ماکارانی با سس قرمز

ماکارانی با سس قرمز

ماکارانی
گوشت چرخ کرده
پیاز
قارچ
سیر
رب
روغن
نمک
زردچوبه
ادویه
گوشت
سیب زمینی
سس قرمز
فلفل
آویشن
فلفل دلمه
هل
زنجبیل
همه ترکیبات
در تهیه غذا آتیسا از بهترین مواد اولیه به منظور تهیه و توزیع غذا برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی استفاده می شود در این صفحه می توانید محتویات مربوط به ماکارانی با سس قرمز را مشاهده کنید.
وقتی صحبت از ماکارونی می شود، فورا ذهن شنونده به ایتالیا  معطوف می شود چون مردم دنیا منشاء ماکارونی و پاستا را کشور ایتالیا می دانند.
صرف نظر از این که این داستان چقدر مستند است، اما داستان جذابی است که اگر آن را قبول کنیم، منشاء ابداع خوراکی به اسم ماکارونی به کشور چین باز می گردد. 
در برخی از منابع تاریخی از جمله کتابچه ای که از سوی موسسه ملی ماکارونی آمریکا منتشر شده، روایت شده است که ابداع ماکارونی برای اولین بار توسط یک دوشیزه چینی صورت گرفته است.
داستان از این قرار است که گویا روزی این دوشیزه چینی مشغول تهیه خمیر نان بوده و درحین کار با یک ملوان ایتالیایی مشغول گفت و گو می شود و تمرکز خود را برروی کارش از دست            می دهد. 
در این حین، خمیر از ظرف به روی میز ریخته و به صورت رشته‌رشته از میز آویزان می شود و  با تابش آفتاب بر روی رشته‌ها به سرعت خشک می شوند و تقریبا به شکلی در می آیند که امروزه رشته های آش و ماکارونی و امثال آن وجود دارند.