سس + نمک و فلفل + تخم مرغ و در نهایت آبلیمو رو اضافه کنید و هم بزنید. تادا غذای خوشمزه شما آمده است !

غذای ساده برای ناهار

 ساندویچ سالاد مرغ

ساندویچ سالاد مرغ یکی دیگه از اون غذای های محشره که واقعا ارزش حداقل یکبار امتحان کردن رو داره شما کافیه مرغ رو اگر می خواید سالم بخورید آبپز کنید به همراه نان باگت و خیارشور و یک خورده ادویه و کاهو یه ساندویچ معرکه برای خودتون درست کنید.

اسپاگتی مرغ

این درسته که همه از گوشت خوششون نمیادش و شما کافیه اسپاگتی یا همون ماکارانی خودمون رو دم کنید موادش رو هم با فلفل دلمه و ادویه هایی که دوست دارید یکم تفت بدید حالا ماکارونی با مواد مخلوط کنید و نوش جان کنید.

سوسیس بندری

یکی دیگه از غذاهایی که می تونید خیلی سریع درست کنید سوسیس بندری هست به این شکل که کافیه یکم پیاز داغ درست کنید سوسیس از هر مدلی که خودتون دوست داشتید رو اضافه کنید و در انتها گوجه و ادویه ها رو استفاده کنید این خیلی مهمه که ادویه در انتهای کار اضافه بشه چون ادویه ذاتا زود می سوزه پس کمی دقت کنید.

سالاد سزار

سالاد سزاز که یک غذای غیر رژیمی محسوب میشه خیلی راحته درست کردنش فیله و کاهو و سس مایونز به همراه یکم زیتون دیگه میشه سالاد سزار خوشمزه البته یکمم نون تست برشته شده که اگر بهش اضافه کنید 20 میشه.

شما می توانید برای تهیه غذا از کترینگ ما هم استفاده کنید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا
طرز تهیه کرما کاتالانا : این دستور تهیه کرم کاتالانا...
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین
طرز تهیه فلن اسپانیایی با پرتقال و دارچین : این دستور...
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ
طرز تهیه چورو با سس شکلات داغ : به دنبال دستور پخت...
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی
طرز تهیه دسر توریجاس اسپانیایی : از این توریها برای...
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...