وبلاگ

طرز تهیه ریزوتو قارچ خامه ای

طرز تهیه ریزوتو قارچ خامه ای : این ریزوتو قارچ لوکس و خامه ای مناسب برای دو نفر یا برای میهمانی شام بعدی شماست. درست کردن آن آسان است و می توان آن را به دلخواه با انواع مختلف قارچ و استاک سفارشی کرد (برای تهیه این گیاهی از آب سبزیجات استفاده کنید).

ریزوتو کار عشقی است، به همین دلیل است که ما آن را بسیار دوست داریم. این دستور پخت ریزوتو یک معامله “همه چیز را در ماهیتابه بیندازید و راه بروید” نیست. در عوض، شما باید درگیر باشید. هر وقت ریزوتو درست می‌کنیم، تقریباً همیشه یک لیوان شراب در دست داریم، موسیقی پخش می‌شود و دو صندلی به فر نزدیک می‌شوند. چت می کنیم، هم می زنیم، مایه کیک اضافه می کنیم و تکرار می کنیم تا ریزوتو ما آماده شود.

طرز تهیه ریزوتو قارچ خامه ای

با درست کردن مایه قارچی شروع کنید. ساده است: ساقه‌های قارچ، آویشن و یک برگ بو را به انباری یا خانگی اضافه کنید. ما دوست داریم از این آب مرغ خانگی یا آبگوشت سبزیجات (گیاهی) خود به عنوان پایه خود استفاده کنیم. چند قاشق از چاشنی پودر قارچ ضروری ما نیز ایده بدی نیست!

دم کردن آب با قارچ

بعد مقداری سس سویا می آید – عجیب به نظر می رسد، اما وقتی آن را کنار گذاشتیم، غنای خاصی به ما اضافه می کند. بعد از 30 دقیقه آب پز، مایه را صاف کرده و ریزوتو را درست کنید.

ادویه ریزوتو را با سس سویا چاشنی کنید

قارچ و پیاز خلال شده را در مقداری کره بپزید. وقتی نرم شدند و شروع به قهوه ای شدن کردند، برنج آربوریو را اضافه کنید. برنج را دور تابه بریزید و اجازه دهید در کره برشته شود.

طرز تهیه ریزوتو قارچ خامه ای

طرز تهیه ریزوتو قارچ خامه ای

 

ریزوتوی قارچ فوق العاده خامه ای

طرز تهیه ریزوتو قارچ خامه ایدر آن روزگاری که برای بتی کراکر مشارکت داشتیم. ما این دستور را با آنها به اشتراک گذاشتیم. ما آن را خیلی دوست داشتیم که مجبور شدیم نسخه اقتباسی آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

دستور غذا به روز شد، در ابتدا در دسامبر 2011 ارسال شد. از زمان ارسال این در سال 2011، ما دستور پخت را بهینه سازی کردیم تا واضح تر باشد. – آدام و جوآنریزوتوی قارچ فوق العاده خامه ای

آماده سازی 30 دقیقه پخت و پز 40 دقیقه در مجموع 1 ساعت و 10 دقیقه

این ریزوتو قارچ لوکس و خامه ای شامی مناسب برای دو نفر یا برای میهمانی شام بعدی شماست. درست کردن آن آسان است و می توان آن را به دلخواه با انواع مختلف قارچ و استاک سفارشی کرد (برای تهیه این گیاهی از آب سبزیجات استفاده کنید).

برای قارچ‌های وحشی، آن‌ها را (در صورت لزوم) تمیز کنید و قارچ‌های ضخیم‌تر را به قطعات کوچک‌تر برش دهید. قارچ های وحشی کوچکتر را می توان به صورت کامل رها کرد.

شما نیاز خواهید داشت به :

ریزوتو

4 قاشق غذاخوری کره

2 فنجان قارچ تازه مانند پورتوبلو یا کرمی، تمیز شده

8 فنجان آب مرغ یا آب سبزیجات

2 شاخه آویشن تازه

1 برگ بو

1 قاشق غذاخوری سس سویا

1 پیاز متوسط، ریز خرد شده (حدود 1/2 فنجان)

1 ¾ فنجان برنج آربوریو ریزوتو

3/4 فنجان شراب سفید خشک

1/3 فنجان پنیر ماسکارپونه یا پنیر خامه ای

1/3 فنجان پنیر پارمیجانو-رجیانو رنده شده تازه، به علاوه بیشتر برای سرو

نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه

پودر قارچ خانگی، اختیاری

برگ مریم گلی سرخ شده

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر

12 برگ مریم گلی برای تزئین

نکات:

طرز تهیه ریزوتو قارچ خامه ای : قارچ ها را با دستمال کاغذی خشک پاک کنید. ساقه های قارچ را جدا کرده، درشت خرد کرده و کنار بگذارید. کلاهک های قارچ را به ضخامت 1/4 اینچ برش دهید. (اگر بزرگ بود، به قطعات لقمه ای برش دهید).

آب گوشت را در یک قابلمه 3 لیتری بریزید. ساقه قارچ خرد شده، آویشن، برگ بو و سس سویا را اضافه کنید. به جوش بیاورید، سپس آن را کم کنید تا بجوشد. با حرارت ملایم و بدون درب به مدت 30 دقیقه بپزید. آب را صاف کرده و ساقه، آویشن و برگ بو را دور بریزید. شما باید حدود 6 فنجان آبگوشت بخورید. اگر نه، آب یا مقدار بیشتری آب اضافه کنید.

ریزوتو را درست کنید

در یک قابلمه سنگین به عمق 3 لیتر، کره را روی حرارت متوسط رو به بالا ذوب کنید. برش های قارچ و پیاز را اضافه کنید، سپس به مدت 5 دقیقه تفت دهید. برنج را هم زده و 1 دقیقه تفت دهید. شراب را در آن بریزید، سپس بپزید تا نصف شود.

1/2 فنجان آب قارچ را اضافه کنید و روی حرارت متوسط رو به بالا بپزید و مدام هم بزنید تا برنج جذب مایع شود. این کار را تا زمانی تکرار کنید که 5 تا 5 ½ فنجان آب گوشت اضافه شود و برنج پخته شود اما کمی جویده شود.

پنیر ماسکارپونه و پنیر پارمزان رنده شده را با هم مخلوط کنید. با نمک، فلفل و 1/2 تا 1 قاشق چای خوری از چاشنی پودر قارچ ضروری ما را مزه دار کنید (در اینجا دستور العمل آسان است).

برای به پایان رساندن

برای تهیه برگ های مریم گلی سرخ شده، روغن زیتون را در یک تابه 8 اینچی روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. برگ های مریم گلی را هر بار چند تا در یک لایه اضافه کنید. 15 ثانیه سرخ کنید اما قهوه ای نکنید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی
طرز تهیه زاباگلیون توت فرنگی : طعم کلیدی در این، با...
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته
طرز تهیه بستنی نوقا و پسته : بستنی نوقا و پسته را امتحان...
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک
طرز تهیه گرانیتای تمشک : امروزه کارامل شور را در همه...
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل
طرز تهیه پاناکوتا با سس آلبالو و زنجبیل : این دستور...
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی
طرز تهیه کیک عید پاک ایتالیایی : این کیک کلمبا یک کیک...
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی
طرز تهیه کیک ریکوتا سیسیلی : این کیک ریکوتا سیسیلی...
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته
طرز تهیه نئوپلیتان گیلاس و پسته : این نئوپولیتن گیلاس...
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی ​
طرز تهیه کیک لیمویی ایتالیایی  : کیک لیموی ایتالیایی...
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی
طرز تهیه تورته فندقی و شکلاتی ایتالیایی : این دستور...
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی
طرز تهیه مرنگ شکلاتی و فندقی ایتالیایی :مراحل تهیه...