وبلاگ

نکاتی برای کاهش وزن سالم

نکاتی برای کاهش وزن سالم : برای بسیاری از ما “رژیم غذایی” یک کلمه چهار حرفی است که به معنای “شکنجه”، “محرومیت” و “موقت” است. رژیم های محبوبی که به شما قول می دهند “در حالی که تمام غذاهایی که دوست دارید به سرعت وزن کم می کنید” فوق العاده به نظر می رسد. و در حالی که این رژیم‌ها در ابتدا می‌توانند کارساز باشند، اغلب مملو از قوانینی هستند که زندگی طولانی‌مدت با آنها چالش‌برانگیز است. آنها همچنین تمایل دارند مردم را به حذف کل گروه های غذایی تشویق کنند. این می تواند منجر به سوءتغذیه و احساس شکست در صورت خوردن آن “غذای ممنوعه” شود.

واقعیت این است که اگر ذهن خود را از رژیم غذایی دور کنیم و برای یک سبک زندگی سالم به سمت غذا خوردن تغییر دهیم، می‌توانیم به وزن سالم برسیم. ملیندا گونگ، متخصص تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا دیویس، سه نکته برای کمک به رسیدن به وزن سالم و حفظ آن در سال جدید به شما ارائه می دهد.

1. کاهش وزن آهسته و پیوسته برنده مسابقه است
بسیاری از ما می خواهیم به سرعت وزن زیادی از دست بدهیم، اما مهم است که بدانیم کاهش وزن سالم می تواند زمان بر باشد. کاهش وزن خیلی سریع یا محروم کردن بدن از کالری مورد نیاز در واقع می تواند منجر به بازیابی وزن شود.

نکاتی برای کاهش وزن سالم

مطالعات متعدد نشان می دهد که کاهش وزن کم 5 تا 10 درصد در مدت زمان طولانی تر برای سلامت کلی شما بهتر است. (این برای فردی که 200 پوند وزن دارد 10 تا 20 پوند کاهش وزن خواهد بود.)

2. تغییرات کوچک در غذا خوردن منجر به پاداش های بزرگ می شود
کاهش وزن با کاهش 500 کالری دریافتی غذا و نوشیدنی در روز شروع می شود. این به طور بالقوه می تواند به شما کمک کند تا 1 پوند در هفته وزن کم کنید.

خوردن 500 کالری کمتر در روز می تواند با ایجاد تغییرات کوچک در انتخاب های غذایی خود انجام شود. بهترین مکان برای شروع با نوشیدنی هایتان است. با نوشیدن آب به جای یک 12 اونس. آب یا نوشابه، روزانه 150 تا 200 کالری ذخیره خواهید کرد.

ایده دیگر این است که کمتر غذاهای سرخ شده بخورید که چربی های پنهان زیادی دارند. به عنوان مثال، اگر یک سیب زمینی پخته را به جای سیب زمینی سرخ کرده انتخاب کنید، می توانید حدود 250 کالری ذخیره کنید.

با چند تغییر کوچک می توانید به راحتی 500 کالری بدون مصرف غذای کمتر ذخیره کنید.

3. هر روز کمی در حال حرکت بمانید
نکاتی برای کاهش وزن سالم : مطالعات متعدد نشان می دهد که حرکت بیشتر بدن منجر به کاهش وزن طولانی مدت می شود. ثبت ملی کنترل وزن نشان می دهد افرادی که وزن خود را کاهش داده و آن را حفظ کرده اند، سطح فعالیت بدنی خود را افزایش داده اند.

به طور متوسط، افراد باید حدود 1 ساعت یا بیشتر در روز حرکت کنند. این لزوماً نیازی به ۱ ساعت رفتن به باشگاه ندارد، اما در عوض راه‌های دیگری را برای حرکت در نظر می‌گیرد. راه‌هایی برای اضافه کردن ورزش‌هایی پیدا کنید، مانند پیاده‌روی روزانه به صندوق پست، دوچرخه‌سواری برای انجام کارهای کوچک، یا پیاده‌روی به خانه دوست نزدیک به‌جای رانندگی. (منبع)

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان : این تخم‌مرغ‌های وگان...
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی : این توفوی ابریشمی را به عنوان...
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد : توفوی پخته ترد ما را امتحان...