وبلاگ

طرز تهیه تارت کدو تنبل

طرز تهیه تارت کدو تنبل : طرز تهیه پای کدو حلوایی کلاسیک و بی مزه از ابتدا. این روش مورد علاقه ما برای تهیه پای کدو حلوایی است. این هم آسان است!

آن را ساده می‌خوریم یا در صورت احساس تندی، با یک حبه خامه نرم می‌خوریم. فیلینگ پای خامه ای، غنی است و شیرینی کافی برای متعادل کردن مقداری ادویه از دارچین، زنجبیل و میخک دارد. می توانید به راحتی در پایان شام به سراغ یک برش اضافی بروید. به کسی نگو، اما ما حتی برای صبحانه چند لقمه دزدیده ایم.

تهیه این پای کدو تنبل از ابتدا آسان است – ما فکر می کنیم یکی از ساده ترین (و خوشمزه ترین) پای هایی است که می توانید در خانه درست کنید.

این فیلینگ در عرض چند دقیقه با هم ترکیب می شود و از پوره کدو تنبل، تخم مرغ، خامه، شکر و ادویه های پاییزی درست می شود. همه چیز را با هم مخلوط کرده و در پوسته پای ریخته می شود. در این پای می توانید از پوره کدو تنبل کنسرو شده یا خانگی استفاده کنید. وقتی از کیک کنسرو شده استفاده می‌کنیم (مخصوصاً از آنجایی که بسیار سازگار است) را دوست دارم، اما درست کردن پوره خودتان آسان است و به این معنی است که پای 100٪ خانگی است. (پاداش، شما می توانید دانه های کدو تنبل را برشته کنید. در اینجا دستور العمل آسان ما برای تخمه کدو تنبل بوداده شده است.)

ما ادویه های زیادی هم اضافه نمی کنیم – ما دوست داریم که کدو تنبل شانس درخشندگی پیدا کند. اگر عاشق پای های تندتر هستید، فقط مقدار ادویه های ذکر شده در دستور زیر را افزایش دهید.

طرز تهیه تارت کدو تنبل

طرز تهیه تارت کدو تنبل

آماده سازی 30 دقیقه پخت و پز 1 ساعت کل 1 ساعت و 30 دقیقه
این یک دستور پای کدو تنبل کلاسیک و بی مزه است. آن را ساده می‌خوریم یا در صورت احساس تندی، با یک حبه خامه نرم می‌خوریم. اینجا ادویه جات زیاد نیست. اگر پایتان تند است، دارچین و زنجبیل را کمی زیاد کنید. (از افزایش میخک خودداری می کنیم، 1/4 قاشق چایخوری کافی است).

شما نیاز خواهید داشت به :

خمیر پای سرد شده برای یک پای 9 اینچی تک کراست، دستور پخت کیک پای ما را ببینید

3 عدد تخم مرغ بزرگ

1/2 فنجان (100 گرم) شکر گرانول

1/3 فنجان (65 گرم) شکر قهوه ای روشن

1 (15 اونس) قوطی پوره کدو تنبل خالص یا 2 فنجان (440 گرم) پوره کدو تنبل تازه، دستور تهیه پوره کدو تنبل خانگی ما را ببینید

3/4 فنجان (175 میلی لیتر) خامه فرم گرفته

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1 1/2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده

1/2 قاشق چایخوری زنجبیل آسیاب شده

1/4 قاشق چایخوری میخک آسیاب شده

1/2 قاشق چایخوری نمک کوشر

طرز تهیه پای کدو

پوسته پای را آماده کنید

خمیر را طوری باز کنید که دو سانت بزرگتر از ظرف پای شما باشد. خمیر را به آرامی داخل ظرف فشار دهید تا کف و کناره‌های آن صاف شود. (مواظب باشید خمیر را کشیده و کش ندهید). خمیر را به اندازه 1/2 اینچ از لبه ظرف برش دهید.

لبه های خمیر را زیر خود تا بزنید و یک حاشیه ضخیم تر و 1/4 اینچی ایجاد کنید که روی لبه ظرف قرار می گیرد. لبه های چین دار. (می توانید این کار را در ویدیوی دستور پخت کیک پای خود مشاهده کنید). در حالی که فیلینگ پای را درست می کنید، در یخچال بگذارید.

پر کردن

تخم مرغ و هر دو شکر را با همزن بزنید تا یکدست شود. پوره کدو تنبل، خامه، وانیل، دارچین، زنجبیل، میخک و نمک را اضافه کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

پای را بپزید

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید.

پای را روی یک ورقه پخت قرار دهید. فیل کدو تنبل را داخل پوسته پای بریزید.

پای را در دمای 425 درجه به مدت 15 دقیقه بپزید. دمای فر را به 375 درجه کاهش دهید و 35 تا 45 دقیقه بپزید یا تا زمانی که یک خلال دندان یا چاقوی نازک آن را داخل پای فرو کنید، حدود 2 اینچ از لبه آن، تمیز بیرون بیاید. در طول پخت یک یا دو بار بچرخانید. اگر در حین پختن پای، رویه پوسته خیلی تیره شد، با یک نوار نازک فویل آلومینیومی بپوشانید.

برای به پایان رساندن

روی توری سیمی به مدت 2 ساعت یا تا دمای اتاق خنک شود. به هشت قسمت برش دهید و به تنهایی یا با خامه فرم گرفته سرو کنید. برای نگهداری، روی پای خنک شده را با فویل یا پلاستیک بپوشانید و تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان : این تخم‌مرغ‌های وگان...
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی : این توفوی ابریشمی را به عنوان...
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد : توفوی پخته ترد ما را امتحان...