وبلاگ

طرز تهیه سالاد خامه ای سیب زمینی

طرز تهیه سالاد خامه ای سیب زمینی : دست پایین، این دستور غذای مورد علاقه من برای سالاد سیب زمینی خامه ای است (و بسیاری از خوانندگان ما موافق هستند، فقط نظرات را بخوانید). طرز تهیه سالاد سیب زمینی خانگی خود را با یک سس کلاسیک ساده ببینید.

طرز تهیه بهترین سالاد سیب زمینی

نیازی به ترساندن نیست تهیه سالاد سیب زمینی بسیار ساده است. با چند ترفند، در کمترین زمان آن را مانند یک حرفه ای خواهید ساخت. در حالی که ما در مورد سیب زمینی صحبت می کنیم، باید بدانید که ما آنها را در اینجا دوست داریم! در اینجا چند دستور غذای مورد علاقه دیگر آورده شده است: پوره سیب زمینی ما، این سیب زمینی سرخ شده آسان پخته شده، و سیب زمینی برشته دودی ما با سس غوطه وری الهام گرفته از این دستور غذا!

بهترین سیب زمینی برای استفاده

سیب زمینی های کوچک، مومی شکل و با پوست نازک برای سالاد سیب زمینی بهترین هستند. سیب زمینی های کوچک زرد، سفید یا قرمز عالی هستند (سیب زمینی های انگشتی هم کار می کنند). آنها زودپز هستند و از آنجایی که قبلاً کوچک هستند، نیازی به خرد کردن آنها قبل از پختن آنها نیست.

سیب زمینی ها را کامل بگذارید. سیب زمینی کامل پخته شده طعم و شیرینی طبیعی خود را بیشتر حفظ می کند. ما همچنین نسبت به بافت سیب زمینی زمانی که کامل پخته می شود در مقایسه با خرد شده، بی تفاوت هستیم.

چگونه سیب زمینی را بپزیم

وقتی سالاد سیب زمینی درست می کنیم، سیب زمینی ها را کامل در آب نمک می پزیم. در اینجا نکات برتر ما برای انجام آن وجود دارد:

آب پخت را نمک بزنید. مهم است که مقدار زیادی نمک به آب پخت اضافه کنید. با نمک زدن آب، طعم سیب زمینی ها بیرون می آید. آنها طعم شور را نخواهند داد، فقط مانند سیب زمینی های عالی.

طرز تهیه سالاد خامه ای سیب زمینی

سالاد خامه ای سیب زمینی

آماده سازی 15 دقیقه پخت و پز 20 دقیقه در مجموع 35 دقیقه
سیب زمینی های کوچک زرد، سفید یا قرمز برای سالاد سیب زمینی بهترین هستند. سیب زمینی به این ترتیب رطوبت و شیرینی طبیعی خود را حفظ می کند. وقتی کامل پخته شد، بافت را ترجیح می‌دهیم، اما اگر سیب‌زمینی‌ها را کمی خرد کنید یا اگر سیب‌زمینی‌هایتان بزرگ هستند، می‌توانید آن را خرد کنید.

ما عاشق اضافه کردن گیاهان تازه هستیم و ترکیبی از جعفری و شوید خرد شده را دوست داریم. جعفری، شوید، پیازچه، ترخون و گشنیز همگی خوب عمل می کنند. ابتدا حدود دو قاشق غذاخوری سبزی را اضافه کنید، سپس مقدار بیشتری را به مزه اضافه کنید. شوید و ترخون قوی هستند، بنابراین ممکن است به کل 1/4 فنجان نیاز نداشته باشید.

طرز تهیه سالاد خامه ای سیب زمینی : اگر می توانید سالاد را قبل از سرو به مدت 30 دقیقه در یخچال نگهداری کنید. این زمان اضافی به ترکیب طعم ها کمک می کند و سالاد سیب زمینی بهتری را ایجاد می کند.

شما نیاز خواهید داشت به :

2 پوند سیب زمینی کوچک زرد، قرمز یا سفید

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب، شراب یا شراب برنج

1/2 فنجان خامه ترش

1/4 فنجان سس مایونز، سس مایونز خانگی را امتحان کنید

1 قاشق غذاخوری خردل زرد، خردل دیژون یا غلات کامل را جایگزین کنید

1/2 پیاز قرمز متوسط، ریز خرد شده، حدود 1/2 فنجان

3 ساقه کرفس، ریز خرد شده، حدود 1/2 فنجان

1 ترشی شوید متوسط، ریز خرد شده، حدود 1/3 فنجان

2 تخم مرغ آب پز، پوست کنده و خرد شده، اختیاری

1/4 فنجان سبزیجات تازه خرد شده مانند جعفری، شوید، پیازچه، ترخون یا گشنیز

نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه

دستورالعمل

سیب زمینی را بپزید
سیب زمینی ها را به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید و با 1 1/2 اینچ آب بپوشانید. نمک را مزه دار کنید – برای هر یک لیتر آب از یک قاشق چایخوری استفاده کنید.

آب را به جوش بیاورید، سپس آن را کم کنید تا بجوشد (جوشاندن سیب زمینی ها باعث می شود که آنها به یکدیگر برخورد کنند و از هم جدا شوند) – 15 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که به راحتی با چنگال سوراخ شود بپزید.

در همین حال، یک حمام یخ راه اندازی کنید. آب سرد را به یک کاسه متوسط پر از یخ اضافه کنید. سیب زمینی ها را آبکش کنید و سپس در حمام یخ قرار دهید. وقتی خنک شد، سیب زمینی ها را با فشار دادن به آرامی پوست آن را جدا کنید.

سیب زمینی های پوست کنده را به اندازه لقمه خرد کنید، سپس به یک کاسه بزرگ اضافه کنید. سرکه را روی سیب زمینی ها بریزید و کمی نمک بزنید.

در حین پختن سیب زمینی ها، پیازها را در یک کاسه کوچک بریزید و با آب سرد بپوشانید. 10 دقیقه صبر کنید، سپس بشویید. این مرحله به کاهش طعم خام پیاز کمک می کند.

سالاد سیب زمینی را درست کنید

خامه ترش، سس مایونز و خردل را در ظرفی هم بزنید.

مخلوط خامه ترش، پیاز شعله زدایی، کرفس، ترشی، تخم مرغ و سبزی را به سیب زمینی ها اضافه کنید. به آرامی هم بزنید تا ترکیب شوند، مراقب باشید سیب زمینی ها را زیاد له نکنید.

با نمک و فلفل مزه دار کنید. اگر وقت دارید، حداقل 30 دقیقه قبل از سرو در یخچال بگذارید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...