وبلاگ

طرز تهیه چاشنی قارچ خوشمزه

طرز تهیه چاشنی قارچ خوشمزه : این چاشنی قارچ خانگی سرشار از قارچ تازه، پیاز، مریم گلی و آویشن است که بسیار طعم‌دار و کاملاً لذیذ است. چاشنی در وسط خوش طعم و نرم است و روی آن کاملا ترد است. به طور طبیعی گیاهی است و می توانید آن را از قبل تهیه کنید.

چگونه از ابتدا چاشنی قارچ درست می کنیم

من همیشه چاشنی را دوست داشتم، اما این نسخه با قارچ، پیاز و مریم گلی به سرعت مورد علاقه من شد. آنقدر خوشمزه است که خوشحال می شوم آن را به تنهایی بخورم، بدون سس یا غذاهای دیگر.

ما از نان باکیفیت، قارچ‌های زیادی استفاده می‌کنیم که عطر و طعم عمیقی به آن اضافه می‌کنند، پیاز، سبزی‌های تازه، و سبزیجات غنی. ما معمولاً تخم‌مرغ اضافه نمی‌کنیم، اگرچه از اضافه کردن آنها خوش‌آمدید (بخش‌های تغییرات زیر را بررسی کنید).

دستور غذا ساده است و برای درست کردن قبل از موعد عالی است، که اگر این را به منوی بزرگتر اضافه کنید، مثلاً برای شکرگزاری، عالی است! در اینجا روند اساسی وجود دارد، و به یاد داشته باشید، یک ویدیوی دستور پخت سریع در بالا وجود دارد تا شما را از طریق آن راهنمایی کند:

به طور جدی چاشنی قارچ خوب است
آماده سازی 20 دقیقه پخت و پز 1 ساعت کل 1 ساعت و 20 دقیقه
این چاشنی قارچ خانگی سرشار از قارچ تازه، پیاز، مریم گلی و آویشن است که بسیار طعم‌دار و کاملاً لذیذ است. چاشنی در وسط خوش طعم و نرم است و روی آن کاملا ترد است. ما این چاشنی را گیاهی نگه می داریم و از آبگوشت سبزیجات غنی استفاده می کنیم. به نظر ما این چاشنی کاملاً خوشمزه است، اما اگر ترجیح می دهید، می توانید از آب مرغ یا بوقلمون به عنوان جایگزین استفاده کنید. کره همچنین می تواند جایگزین روغن زیتون شود و می توانید تخم مرغ ها را اضافه کنید، که بافتی متراکم تر و لطیف تر ایجاد می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تخم مرغ در چاشنی، به مقاله ما در بالا و بخش یادداشت های زیر مراجعه کنید.

برای 8 تا 10 وعده

طرز تهیه چاشنی قارچ خوشمزه

شما نیاز خواهید داشت به :

1 نان نان روستایی بزرگ به سبک نانوایی، مانند نان فرانسوی یا خمیر ترش (14 تا 16 اونس)

6 قاشق غذاخوری (90 میلی لیتر) روغن زیتون

1 پوند (450 گرم) دکمه سفید، کرمی، شیتاکه، یا قارچ وحشی (یا مخلوط)

2 فنجان پیاز زرد خرد شده (1 پیاز بزرگ)

1 1/2 فنجان کرفس خرد شده (3 ساقه کرفس بزرگ)

1 قاشق غذاخوری سیر خرد شده (3 حبه)

2 قاشق غذاخوری مریم گلی تازه ریز خرد شده یا 2 قاشق چایخوری مریم گلی خشک

1 قاشق غذاخوری برگ آویشن تازه ریز خرد شده یا 3/4 قاشق چایخوری آویشن خشک

1 قاشق غذاخوری شربت افرا خالص، به یادداشت مراجعه کنید

2 تا 3 فنجان (470 میلی لیتر تا 700 میلی لیتر) آب سبزیجات غنی یا از آب مرغ یا بوقلمون استفاده کنید.

1/4 فنجان جعفری تازه خرد شده یا 1 1/2 قاشق غذاخوری جعفری خشک

3/4 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب، به علاوه بیشتر برای طعم دادن

1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده

نان را آماده کنید

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (176 درجه سانتیگراد) گرم کنید.

نان را به مکعب های 1 اینچی برش دهید، روی یک ورقه فر لبه دار بزرگ پهن کنید و بپزید، هر چند وقت یکبار هم بزنید تا نان از بیرون خشک و سفت شود، 20 تا 25 دقیقه.

سبزیجات را بپزید

طرز تهیه چاشنی قارچ خوشمزه : در حین پختن نان، سبزیجات را آماده کرده و بپزید. قارچ ها را با دست یا با غذاساز به قطعات بسیار کوچک خرد کنید. اگر از غذاساز استفاده می‌کنید (سریع‌ترین روش)، نیمی از قارچ‌ها را در کاسه غذاساز خود قرار دهید و آنقدر بپزید تا تقریباً به قطعاتی به اندازه برنج خرد شوند. آن را به یک کاسه منتقل کنید و سپس با قارچ های باقی مانده این کار را تکرار کنید.

روغن زیتون را در یک فر بزرگ هلندی یا قابلمه عمیق روی حرارت متوسط گرم کنید و سپس قارچ ها را اضافه کنید. بپزید و مرتب هم بزنید تا مایع تبخیر شود و آنها شروع به قهوه ای شدن کنند، 5 تا 8 دقیقه.

پیاز، کرفس، سیر، مریم گلی و آویشن را با هم مخلوط کنید. حدود 5 دقیقه با هم زدن مرتب بپزید تا پیازها نرم شده و بوی شیرینی بدهد. با نمک و فلفل مزه دار کنید – با 3/4 قاشق چایخوری نمک و 1/2 قاشق چایخوری فلفل شروع کنید، مزه دار کنید و سپس از آنجا اضافه کنید. شربت افرا را هم بزنید.

قابلمه را از روی حرارت بردارید و سپس آبگوشت را داخل آن بریزید. مخلوط را یک بار دیگر بچشید و چاشنی آن را بررسی کنید. در صورت نیاز، کمی نمک بیشتری اضافه کنید. حبه های نان و نیمی از جعفری را هم بزنید. اگر بعد از اینکه نان به خوبی با مخلوط سبزیجات مخلوط شد، هنوز خشک به نظر می رسد، 1/4 فنجان آب گوشت یا بیشتر اضافه کنید تا نان مرطوب به نظر برسد، اما قبل از اینکه مایع اضافی در ته دیگ وجود داشته باشد، آن را متوقف کنید.

برای به پایان رساندن

طرز تهیه چاشنی قارچ خوشمزه : مخلوط چاشنی را به یک ظرف پخت کمی چرب شده منتقل کنید (از یک تابه مربع عمیق 8 اینچ در 8 اینچ، ظرف 9 در 13 اینچ یا مشابه استفاده کنید). با یک لایه فویل بپوشانید و سپس به مدت 30 دقیقه در فر قرار دهید. روی چاشنی را باز کنید و 10 دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که روی آن قهوه ای طلایی و روی آن ترد شود. با باقی مانده جعفری پراکنده در بالا سرو کنید. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان : این تخم‌مرغ‌های وگان...
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی : این توفوی ابریشمی را به عنوان...
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد : توفوی پخته ترد ما را امتحان...