وبلاگ

غذاهایی که سالم تر هستند

غذاهایی که سالم تر هستند : تصورات غلط زیادی در مورد تغذیه سالم وجود دارد. برخی از مردم غذاهای مورد علاقه خود را به دلیل اینکه فکر می کنند خوب نیستند، می اندازند. ما قبلاً لیستی از ده مورد را به شما ارائه کرده‌ایم – در اینجا 10 غذای بیشتر وجود دارد که بیشتر از آنچه شما به آنها اعتبار می‌دهید، تغذیه می‌کنند.

1. پنیر

در حالی که مقداری چربی ناسالم پیدا خواهید کرد، پنیر را در نظر نگیرید! این منبع عالی از پروتئین، کلسیم و حتی حاوی مقدار کمی ویتامین D است. مراقب دور کمر خود هستید؟ مقدار آن را در حدود 1 اونس نگه دارید و انواع کم چرب مانند سوئیس، پارمزان یا موزارلا و ریکوتا بدون چربی را انتخاب کنید.

2. نان

برخی از مردم هنوز از خوردن کربوهیدرات می ترسند و معمولاً نان اولین چیزی است که می خورند. اما هنوز آن نان ها را دور نیندازید! شما مواد مغذی مانند فیبر و ویتامین های مهم B را از دست خواهید داد. مصرف را به بیش از دو برش در روز محدود کنید و بیشتر اوقات انواع غلات کامل را انتخاب کنید.غذاهایی که سالم تر هستند

3. کاهو

به طور کلاسیک به اشتباه به عنوان غذایی که «به حساب نمی آید» تعبیر می شود – کاهو حاوی مواد مغذی مانند فیبر ضد گرسنگی، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A، C و K است. و تاکو با ترد تازه، سبز و کم کالری.

 

4. کره های میوه

اجازه ندهید نام شما را گول بزند، هیچ کره ای در این پوره میوه پخته شده وجود ندارد. معمولاً در طعم های سیب، کدو تنبل و هلو موجود است، روی نان تست پخش می شود، در ماست مخلوط می شود یا به جای مقداری روغن در هنگام پخت استفاده می شود. کره سیب یک عنصر کلیدی در این دستور پخت مافین شکلاتی موز است.

5. پیتزا

بله، پیتزا! ترکیبی از نان، گوجه‌فرنگی غنی از لیکوپن و چاشنی‌هایی مانند پنیر و سبزیجات در واقع یک وعده غذایی سالم را ایجاد می‌کند. خانگی بهترین راه برای کنترل اندازه، کالری و چربی است. این دستور پخت 5 ماده‌ای را از ابتدا امتحان کنید یا با تهیه مینی پیتزا روی کلوچه‌های انگلیسی کار را آسان‌تر کنید.

6. میوه خشک

ممکن است طعم آن شبیه آب نبات باشد، اما میوه خشک چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. خشک کردن میوه اجازه می دهد تا طعم های طبیعی متمرکز شوند و به طور طبیعی شیرین شوند. در حالی که باید مراقب وعده های غذایی خود باشید، میوه های خشک مانند کشمش، زغال اخته، آناناس و زردآلو یک افزودنی سالم به غلات سرد و گرم، سالادها و مخلوط های دنباله دار هستند. به دنبال مارک‌هایی باشید که شیرین کننده‌های اضافه ندارند و مقدار کمی از آن را در دو قاشق غذاخوری نگه دارید.

7. فلفل قرمز

وقتی مواد تشکیل دهنده را در نظر بگیرید – لوبیا، سبزیجات، ادویه جات ترشی جات و شاید مقداری گوشت – فلفل قرمز غذای سالمی است. از گوشت های چرب و رویه هایی مانند خامه ترش و پنیر استفاده کنید و یک وعده غذایی سالم و رضایت بخش در یک قابلمه خواهید داشت. از نکات ما برای فلفل قرمز، سبک شده استفاده کنید.

8. صدف

صدف‌هایی مانند میگو و خرچنگ همیشه به دلیل داشتن کلسترول بسیار بالا، ساقه را درگیر می‌کنند. اما به نظر می رسد که آنها می توانند بخشی از رژیم غذایی سالم برای قلب باشند زیرا کالری کمی دارند و چربی اشباع شده و پروتئین بالایی دارند. بیشتر بدانید چرا ما صدف را دوست داریم.

9. شکلات

یک مطالعه اخیر نشان داد که مصرف شکلات ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد. ما 28 روش مورد علاقه برای خوردن شکلات داریم، اما در مورد زیاده روی در شکلات سنجیده باشید. چربی، کالری و قند زیاد حاصل از شکلات مطمئنا برای قلب شما (یا دور کمر) خوب نیست.

10. استیک

غذاهایی که سالم تر هستند : گوشتخواران خوشحال می شوند! گوشت قرمز را می توان در حد اعتدال مصرف کرد تا از مواد مفیدی مانند پروتئین، آهن، نیاسین و ویتامین B12 بهره مند شود. ترفند مفید برای قلب این است که برش های بدون چربی مانند فیله گوشت گاو و استیک کناری را انتخاب کنید. لاغرترین برش های گوشت را دریافت کنید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...