وبلاگ

طرز تهیه موکتیل گریپ فروت

طرز تهیه موکتیل گریپ فروت : من عاشق این دستور ساده ماکتیل هستم که با گریپ فروت، لیموترش، شربت افرا و آب گازدار درست شده است! آن را به عنوان یک نسخه غیر الکلی کوکتل پالوما در نظر بگیرید. با طراوت، زیبا و خوشمزه است.

موکتیل چیست؟

اگر تا به حال نام ماکتل را نشنیده اید، موکتل ها نوشیدنی های غیر الکلی هستند که معمولاً طعمی مشابه کوکتل های محبوب دارند. من عاشق یک ماکت خوب هستم و انتظار دارم که آنها به اندازه یک کوکتل حاوی الکل خوشمزه و هیجان انگیز باشند. در اینجا یک دستور غذای خوشمزه دیگر وجود دارد که می توانید با هیبیسکوس و زنجبیل تهیه کنید.

این ماکت گریپ فروت درخشان در خانه و زمانی که بیرون از یک بار هستم مورد استفاده من است. درست کردن آن آسان است و سفارش دادن آن آسان است! ما همچنین یک پیچ و تاب کوچک سرگرم کننده با چای سبز اضافه کرده ایم، که اختیاری است اما ستون فقرات بیشتری به نوشیدنی اضافه می کند.

شما می توانید این را یک نسخه بدون الکل از کوکتل محبوب پالوما در نظر بگیرید که با گریپ فروت، لیموترش و تکیلا درست شده است. تکیلا را کنار می گذاریم و گریپ فروت و آب لیموترش را با کمی شربت افرا متعادل می کنیم و وقتی آن را در دست داشتیم، کمی چای سبز قوی (به من اعتماد کنید).

چگونه موکتل مورد علاقه خود را بسازیم

ساختن این موکتل واقعاً نمی تواند آسان تر باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آب گریپ فروت تازه، آب لیموترش، شربت افرا و اگر آن را دارید، چای سبز را ترکیب کنید. سپس مقداری یخ اضافه کنید و روی نوشیدنی را با آب گازدار پر کنید.

درست کردن این برای جمعیت: می‌توانید گریپ فروت، لیموترش، شربت افرا و چای سبز را از قبل مخلوط کنید، بنابراین می‌توانید این نوشیدنی را به یک نوشیدنی سریع و آسان برای مهمانی‌ها تبدیل کنید. مخلوط را تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید. وقتی آماده سرو شدید، مخلوط را به لیوان های پر از یخ اضافه کنید و روی آن را با آب گازدار بریزید.

طرز تهیه ماکتیل گریپ فروت

طرز تهیه موکتیل گریپ فروت

آماده سازی 5 دقیقه، در مجموع 5 دقیقه
من عاشق این دستور ساده ماکتیل هستم که با گریپ فروت، لیموترش، شربت افرا و آب گازدار درست شده است! آن را به عنوان یک نسخه غیر الکلی کوکتل پالوما در نظر بگیرید. با طراوت، زیبا و خوشمزه است. چای سبز اختیاری است، چرا در بخش نکات زیر دستور غذا توضیح می دهیم.

شما نیاز خواهید داشت به :

1 اونس چای سبز قوی، اختیاری؛ یادداشت ها را ببینید

2 اونس آب گریپ فروت تازه

1 اونس آب لیموترش تازه

1/2 اونس تا 1 اونس شربت افرا

آب گازدار

طرز تهیه موکتیل گریپ فروت

چای سبز را دم کنید و بگذارید تا دمای اتاق خنک شود یا تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید. برای چای سبز پررنگ از دو عدد چای کیسه ای استفاده می کنیم.

یک اونس چای سبز، آب گریپ فروت، آب لیموترش و شربت افرا را در کف یک لیوان 8 اونسی (یا بزرگتر) ترکیب کنید. در صورت نیاز نوشیدنی، شربت افرا را بچشید و اضافه کنید.

تکه های یخ را اضافه کنید و سپس آب گازدار را روی آن قرار دهید. با برش های لیموترش یا تکه های گریپ فروت به عنوان چاشنی سرو کنید. (منبع)

 

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی
طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی : دستور العمل کلاسیک...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ سبزیجات
طرز تهیه سوپ سبزیجات : سوپ سبزی ما را امتحان کنید،...
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه
طرز تهیه سوپ قارچ و خامه : این دستور پخت سوپ قارچ را...
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز
طرز تهیه سوپ هویج و گشنیز : از سوپ هویج و گشنیز ما...
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان
طرز تهیه لازانیا وگان : این لازانیا وگان را امتحان...
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی
طرز تهیه پنج لوبیا با چیلی : این فلفل دلمه‌ای پنج دانه‌ای...
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان
طرز تهیه سیتان : سیتان خود را درست کنید، سپس سیتان...
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان
طرز تهیه توفو اسکرامبل وگان : این تخم‌مرغ‌های وگان...
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی
طرز تهیه توفوی ابریشمی : این توفوی ابریشمی را به عنوان...
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد
طرز تهیه توفوی پخته ترد : توفوی پخته ترد ما را امتحان...