وبلاگ

برترین عادات سالم غذایی

برترین عادات سالم غذایی : سال جدید به خوبی در راه است، به این معنی که بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند سبک زندگی خود را تغییر دهند (یا حداقل تلاش برای تغییر سالم داشته باشند). ملیندا گونگ، متخصص تغذیه UC Davis Health، به برخی از محبوب ترین رژیم های غذایی سال 2020 نگاه می کند و پیش بینی های خود را برای روند رژیم غذایی گرم در سال 2021 ارائه می دهد.

رژیم غذایی پر جستجو در سال 2020

به گفته گوگل، رژیم کتو همچنان پابرجاست و در صدر فهرست رژیم های غذایی پر جستجو در سال 2020 قرار داشت. این رژیم غذایی بسیار پرچرب و کم کربوهیدرات است – به این فکر کنید که فقط دو تکه نان در طول روز بخورید. می تواند در کوتاه مدت کار کند، اما حفظ آن برای مدت طولانی بسیار چالش برانگیز است. مقدار زیاد چربی به طور بالقوه می تواند سطح کلسترول خون فرد را افزایش دهد، باعث مشکلات گوارشی و وضعیتی به نام کبد چرب شود.

بهترین رژیم غذایی سال 2021

رژیم مدیترانه ای به عنوان شماره 1 بهترین رژیم غذایی کلی برای سلامتی توسط US News and World Report رتبه بندی شده است. ایده این است که از سبک زندگی و عادات غذایی افرادی که در منطقه مدیترانه زندگی می کنند پیروی کنیم. رژیم کلی این است که بیشتر میوه ها و سبزیجات تازه، حبوبات، آجیل، غلات کامل و غذاهای دریایی مصرف کنید. گوشت قرمز، غذاهای حاوی چربی های اشباع شده و قندهای ساده کمتر مصرف می شوند. تحقیقات زیادی در مورد این شیوه زندگی انجام شده است. افرادی که این گونه غذا می خورند، کمتر دچار بیماری قلبی، دیابت و سرطان می شوند. همچنین پیوندهایی با کاهش احتمال افسردگی و زوال عقل وجود دارد.

راهنمای شما برای غذاهای دریایی سالم و اینکه چرا باید بیشتر بخورید

پرفروش ترین وسایل آشپزی در سال 2020

برترین عادات سالم غذایی : بیشتر آمریکایی ها در سال 2020 بیش از هر زمان دیگری وقت خود را صرف پخت و پز در خانه کردند. طبق گفته آمازون، پرفروش ترین لوازم آشپزخانه وافل ساز بود. تکان دهنده، اما واقعی است. لوازم آشپزخانه برتر بعدی قابلمه های فوری و سرخ کن های هوا بودند. هر دو دستگاه فوق‌العاده هستند و می‌توانند غذاهایی سریع و آسان با چربی کم درست کنند. دیگ فوری یک زودپز برقی است که می تواند حبوبات خشک را در عرض چند دقیقه یا برنج قهوه ای سبوس دار را در نصف زمانی که روی اجاق می گذارد بپزد. این دستگاه می تواند به افراد کمک کند به راحتی از رژیم غذایی مدیترانه ای پیروی کنند. سرخ کن های هوا غذاهای ترد را بدون نیاز به سرخ کردن عمیق می پزند و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف کالری می شوند.

روندهای رژیم غذایی جدید برای سال 2021

با ادامه تحقیقات در این زمینه، خوردن برای میکروبیوم روده توجه بیشتری را به خود جلب می کند. میکروبیوم روده شما به باکتری هایی اشاره دارد که در روده شما زندگی می کنند. دانشمندان در حال کشف اهمیت تغذیه این موجودات کوچک هستند. خوردن برای کمک به رشد باکتری های خوب اعتبار زیادی دارد. نشان داده شده است که این به کاهش وزن، پیشگیری یا تثبیت دیابت و حتی سلامت مغز کمک می کند. مهمترین بخش غذا خوردن برای روده شما افزایش فیبر میوه ها، سبزیجات، حبوبات و غلات کامل است. غذای اصلی این است که غذاهای مختلف بخورید تا به تنوع جمعیت روده شما کمک کند. همچنین مصرف کمتر گوشت قرمز، قندهای ساده و الکل بسیار مهم است.

نکاتی برای پیدا کردن برنامه غذایی کامل خود

برترین عادات سالم غذایی : هنگام جستجو در اینترنت، اطلاعات زیادی وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها از بین ببرید، که پیدا کردن بهترین چیز برای شما دشوار است. اگر سؤالی دارید یا راهنمایی می‌خواهید، UC Davis Health متخصصین بسیاری را در اختیار دارد که به شما کمک کنند. از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود برای معرفی بخواهید.

UC Davis Health همچنین بسیاری از کلاس های رایگان آموزش بهداشت را در موضوعات مختلف از جمله مدیریت وزن، دیابت، سلامت قلب و موارد دیگر ارائه می دهد. این کلاس ها به صورت مجازی برای شما در دسترس هستند تا در راحتی در خانه خود شرکت کنید. برخی از کلاس های گروهی کوچک حضوری نیز موجود است. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان : این تخم‌مرغ‌های وگان...
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی : این توفوی ابریشمی را به عنوان...
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد : توفوی پخته ترد ما را امتحان...