وبلاگ

سس باربیکیو شیرین و تند

سس باربیکیو شیرین و تندسس باربیکیو شیرین و تند : این سس باربیکیو خانگی بهتر از هر چیزی است که می توانید در فروشگاه بخرید! این غذا با مواد اصلی مانند سس کچاپ، شکر قهوه ای و سرکه سیب درست می شود و در عرض 15 دقیقه آماده می شود. طعم های شیرین و دودی دهان شما را آب می کند و با مرغ، دنده یا حتی توفو عالی است.

افکار زیادی در مورد اینکه چه چیزی بهترین سس bbq را می سازد وجود دارد. سبک های منطقه ای بسیار خوشمزه ای وجود دارد. من اینجا نیستم که به شما بگویم یک راه بهترین است زیرا ما همه آنها را دوست داریم. من به اندازه سس های شیرین و تند کانزاس سیتی از حفر یک سس سرکه ای به سبک کارولینای شمالی خوشحالم. و من را با نسخه خردل تند کارولینای جنوبی شروع نکنید. همه آنها سزاوار جایگاهی روی میز هستند.

من عاشق این سس باربیکیو خانگی سریع هستم که تلاقی بین سبک کانزاس سیتی و ممفیس است. کمی ضخیم تر از سبک ممفیس است، اما به شیرینی سبک کانزاس سیتی نیست. پایه ای از سس کچاپ، سرکه و شکر قهوه ای دارد اما خیلی شیرین نیست! این جایگزینی عالی برای آن بطری ها در فروشگاه مواد غذایی است. بنابراین از خرید سس های فروشگاهی خودداری کنید و سعی کنید به جای آن این سس آسان bbq را درست کنید! امتیاز، این سس به راحتی وگان ساخته می شود. نکات ما را در زیر ببینید!

این دستور غذا بخشی از سری سرآشپز ما است که در آن دستور العمل هایی را از دوست و سرآشپز مشهورمان، ریچارد هاتاوی به اشتراک می گذاریم. ما از ریچارد خواستیم سس باربیکیو درست کند که بهتر از هر چیزی در فروشگاه باشد، و فکر می کنیم که او آن را از پارک بیرون انداخت! ما واقعاً آن را دوست داریم و امیدواریم شما هم دوست داشته باشید.

چگونه خودتان سس باربیکیو درست کنید

اگر می توانید مواد را به یک قابلمه اضافه کنید، می توانید این سس کباب پز آسان را درست کنید. وقتی درست شد، آن را روی این دنده‌های استخوانی ریخته امتحان کنید یا آن را در گوشت خوک کشیده‌مان هم بزنید (شگفت‌انگیز!). دستور پخت دقیق در زیر آمده است، اما در اینجا توضیح مختصری در مورد نحوه تهیه آن وجود دارد:

سس کچاپ پایه ما است، اگر دوست دارید می توانید از سس کچاپ خانگی استفاده کنید، اما این سس با اکثر مارک های فروشگاهی به زیبایی کار می کند. ما متوجه شده ایم که گزینه های ارگانیک یا طبیعی ضخیم تر هستند و بدون شربت ذرت با فروکتوز بالا ساخته می شوند.

آخرین عطر و طعم از سس Worcestershire یا Pickapepper به دست می آید. آنها هر دو چاشنی های غنی از اومامی هستند که به عنوان چاشنی در سوپ ها، خورش ها و سس ها استفاده می شوند.

 

سس Worcestershire در مقابل سس Pickapepper

پیکاپ فلفل کمی نازک تر، کمی شیرین تر و معطر تر از ورسسترشایر خوش طعم تر است. با این حال، در بیشتر شرایط، آنها قابل تعویض هستند. به عنوان یک امتیاز، سس پیکاپپا به طور طبیعی گیاهی است، بنابراین اگر می خواهید سس باربیکیو گیاهی درست کنید، از سس پیکاپپر استفاده کنید.

برای تهیه سس، به سادگی همه چیز را در یک قابلمه با همزن بزنید تا حباب بزند. وقتی حباب زد، حرارت را کم کنید و هشت دقیقه بپوشانید. سپس درب سس را باز کنید و آن را به شیشه ها منتقل کنید تا برای وعده غذایی بعدی شما آماده شود.

سس باربیکیو شیرین و تند
آماده سازی 5 دقیقه پخت و پز 10 دقیقه در مجموع 15 دقیقه
اگر می توانید مواد را به یک قابلمه اضافه کنید، می توانید این سس کباب پز آسان را درست کنید. این دستور غذا بخشی از سری سرآشپز ما است که در آن دستور العمل هایی را از دوست و سرآشپز مشهورمان، ریچارد هاتاوی به اشتراک می گذاریم. ما از ریچارد خواستیم سس باربیکیو درست کند که بهتر از هر چیزی در فروشگاه باشد، و فکر می کنیم که او آن را از پارک بیرون انداخت! ما واقعاً آن را دوست داریم و امیدواریم شما هم دوست داشته باشید.

کمی کمتر از 3 فنجان (700 میلی لیتر) درست می کند.

شما نیاز خواهید داشت به:

1 ½ فنجان (390 گرم) سس کچاپ، به یادداشت ها مراجعه کنید

5 قاشق غذاخوری (57 گرم) شکر قهوه ای روشن بسته بندی شده

1 قاشق غذاخوری ملاس

1 (6 اونس) قوطی آب آناناس، 3/4 فنجان، به دنبال آب 100٪ بدون شکر باشید.

2 قاشق غذاخوری پیکاپپر یا سس Worcestershire، به یادداشت ها مراجعه کنید

2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

1 قاشق غذاخوری به اضافه 1/4 قاشق چایخوری پاپریکا دودی

2 قاشق چایخوری پودر خردل، مانند کلمن، به یادداشت ها مراجعه کنید

1 ½ قاشق چایخوری پودر سیر

1 قاشق چایخوری پودر پیاز

1/8 قاشق چایخوری زردچوبه آسیاب شده

1 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده

1/4 قاشق چایخوری نمک دریای ریز

1/4 قاشق چایخوری فلفل حلب یا فلفل هندی، اختیاری برای حرارت

جهت ها

تمام مواد را در یک قابلمه متوسط روی حرارت متوسط رو به پایین هم بزنید. در حالی که سس را روی حرارت می گذارید به هم زدن ادامه دهید. از آنجایی که قابلمه روی حرارت کمتر است، این کار چند دقیقه طول می کشد، اما کم نگه داشتن حرارت از سوختن قندهای سس جلوگیری می کند.

وقتی سس حباب زد، درب قابلمه را بپوشانید و حرارت را تا کمترین شعله یا حرارت کم کنید. سس را به مدت 8 دقیقه ببندید. به شیشه ها منتقل کنید و بگذارید خنک شود. تا یک ماه در یخچال نگهداری شود.

سس باربیکیو خانگی در ابتدا طعم شیرین و سرکه ای بیشتری دارد. اما بعد از سرد شدن، طعم ها کمی ملایم می شود و سس یکی می شود. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...