وبلاگ

طرز تهیه سوپ ایتالیایی

طرز تهیه سوپ ایتالیایی : دستور پخت سوپ عروسی ایتالیایی ما با کوفته‌های خانگی با آبگوشتی غنی و خوش طعم ترکیب می‌شود. این سوپ خیلی خوب است، من برای خوردن یک وعده برایم مشکل دارم!

طرز تهیه سوپ ایتالیایی

ما این سوپ را از ابتدا درست می کنیم و فکر می کنیم شما هم باید این کار را انجام دهید. آنقدرها هم سخت نیست و کمتر از آنچه فکر می کنید زمان می برد. اجازه دهید من شما را از طریق فرآیند (آسان) راهنمایی کنم. دستور کامل در زیر آمده است.

مواد تشکیل دهنده

برای کوفته ها، به گوشت چرخ کرده (در ادامه در مورد آن)، آرد سوخاری، شیر، یک تخم مرغ، پنیر پارمزان، نمک، فلفل و کمی پونه کوهی نیاز دارید. نکاتی برای تهیه این بدون لبنیات در بخش یادداشت های دستور غذا وجود دارد.

نوع گوشت چرخ کرده ای که استفاده می کنید به شما بستگی دارد. گوشت چرخ کرده، گوشت خوک، بوقلمون و مرغ همگی خوب عمل می کنند. می توانید از یک یا دو نوع گوشت برای یک کوفته پیچیده تر و خوشمزه تر استفاده کنید.

وقتی این دستور غذا را در خانه درست می کنیم، دوست داریم گوشت چرخ کرده و بوقلمون را با هم ترکیب کنیم. گوشت خوک کوفته ها را بسیار آبدار و غنی می کند و بوقلمون آنها را سبک نگه می دارد. من کاملا عاشق این ترکیب هستم!

پایه سوپ بسیار ساده است. شما به یک استاک با کیفیت خوب (خرید شده یا خانگی)، پیاز، هویج، کرفس، سیر و یک برگ بو نیاز دارید. گرد کردن سوپ سبزی مانند اسفناج، کلم پیچ یا اسکارول و مقداری پاستا است – هر شکل کوچکی کار می کند، اگرچه اگر بتوانید آن را پیدا کنید Ancini di Pepe همان چیزی است که ما دوست داریم استفاده کنیم.

مراحل درست کردن سوپ ساده است. کوفته های خود را بپزید، سبزیجات را بپزید، آب گوشت را اضافه کنید، بجوشانید و سپس با پاستا و سبزی ها تمام کنید. شما می توانید کل فرآیند را در ویدیوی ما تماشا کنید و دستور العمل زیر شما را در هر مرحله راهنمایی می کند.

می‌توانید کوفته‌ها را در فر کباب کنید یا در حین جوشیدن آن‌ها را مستقیماً داخل سوپ بیندازید، اما هر دوی این گزینه‌ها فرصت اضافه کردن طعم به آبگوشت را از دست می‌دهند.

با سرخ کردن کوفته‌ها در تابه‌ای که برای تهیه سوپ استفاده می‌شود، می‌توانید تکه‌های قهوه‌ای گیر کرده در کف تابه را بتراشید و در آبگوشت هم بزنید. این به طعم و مزه می بخشد و ظروف را به حداقل می رساند.

ویدیوی ما را تماشا کنید و تمام تکه های قهوه ای شده را که بعد از سرخ شدن کوفته ها به ته قابلمه چسبیده اند، بگردید. طعم زیادی در آنجا وجود دارد. شما نمی خواهید آن را از دست بدهید.

طرز تهیه سوپ ایتالیایی

طرز تهیه سوپ ایتالیایی

آماده سازی 10 دقیقه پخت 50 دقیقه در مجموع 1 ساعت
دستور پخت سوپ عروسی ایتالیایی ما با کوفته‌های خانگی با آبگوشتی غنی و خوش طعم ترکیب می‌شود. نوع گوشت چرخ کرده ای که استفاده می کنید به شما بستگی دارد. گوشت چرخ کرده، گوشت خوک، بوقلمون و مرغ همگی خوب عمل می کنند. می توانید از یک یا دو نوع گوشت برای یک کوفته پیچیده تر و خوشمزه تر استفاده کنید. وقتی این دستور غذا را درست می کنیم، دوست داریم گوشت خوک و بوقلمون چرخ کرده را با هم ترکیب کنیم. گوشت خوک کوفته ها را بسیار آبدار و غنی می کند و بوقلمون آنها را سبک نگه می دارد. من کاملا عاشق این ترکیب هستم!

6 وعده درست می کند
ما را در تهیه دستور العمل تماشا کنید

شما نیاز خواهید داشت
برای سوپ
2 قاشق غذاخوری روغن خنثی مانند هسته انگور یا روغن گیاهی

1/2 پیاز متوسط درشت خرد شده (140 گرم)

2 عدد هویج متوسط، ورقه ای نازک (140 گرم)

2 دنده کرفس ریز خرد شده (140 گرم)

2 حبه سیر خرد شده (2 قاشق چایخوری)

1 برگ بو

8 فنجان آب مرغ، این دستور العمل ما برای آبگوشت خانگی است

1/2 فنجان (4 اونس) ماکارونی کوچک مانند Ancini di Pepe، orzo یا مروارید کوسکوس

4 فنجان (4 اونس) اسفناج بچه، کلم پیچ یا اسکارول را جایگزین کنید

1/2 فنجان جعفری تازه، خرد شده

یک مشت شوید تازه، اختیاری

برای کوفته
1/2 فنجان (35 گرم) خرده نان، ما پنکو یا آرد نان خانگی را ترجیح می دهیم.

1/2 فنجان شیر، لبنیات یا غیر لبنی

1 عدد تخم مرغ بزرگ

1/4 فنجان (1/2 اونس) پنیر Parmigiano-Reggiano، ریز رنده شده

1/2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک

3/4 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب

1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده

1 پوند گوشت چرخ کرده گاو، گوشت خوک، مرغ، بوقلمون یا ترکیبی از آن؛ ما یک مخلوط 50-50 گوشت خوک و بوقلمون را ترجیح می دهیم

طرز تهیه سوپ ایتالیایی

کوفته ها را آماده کنید
آرد سوخاری و شیر را در یک کاسه بزرگ هم بزنید و سپس بگذارید 5 دقیقه بماند. تخم مرغ، پنیر، پونه کوهی، نمک و فلفل را اضافه کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و با استفاده از چنگال یا انگشتان خود همه را به آرامی مخلوط کنید تا یکدست شود. برای لطیف ترین کوفته ها، سعی کنید بیش از حد مخلوط نکنید.

دستان خود را خیس کنید و سپس مخلوط را به شکل توپ های ½ اینچی (حدود 2 قاشق چای خوری) در آورید. شما باید حدود 35 کوفته تهیه کنید. یک قاشق کوچک کوکی مفید است، در اینجا (ویدیوی ما را ببینید).

2 قاشق غذاخوری روغن را در ته یک قابلمه بزرگ سوپ یا فر هلندی روی حرارت متوسط گرم کنید. کوفته ها را داخل روغن داغ بریزید و حدود 10 دقیقه بپزید تا همه طرف ها قهوه ای شوند. بسته به شکل یا اندازه گلدان، ممکن است این کار در دو دسته انجام شود. کوفته های قهوه ای شده را به یک بشقاب منتقل کنید.

سوپ را درست کنید

ته قابلمه ای که برای سرخ کردن کوفته ها استفاده می شود را بررسی کنید. اگر مقدار زیادی روغن/چربی باقی مانده است، بیشتر آن را بردارید. قابلمه را دوباره روی حرارت متوسط قرار دهید و سپس پیاز، هویج و کرفس را به قابلمه اضافه کنید و تفت دهید و هر چند دقیقه یکبار هم بزنید تا سبزیجات شروع به نرم شدن کنند. 5 تا 6 دقیقه.

سیر و برگ بو را هم بزنید. در حالی که سیر را دور تابه هم می زنید، حدود 1 دقیقه بپزید.

مایه را در آن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. از یک قاشق برای خراشیدن تکه های قهوه ای رنگ که به ته دیگ چسبیده اند استفاده کنید. سوپ را بچشید سپس چاشنی آن را با نمک و فلفل تنظیم کنید. بسته به آب مورد استفاده، ممکن است لازم باشد 1/2 یا بیشتر قاشق چایخوری نمک اضافه کنید.

سوپ را به مدت 20 دقیقه بجوشانید سپس پاستا و کوفته های سرخ شده را اضافه کنید. 10 تا 15 دقیقه دیگر یا تا زمانی که پاستا پخته شود بجوشانید. اسفناج را هم بزنید و حدود 2 دقیقه بپزید تا پژمرده شود. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان : این تخم‌مرغ‌های وگان...
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی : این توفوی ابریشمی را به عنوان...
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد : توفوی پخته ترد ما را امتحان...