وبلاگ

خامه نارگیل فرم گرفته

خامه نارگیل فرم گرفته : خامه فرم گرفته نارگیل یک جایگزین خوشمزه و بدون لبنیات برای خامه فرم گرفته سنتی است. با میوه، پای، کیک و سایر دسرها باورنکردنی است. در اینجا بهترین نکات ما برای درست کردن خامه وگان مورد علاقه ما است که برای روزها ماندگاری دارد!

خامه فرم گرفته نارگیل چیست؟

خامه فرم گرفته نارگیل غیر لبنی یک جایگزین گیاهی برای خامه فرم گرفته سنتی است. به جای استفاده از خامه فرم گرفته، از شیر نارگیل کنسرو شده پر چرب یا خامه نارگیل استفاده می کنیم. این دستور برای یک هفته یا بیشتر در یخچال ماندگاری دارد، بدون لبنیات و گیاهخوار است.

طرز تهیه خامه فرم گرفته نارگیل

مدتی طول کشید تا سوار واگن خامه فرم گرفته نارگیل شوم، اما اکنون در آن هستم. من عاشق هستم (از طرف کسی که خامه فرم گرفته سنتی را دوست دارد). در اینجا طرز تهیه خامه فرم گرفته غیر لبنی با استفاده از شیر نارگیل آورده شده است:

یک قوطی شیر نارگیل یا کرم نارگیل با کیفیت خوب را یک شب در یخچال بگذارید. (مارک های مورد علاقه ما برای کنسرو شیر نارگیل در زیر آمده است.) سرد کردن قوطی شیر نارگیل، خامه نارگیل را سفت می کند و خامه را از مایع اضافی موجود در قوطی جدا می کند که می تواند باعث از بین رفتن یا رقیق شدن خامه فرم گرفته ما شود.
کرم نارگیل سفت شده را از قوطی سرد شده خارج کنید. به یاد داشته باشید که ما مایع را در پایین نمی خواهیم. می توانید از آن برای دستور العمل دیگری مانند اسموتی استفاده کنید یا آن را به بلغور جو دوسر خود اضافه کنید.
از همزن دستی یا همزن استفاده کنید تا کرم نارگیل سفت شده را بزنید تا سبک و پفکی شود.
با یک شیرین کننده – من شربت افرا را دوست دارم – و کمی وانیل مخلوط کنید. هر دو اختیاری هستند.
بلافاصله استفاده کنید یا تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید! در یخچال کمی سفت می شود.

نکات ما برای بهترین خامه نارگیل

از شیر نارگیل پر چرب یا کرم نارگیل استفاده کنید. بطری های یخچال دار شیر نارگیل و شیر نارگیل کم چرب یا “سبک” در این دستور العمل کارایی ندارند.

از شیر نارگیل یا کرم نارگیل مارک باکیفیت استفاده کنید. در اینجا توصیه های ما وجود دارد:

کلاسیک شیر نارگیل شیرین نشده بومی فارست
شیر نارگیل ارگانیک 365 Whole Foods
Arroy-D
کرم نارگیل ساوی
کرم نارگیل O Organics
مارک های دیگر شیر نارگیل پرچرب باید در دستور العمل زیر کار کنند، به خصوص اگر برای یک یا دو روز وقت بگذارید و قوطی را خنک کنید. بسته به برندی که در دست دارید، ممکن است خامه نارگیل تا مایع بیشتری را در قوطی پیدا کنید. هنگام برداشتن خامه سفت شده مراقب باشید و مایع ته قوطی را برای ظروف دیگر ذخیره کنید.

خامه نارگیل فرم گرفته

قوطی های شیر نارگیل/کرم نارگیل خود را یک شب در یخچال (یا بیشتر) خنک کنید. می‌دانم که آزاردهنده است، اما سرد کردن قوطی‌ها در یک شب برای موفقیت بسیار مهم است. در حالی که یک فریزر قوطی‌ها را سریع‌تر سرد می‌کند، اما همچنان متوجه می‌شویم که سرد کردن یک شبه در یخچال برای جدا کردن کرم نارگیل از شیر/آب موجود در قوطی بهتر است. من یک قوطی خامه نارگیل در پشت یخچالم نگه می‌دارم تا هر زمان که بخواهم خامه وگان را درست کنم. (منبع)

خامه فرم گرفته نارگیل وگان آسان
PREP 8 ساعت 15 دقیقه در مجموع 8 ساعت 15 دقیقه
خامه فرم گرفته نارگیل یک جایگزین بدون لبنیات برای خامه فرم گرفته سنتی است. به جای استفاده از خامه فرم گرفته، از شیر نارگیل کنسرو شده پر چرب یا خامه نارگیل استفاده می کنیم. خامه فرم گرفته نارگیل بدون لبنیات و وگان است. برای همه نکات ما در مورد ساخت آن، از جمله مارک های شیر نارگیل و کرم نارگیل که برای موفقیت توصیه می کنیم، به مقاله نگاه کنید.

4 وعده، حدود 1 فنجان درست می کند
شما نیاز خواهید داشت
1 (14 اونس) قوطی شیر نارگیل پر چرب یا خامه نارگیل، سرد شده به مدت 1-2 روز. نکات زیر را برای توصیه های برند ببینید

1/2 قاشق غذاخوری تا 3 قاشق غذاخوری پودر قند یا شربت افرا؛ یادداشت ها را ببینید

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل، اختیاری

کوچکترین نمک دریایی خوب، اختیاری

جهت ها

شیر نارگیل یا کرم نارگیل خود را حداقل 8 ساعت و ترجیحا بیشتر در یخچال بگذارید. هرچه قوطی بیشتر در یخچال بماند، خامه نارگیل بیشتر سفت می‌شود و از مایع داخل قوطی جدا می‌شود و باعث می‌شود که خامه نارگیل ضد شکستگی بیشتری داشته باشد. قوطی را تکان ندهید تا کرم و مایع از هم جدا بمانند.

خامه فرم گرفته را درست کنید

هنگامی که آماده درست کردن خامه نارگیل هستید، یک کاسه بزرگ همزن را به مدت 5 تا 10 دقیقه در یخچال قرار دهید و همزن دستی یا همزن را آماده کنید.

بدون واژگونی یا تکان دادن قوطی، شیر نارگیل/کرم نارگیل را از یخچال خارج کرده و درب آن را باز کنید.

کرم نارگیل سفید خامه ای سفت شده را با احتیاط روی آن بریزید و آن را در کاسه همزن سرد قرار دهید. مایع آبکی را در ته قوطی بگذارید. از این مایع برای اسموتی، بلغور جو دوسر یا اضافه کردن به چای استفاده کنید.

خامه نارگیل را 30 ثانیه تا یک دقیقه یا تا زمانی که کرم رنگ شود هم بزنید و سپس پودر قند (من با یک قاشق غذاخوری شروع می کنم) وانیل و نمک را اضافه کنید. حدود یک دقیقه هم بزنید تا پف کند و یکدست شود. طعم و شیرینی را در صورت نیاز تنظیم کنید. توجه داشته باشید، اگر شربت افرا را ترجیح می دهید، خامه نارگیل کمی سفت می شود (چون مایع است) – من از 1/2 تا 1 قاشق غذاخوری استفاده می کنم.

بلافاصله میل کنید یا تا دو هفته در یخچال بگذارید. هر چه مدت طولانی تری سرد شود در یخچال سفت می شود اما وقتی چند دقیقه در دمای اتاق بماند نرم می شود.

اگر شیر نارگیل شما هرگز سفت نشد، حتی اگر آن را سرد کرده باشید، قوطی شیر نارگیل ممکن است محتوای چربی مناسبی نداشته باشد (این تقصیر شما نیست، فقط گاهی اوقات اتفاق می افتد). به عنوان آخرین راه حل، آرد تاپیوکا می تواند به غلیظ شدن آن در هنگام هم زدن شیر نارگیل با سایر مواد کمک کند. با یک قاشق غذاخوری شروع کنید و از آنجا بروید.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...