وبلاگ

کترینگ و تهیه غذا در سعادت آباد

کترینگ و تهیه غذا در سعادت آباد : باید قبل از هر چیزی به معنای کترینگ میپردازیم. کترینگ از کلمه “کترینگ” گرفته شده است. به معنای تأمین یا مراقبت است. اشاره دارد به خدمات غذا و نوشیدنی به مشتریان و دارای رابطه عمیقی با صنعت هتل و گردشگری آنچه هست را فراهم می کند که  مورد نیاز یا مورد نیاز شخص یا مؤسسه است.

صنعت کترینگ متشکل از مشاغلی است که غذا، نوشیدنی و سایر خدمات را به مشتریان مختلف ارائه می دهند، معمولاً برای رویدادهای خاص. مشاغل صنعت پذیرایی از امور صمیمی کوچک گرفته تا رویدادهای بزرگ که شامل ارائه نه تنها خدمات غذا و نوشیدنی، بلکه ظروف غذاخوری، کتانی، پرسنل خدماتی و سایر جنبه های رویداد می شود، متفاوت است.

شرکت هایی که خدمات پذیرایی ارائه می دهند ممکن است به اندازه یک کسب و کار با چندین مکان یا به کوچکی فردی باشند که به تنهایی خدمات پذیرایی را ارائه می دهد. یک کیترینگ ممکن است بخشی از یک رستوران باشد یا کسب و کار خودش را داشته باشد. کترینگ ها ممکن است برای برخی از جنبه های خدمات پذیرایی خود از پیمانکاران مستقل استفاده کنند.

کترینگ های متفاوت

شام‌های کوچک و ضیافت‌ها برخی از انواع رویدادهایی هستند که یک کترینگ ممکن است برای آنها خدمات ارائه دهد. این رویدادها ممکن است در خانه یک فرد، یک رستوران کوچک یا یک مکان در فضای باز برگزار شود. برخی از افراد ممکن است یک کیترینگ شخصی داشته باشند که در صورت نیاز خدمات پذیرایی خصوصی را ارائه می دهد. در مواقع دیگر، ممکن است یک غذاساز به طور خاص برای پذیرایی از یک رویداد بزرگ مانند عروسی، یک گردهمایی خانوادگی یا یک رویداد شرکتی استخدام شود.

کترینگ و تهیه غذا در سعادت آباد

کترینگ شرکتی آتیسا

کترینگ و تهیه غذا در سعادت آباد : کترینگ شرکتی یکی دیگر از جنبه های صنعت پذیرایی است. این کترینگ ها در کار با جمعیت زیاد و نیازهای مشتریان شرکتی ماهر هستند. رویدادهایی مانند پیک نیک های شرکتی، جشن های تعطیلات یا مراسمی که برای سرگرمی مشتریان برگزار می شود، همه ممکن است توسط یک غذاساز شرکتی اداره شود. بسیاری از اوقات، شرکت ها با کیترینگ های خاصی قرارداد می بندند تا مدیران شرکت از سطح خدمات و حرفه ای بودن آنها مطلع شوند.

برخی از رستوران ها یک جزء پذیرایی نیز دارند. بسیاری از اوقات، افراد آنقدر از غذای رستوران لذت می برند که می خواهند همان غذا را در مراسمی که میزبانی می کنند سرو کنند. برخی از رستوران ها حتی ممکن است امکانات ضیافت جداگانه برای این منظور داشته باشند. سرور، کتانی، میز و صندلی نیز ممکن است در این نوع خدمات پذیرایی گنجانده شود.

کترینگ های مستقل اغلب با ایجاد منوهای منحصر به فرد و لذیذ و با ارائه خدمات فوق العاده نامی برای خود دست و پا می کنند. بسیاری از اوقات، مشاغل کوچک پذیرایی از پیمانکاران مستقل و خدمات خارجی برای مواردی مانند پرسنل، کتانی، میز و صندلی استفاده می کنند. سایر کترینگ ها مکان، پرسنل، کتانی و سایر مواد خود را دارند.

سفارشات شما و ارائه خدمات ما

آتیسا با ارائه و توسعه سیستم یکپارچه سفارش غذای شرکتی اولین کترینگ ارائه کننده غذای رژیمی و سازمانی آنلاین در این عرصه می باشد که کیفیت غذاهای خود را تضمین می کند. برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا و کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان : این تخم‌مرغ‌های وگان...
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی : این توفوی ابریشمی را به عنوان...
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد : توفوی پخته ترد ما را امتحان...