وبلاگ

طرز تهیه سیر تفت داده

طرز تهیه سیر تفت داده : سیر تفت داده شده یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید در فر درست کنید. ما نحوه تفت دادن سیر و روش های زیادی برای استفاده از آن را به اشتراک می گذاریم.

سیر بو داده خامه ای، شیرین و قابل پخش است. عملا رویایی است ما عاشق خوردن میخک کامل در کنار شام هستیم – این مرغ سوخاری یکی از غذاهای مورد علاقه ما است. همچنین می توانید آن را در کره له کنید و روی نان تست بمالید یا به سوپ و سس اضافه کنید. له کردن مقداری در پوره سیب زمینی نیز ضروری است.

طرز تفت دادن سیر در فر

تفت دادن سیر به طور جدی آسان است. می‌توانید فر را فقط برای برشته کردن سیر روشن کنید یا آن را در کنار چیز دیگری که به فر داغ نیاز دارد بریزید.

ما حدوداً 400 درجه فارنهایت می‌چسبیم، اما اگر چیزی در فر با دمای پایین‌تر پخته‌اید، نگران نباشید سیر همچنان خوب برشته می‌شود.

در فر 400 درجه فارنهایت، 40 تا 70 دقیقه طول می کشد تا سیر کاراملی، نرم و قابل پخش شود. اگر از فر خنک تری استفاده می کنید، ممکن است چند دقیقه بیشتر طول بکشد.

برای جلوگیری از خشک شدن سیر، آن را در بسته های کوچک با کمی نمک، فلفل و روغن زیتون تفت دهید. در عکس‌هایمان، از کاغذ روغنی و ریسمان آشپزخانه برای ساخت بسته‌ها استفاده کرده‌ایم، اما فویل نیز کار می‌کند.

وقتی مقداری در آشپزخانه داشتیم، یک تخت آویشن تازه اضافه می کنیم. به این ترتیب، وقتی سیر برشته می شود، آویشن دم می گیرد. آشپزخانه بوی باورنکردنی می دهد!

طرز تهیه سیر تفت داده

نگهداری سیر تفت داده شده

سیر تفت داده شده را می توان برای چند روز در یخچال نگهداری کرد یا برای افزایش ماندگاری، حبه های سیر تفت داده شده را بردارید، آنها را در ظرف تمیز نگهداری مواد غذایی بریزید و سپس با روغن زیتون بپوشانید. سیر و روغن زیتون را تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید (روغن قابل استفاده است).

شما همچنین می توانید سیر برشته شده را منجمد کنید – یا به صورت حبه های کامل، له شده به صورت پوره یا پوشانده شده با روغن زیتون. سیر یخ زده باید تا سه ماه دوام بیاورد.

برای دستور العمل‌های ساده‌تر، نان فوکاچیا آسان با سیر و گیاهان، سینه‌های مرغ پخته شده با سیر لیمویی و پاستا ماکارونی پارمزان کدو سبز بدون گناه را بررسی کنید.

طرز تهیه سیر تفت داده

آماده سازی 5 دقیقه پخت و پز 45 دقیقه در مجموع 50 دقیقه
سیر برشته شده را مستقیماً از حبه ها بخورید یا روی نان گرم بمالید. له کردن مقداری در کره، سس و دیپ خامه ای نیز ایده بسیار خوبی است. برای تفت دادن سیر می توانید از فویل یا کاغذ روغنی استفاده کنید. اگر از کاغذ پوستی استفاده می کنید، باید بسته ها را با ریسمان آشپزخانه محکم کنید.

شما نیاز خواهید داشت به :

سیر 3 سر کامل

3 شاخه آویشن تازه، اختیاری

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون

نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه

طرز تهیه

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

سه مربع کاغذ روغنی یا فویل به اندازه کافی برای بسته بندی هر سر سیر آماده کنید.

اگر سیر لایه‌های اضافی پوست سفید کاغذی داشت، پوست آن‌ها را جدا کنید، اما لایه‌های کافی را بگذارید تا سر سیر کنار هم بماند. 1/4 اینچ از بالای حبه ها را برش دهید تا بتوانید داخل حبه های سیر را ببینید.

برای هر سر سیر، یک ورق پوست یا فویل را روی یک میز کار قرار دهید. با شکل دادن به یک حلقه کوچک آویشن یک تخت کوچک از آویشن درست کنید. سپس یک سر سیر را به سمت بالا برش دهید. با روغن زیتون بپاشید و با مقداری نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید.

دو طرف کاغذ روغنی یا فویل را به سمت بالا و اطراف سیر بکشید تا یک بسته کوچک درست شود. در صورت استفاده از کاغذ پوست، با ریسمان آشپزخانه محکم کنید.

بسته های سیر را روی یک ورقه پخت قرار دهید. 40 تا 70 دقیقه تا زمانی که میخک های داخل بسته قهوه ای روشن و نرم شوند بپزید. سیر را هر چند وقت یکبار بررسی کنید تا ببینید چگونه پیشرفت می کند. (منبع)

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج
طرز تهیه پودینگ برنج : این پودینگ برنج کلاسیک را درست...
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان
طرز تهیه پودینگ نان : این پودینگ بی انتها را درست کنید،...
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان
پودینگ تافی چسبناک وگان : این پودینگ تافی چسبنده وگان...
موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان
طرز تهیه موس شکلاتی وگان : این موس شکلاتی وگان را امتحان...
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای
طرز تهیه سوپ گل کلم خامه ای : این سوپ گل کلم را درست...
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس
طرز تهیه سوپ عدس : این سوپ عدس تند را درست کنید، سپس...
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز
طرز تهیه سوپ پیاز : این سوپ پیاز کلاسیک فرانسوی را...
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم
طرز تهیه سوپ کلم : سوپ کلم ما را امتحان کنید، سپس سوپ...
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...