وبلاگ

فواید قطع مصرف الکل برای سلامتی

فواید قطع مصرف الکل برای سلامتی : آغاز سال جدید به معنای پایان دادن به تمام جشن های تعطیلات، خوردن و آشامیدن است. همانطور که برخی تصمیمات سال نو را اتخاذ کرده اند، بسیاری از آمریکایی ها از ماه ژانویه به عنوان استراحتی خودخواسته از الکل استفاده می کنند.

همانطور که شناخته شده است، “ژانویه خشک” راهی برای زدن دکمه تنظیم مجدد در سال جدید شده است.

کاترن تایلر، پروفسور اورژانس و دستیار مدیر برنامه رزیدنتی پزشکی اورژانسی UC Davis Health، به همراه همسرش در ژانویه خشک شرکت کرده است.

تایلر گفت: “هدف از ژانویه خشک محرومیت یا تنبیه نیست.”

جولی وکستین، مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز در UC Davis Health گفت: تغییری مانند حذف الکل می تواند به ارائه دیدگاه جدیدی کمک کند.

وکستین گفت: “ننوشیدن الکل به مدت یک ماه می تواند به افراد دیدگاه متفاوتی نسبت به احساس متفاوت بدهد.” “ممکن است آنها بهتر بخوابند، تمرینات آنها قوی تر باشد، انرژی آنها در محل کار افزایش یابد یا کمتر با همسر خود دعوا کنند.”

در اینجا پنج فایده سلامتی کاهش مصرف الکل برای شروع سال جدید آورده شده است:

فواید قطع مصرف الکل برای سلامتی

1. کاهش وزن

یکی از دلایل بسیاری برای پرهیز از مصرف الکل، کالری ناخواسته است که منجر به افزایش وزن می شود. اگر بیش از حد مصرف شود، می تواند منجر به سایر بیماری ها شود.

الکس نلا، متخصص تغذیه دانشگاه کالیفرنیا دیویس هلث گفت: «وقتی الکل می نوشید، بلافاصله متابولیسم خود را از سوزاندن انرژی به ذخیره انرژی تغییر می دهید – به عبارت دیگر، ذخیره چربی بیشتر.» اگر هدف شما در سال 2020 کاهش وزن است، چربی بیشتری بسوزانید. یا شکم خود را نشان دهید، کنار گذاشتن الکل گامی در مسیر درست است.”

یک جایگزین؟ استاچی کالینز، متخصص تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا دیویس، توصیه می کند که نوشیدنی های الکلی را با گزینه های سالم تری مانند آب میوه جایگزین کنید.

2. عملکرد ورزشی بهتر

براندی ویت، پروفسور پزشکی ورزشی دانشگاه کالیفرنیا دیویس، گفت: «اگرچه الکل یک نوشیدنی است، اما آب بدن شما را کم می‌کند. بنابراین زمانی که به طور کامل هیدراته می‌شوید – بدون الکل، بهبودی خوب و عملکرد بهتر آسان‌تر است.»

3. خواب بهتر

نشان داده شده است که الکل الگوهای خواب را مختل می کند و خواب REM را که ترمیم کننده ترین مرحله خواب است، کاهش می دهد.

نیکلاس کنیون، پروفسور و رئیس بخش ریوی، مراقبت های حیاتی و پزشکی خواب در UC Davis Health می گوید: «مصرف الکل با انواع اختلالات چرخه خواب و بیداری مرتبط است. بی خوابی و آپنه خواب دو اختلال رایج خواب هستند که به شدت با الکل مرتبط هستند.

4. رابطه جنسی بهتر

نوشیدن بیش از حد الکل می تواند زندگی عاشقانه شما را کاهش دهد. برایان دیویس، استاد پزشکی ورزشی در UC Davis Health می گوید: «بدون الکل میل جنسی و عملکرد جنسی را بهبود می بخشد.

5. طول عمر بیشتر

لوتر آرمز، متخصص داخلی و روانپزشکی، گفت: “نوشیدن هزینه های شگفت انگیزی بر جامعه تحمیل می کند.” او روی یک پروژه بهبود کیفیت در سطح بیمارستان کار می کند تا درمان با کمک دارو برای اختلالات مصرف الکل را افزایش دهد.

آرمز گفت: «مصرف بیش از حد الکل عامل 1 مورد از هر 10 مرگ در ایالات متحده است و بر اساس برآوردهای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، 28 میلیارد دلار هزینه مراقبت های بهداشتی را شامل می شود. “این شامل هزینه های قانونی و وسایل نقلیه موتوری یا هزینه های مرتبط با از دست دادن بهره وری در محل کار نمی شود.”

بنابراین، آیا این صدا برای شما قابل انجام است؟ شاید ارزش امتحان کردن را داشته باشد تا ببینید که آیا به بهبود کیفیت زندگی شما کمک می کند و امکان تنظیم مجدد در سال جدید را فراهم می کند. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...