وبلاگ

طرز تهیه سالاد گل کلم با نخود

طرز تهیه سالاد گل کلم با نخود : به لطف یک سس لیموی سبک و بسیاری از گیاهان تازه، این سالاد ساده گل کلم طعم شگفت انگیزی دارد و برای روزها در یخچال باقی می ماند.

موضوع اینجاست من گل کلم را دوست دارم، به خصوص اگر برشته شده باشد یا برای تهیه این سوپ استفاده شود، اما صادقانه بگویم، من عاشق گل کلم خام نیستم. این تا زمانی بود که در یک رستوران بیرون آمدیم و یک بشقاب غذاخوری سفارش دادیم. در بشقاب، انواع گوشت و پنیر وجود داشت، اما چیزی که هم من و هم آدام مدام به آن سر می زدیم، سالاد خام و ترشی گل کلم بود. ذهنم را به هم ریخت. بنابراین اینگونه است که کسی که بزرگترین طرفدار گل کلم خام نبود، اینجا سعی می کند شما را متقاعد کند که این سالاد گل کلم خام را امتحان کنید.

شما ممکن است آنجا نشسته باشید و بگویید هیچ راهی وجود ندارد که این کار به آن خوبی باشد که او می گوید، اما در این مورد به من اعتماد کنید. در واقع، در اینجا لیستی وجود دارد که چرا فکر می کنم باید این سالاد گل کلم را در اسرع وقت درست کنید.

راضی کننده است نخود را اضافه می کنیم که پروتئین اضافه می کند و سالاد را بسیار سیر می کند.
خوشمزه است. مقدار زیادی آب لیموی تازه، پوست لیمو و مقدار تقریباً آزاردهنده گیاهان تازه این سالاد گل کلم را بسیار خوشمزه می کند.
گل کلم نیش کمتری دارد و نرم می شود. از آنجایی که گل کلم با نمک چاشنی می شود و در یک سس لیمویی می نشیند، کمی نرم می شود. بنابراین در حالی که خام است، پس از مدتی در پانسمان، آنقدر نرم می شود که نیش خام را از بین ببرد.
این یک سالاد عالی است. این سالاد روزها در یخچال نگهداری می شود. آخرین باری که آن را درست کردیم، حدود یک هفته نگه داشت، و برای درست کردن ناهارها و شام های پیشاپیش عالی بود.

طرز تهیه سالاد گل کلم با نخود

طرز تهیه سالاد گل کلم

من عاشق ساده بودن این سالاد هستم. اجازه دهید نحوه درست کردن آن را به شما معرفی کنم.

مرحله 1، گل کلم را به شکل گلچه های کوچک یا همانطور که هایدی از 101 کتاب آشپزی آنها را “درختان کوچک” می نامد، برش دهید یا بکشید. با شکستن گل کلم به درختان کوچک، سالاد بسیار قابل دسترس‌تر است و سس گیاه لیمویی این فرصت را دارد که وارد هر گوشه و کناری شود. این یک یا دو دقیقه بیشتر به زمان آماده سازی اضافه می کند، اما کاملاً ارزشش را دارد! گزینه دیگر استفاده از غذاساز و درست کردن برنج کلم کلفت است. نگاهی به برنج گل کلم هربی ما بیندازید تا ببینید چگونه این کار را انجام می دهیم.

مرحله 2، گل کلم را با نمک و فلفل مزه دار کنید. احتمالاً عادت دارید گوشت را با نمک و فلفل چاشنی کنید، اما آیا سالادهایتان را مزه دار می کنید؟ در این مورد، ریختن گل کلم با مقدار زیادی نمک و فلفل قبل از افزودن سس، تضمین می کند که هر لقمه سالاد به خوبی چاشنی شده است (که به معنای خوشمزه است). من همچنین فکر می کنم که نمک به نرم شدن گل کلم نیز کمک می کند.

مرحله 3، سس سالاد گیاه لیمو را درست کنید. این سس نسخه ساده تری از سس ما برای سالاد کوسکوس لیمو و سبزی است. برای درست کردنش، آبلیمو، پوست لیمو، روغن زیتون، فلفل قرمز خرد شده و مقداری نمک رو با همزن میزنیم. ما از یک سس مشابه برای تهیه این سالاد ساده لوبیا استفاده می کنیم، اما آب لیمو را با سرکه شراب قرمز عوض کنید.

مرحله 4، گل کلم را با نخود، مقدار زیادی سبزی و سس مخلوط کنید. برای گیاهان، می توانید از هر گونه سبزی خوب که به آن دسترسی دارید استفاده کنید. سه گیاه مورد علاقه من جعفری، نعناع و شوید است. من از همه آنها در این سالاد استفاده خواهم کرد. در دستور العمل زیر، ما استفاده از 1/2 فنجان سبزی تازه را پیشنهاد می کنیم، اما صادقانه بگویم، وقتی صحبت از گیاهان تازه می شود، من معمولاً در اردوگاه هر چه بیشتر بهتر است هستم. فکر نمی کنم شما بتوانید این کار را انجام دهید – یا حداقل من هنوز نتوانسته ام؟ برای یکی دیگر از سالاد نخود، نگاهی به کاسه‌های سالاد نخودچی ما بیاندازید.

مرحله 5، پیاز ترشی را اضافه کنید. پیاز ترشی چیزی است که ما بیشتر هفته ها در یخچال نگهداری می کنیم. درست کردن آنها ساده است (در اینجا دستور العمل ما برای پیاز ترشی آمده است تا شما به آنها نگاهی بیندازید). اگر آنها را ندارید، می توانید آنها را کنار بگذارید، اما بدانید که طعم دلپذیری از ترشی شیرین به آن اضافه می کنند. من ترشی های دیگر را در سالاد امتحان نکرده ام، اما فکر می کنم فلفل دلمه ای خرد شده می تواند یک چرخش سرگرم کننده و تند روی سالاد گل کلم باشد.

مرحله 6، اجازه دهید سالاد قبل از سرو، مارینت شود. این سالاد فوراً طعم خوبی دارد، اما اگر بگذارید حداقل 30 دقیقه بماند و مارینت شود، حتی بهتر می شود. در واقع، من در واقع این را در روز دوم ترجیح می دهم! من به شما گفتم که این سالاد عالی است!

طرز تهیه سالاد گل کلم با نخود : نکته حرفه ای: برای یک سالاد گل کلم بوداده، گل های گل کلم را با کمی روغن زیتون، نمک و فلفل تفت دهید. سپس گل کلم تفت داده شده گرم را با سس سالاد، سبزی ها و نخود بریزید. گرم یا سرد سرو کنید. برای راهنمایی در مورد بو دادن گل کلم، گل کلم برشته شده آسان ما را ببینید. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان : این تخم‌مرغ‌های وگان...
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی : این توفوی ابریشمی را به عنوان...
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد : توفوی پخته ترد ما را امتحان...