وبلاگ

طرز تهیه آب مرغ فوق العاده ساده

طرز تهیه آب مرغ فوق العاده ساده :

طرز تهیه آب مرغ فوق العاده ساده : این دستور پخت آسان آب مرغ فقط پنج ماده دارد (به اضافه نمک و آب)، با یک مرغ کامل شروع می شود و برخی از بهترین آب مرغ را که در آشپزخانه خود درست کرده ایم، می سازد. طعم این آبگوشت خانگی شبیه مرغ خالص است. از آن در هر دستور غذایی که نیاز به آبگوشت یا آبگوشت دارد استفاده کنید. لذت بخش است به دستور پخت آب مرغ خانگی بروید

اگر مدتی است که ما را دنبال می‌کنید، ممکن است دستور تهیه آب مرغ را دیده باشید. ما هنوز آن را دوست داریم، اما سخت برای این آب مرغ آسان افتاده ایم. در اینجا به چند دلیل اشاره میکنیم:

فقط به پنج ماده به اضافه نمک و آب نیاز دارد.

تولید از ابتدا تا انتها کمتر از دو ساعت طول می کشد (اکثر سهام حدود چهار ساعت طول می کشد).
با یک مرغ کامل شروع می شود، بنابراین یک آبگوشت باورنکردنی و یک مرغ کامل پخته شده در پایان دریافت می کنید.
آب گوشت کاملاً در مورد مرغ است – بدون هویج یا سبزی اضافی، فقط مرغ خالص. بنابراین تقریباً در هر سوپی که می توانید تصور کنید دوست داشتنی است.
تاکنون از این آب مرغ برای تهیه سوپ پیاز فرانسوی، سوپ سیب زمینی و تره فرنگی و سوپ رشته فرنگی استفاده کرده ایم. در همه موارد، ما عاشق سادگی این آبگوشت در مقایسه با سهام های پیچیده تر هستیم.

طرز تهیه آب مرغ فوق العاده ساده

ما همچنین از کل مرغ سوخاری که پس از درست کردن آن لذت می بریم اهمیتی نمی دهیم. مرغ آبدار و لطیف می شود زیرا کمی بیش از یک ساعت (3 ساعت کمتر از مایه ما) می جوشد. این یک جایزه فوق العاده است!

من عاشق طعم لطیف و مرغوب این آبگوشت هستم. با تشکر از مرغ کامل، تمام طعمی که شما میل می کنید مرغ است، نه سایر گیاهان یا سبزیجات. من نمی گویم که آبگوشت ها و آبگوشت های تهیه شده با مواد دیگری مانند پیاز، هویج و کرفس عالی نیستند، اما من سخت به سادگی این نسخه را خورده ام.

طرز تهیه آب مرغ از ابتدا
این یکی از ساده ترین آبگوشت هایی است که ما درست کرده ایم. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

یک مرغ کامل
دانه فلفل
آویشن تازه
حبه های سیر
یک برگ بو
خودشه! همه چیز را با آب سرد در قابلمه می پوشانیم و کمی بیشتر از یک ساعت می پزیم. طعم آبگوشت شبیه مرغ خالص است. از آن در هر دستور غذایی که نیاز به آبگوشت یا آبگوشت دارد استفاده کنید. لذت بخش است

این دستور غذا بخشی از سری سرآشپز ما است که در آن دستور العمل هایی را از دوست و سرآشپز مشهورمان، ریچارد هاتاوی به اشتراک می گذاریم. ریچارد این آب مرغ ساده را با ما به اشتراک گذاشت و ما می دانستیم که باید آن را با شما به اشتراک بگذاریم. ما واقعاً آن را دوست داریم و امیدواریم شما هم دوست داشته باشید.

برای تهیه آبگوشت، یک مرغ کامل را به سمت پایین در قابلمه می چینیم و سپس حبه سیر، دانه فلفل، آویشن تازه، یک برگ بو و کمی نمک اضافه می کنیم. در نهایت به سختی روی آن را با آب سرد می پوشانیم.

آب مرغ فوق العاده ساده

آماده سازی 10 دقیقه پخت و پز 1 ساعت 30 دقیقه در مجموع 1 ساعت و 40 دقیقه

این دستور پخت آسان آب مرغ فقط پنج ماده دارد (به اضافه نمک و آب)، با یک مرغ کامل شروع می شود و برخی از بهترین آب مرغ را که در آشپزخانه خود درست کرده ایم، می سازد. طعم آبگوشت شبیه مرغ خالص است. از آن در هر دستور غذایی که نیاز به آبگوشت یا آبگوشت دارد استفاده کنید. لذت بخش است

این آبگوشت تا 4 روز در یخچال و تا 3 ماه در فریزر نگهداری می شود.

2 لیوان (8 فنجان) درست می کند
شما نیاز خواهید داشت
1 مرغ کامل، 4 تا 5 پوند

5 دانه فلفل کامل

4 شاخه آویشن تازه

2 حبه سیر، له شده

1 برگ بو

1/4 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب، به علاوه بیشتر برای طعم دادن

آب سرد

جهت ها

مرغ را کامل، سمت سینه به سمت پایین، در قابلمه‌ای قرار دهید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا مرغ مناسب باشد – ما از فر هلندی 5 و نیم لیتری خود استفاده می‌کنیم.

دانه های فلفل، آویشن، حبه سیر، برگ بو و 1/4 قاشق چایخوری نمک را اضافه کنید. به سختی روی مرغ را با آب سرد بپوشانید – بسته به قابلمه شما به 7 تا 9 فنجان نیاز دارید.

به جوش بیاورید و آن را کم کنید تا بجوشد. از یک کفگیر مشبک یا قاشق شکاف دار برای پاک کردن هر کفی که روی سطح شناور است استفاده کنید.

به مدت 1 ساعت و 15 دقیقه با حرارت ملایم و با درب بپزید.

برای انتقال مرغ به بشقاب، از انبر یا دو عدد چاپستیک که زیر بال ها قرار گرفته اند استفاده کنید. اجازه دهید مرغ خنک شود و آن را برای غذای دیگری ذخیره کنید.

مایه کیک را از یک صافی توری ریز بیندازید و به شیشه های یک لیتری منتقل کنید. بلافاصله استفاده کنید یا برای بعد ذخیره کنید. توجه داشته باشید که این آبگوشت در ابتدا ممکن است طعم ملایمی داشته باشد، به نظر من بعد از کمی خنک شدن در یخچال طعم آن بهتر می شود. گزینه دیگر این است که به جوشیدن آبگوشت ادامه دهید تا طعم آن کاهش یابد.

تا چهار روز در یخچال یا تا سه ماه در یخچال قرار دهید. پس از سرد شدن آب، چربی به سطح می‌آید. ما معمولاً این را می گذاریم، اما می توانید چربی را ذخیره کنید و مانند روغن یا کره در غذاهای دیگر استفاده کنید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...